Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg » larp
Pražská Hlídka
SHANTI11
Informační diskuse o larpu Pražská hlídka.

Další běh městského larpu Pražská Hlídka s podtitulem "Najít, posolit a zapálit" se uskuteční v termínu:
3. - 24.3. 2017, a to v následujícím formátu:

ORGOVÉ NA TELEFONU:

pátek 17.3. - Hádě
sobota 18.3. - Miki
neděle 19.3. - Hádě


3. - 5.3. - zahajovací víkend
6. - 9.3. - první "hluchý" týden
10. - 19.3. - akční týden
20. - 24.3. - závěrečný týden



Registrace je spuštěna:
od 14.1. do 14.2.  pro stávající postavy
od 15.2. do 28.2. pro nové postavy


Máme to za sebou :) reporty prosím posílejte do 31.1. 2017 :)



 více informací na http://www.prazskahlidka.cz

Kontakty:
Nyx ID: Shanti11 (Hádě), tel. 737 866 831
Nyx ID: Janes, tel. 737 827 242; 724 929 239
Nyx ID: Elvothien (Rael), tel. 774 862 018
Nyx ID: Erfaroth (Kuba), tel. 605 807 582
Nyx ID Serpent (Miki), tel. 774 645 467

email: prazskahlidka@gmail.com
 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DANAKETH --- 9:08:50 31.3.2012
Dámy a pánové, vážení pozůstalí,
oznamuji, že dne 31.3. 2012 v 05:00 skončila hra Pražská hlídka V. Za nás rozhodne čas.
Těm z vás, kdo jste hráli, či se na hře podíleli moc děkuji a i za celý organizační tým prohlašuji, že doufám, že se sejdeme u dalšího dílu.

Diskusi k uplynulému larpu možno otevřít zde.
REINITA --- 14:52:54 16.3.2012
a ještě pro Temné:

"...Remember, freedom is a higher value than love. That’s why in India, the ultimate we call MOKSHA; MOKSHA means freedom. Freedom is a higher value than love. So if love is destroying freedom, it is not of worth. Love can be dropped; freedom has to be saved. (...) And without freedom you can never be happy – that is not possible. Freedom is the intrinsic desire of each man, each woman – utter freedom, absolute freedom. So anything that becomes destructive to freedom – one starts hating it."
--- Osho ---
DANAKETH --- 17:04:24 9.3.2012
Hezké!
REINITA --- 12:34:29 9.3.2012
hehe, z klubu citátů něco na míru šitého Světlým :o)

"Co chce vydávat světlo, musí se nechat spálit."
--- Viktor Frankl ---
DANAKETH --- 20:33:44 1.2.2012
24.2. 2012 - 25.3.2012 proběhne další díl hry Pražská hlídka
Všichni jste zváni
více na webu larpu: www.prazskahlidka.cz
DANAKETH --- 19:31:16 23.12.2011
Zdravím,
tady vám v předstihu postuju recenzi na hlídky, která by snad měla vyjít na larp.cz (v první půlce ledna) Užijte si to :-)


Chci vodku. Písemně.

A budu jí pít až do němoty. V duchu podobných prohlášení se odehrál již čtvrtý ročník Pražských hlídek, nesoucí název „Nesmiřitelní“. Městský larp na motivy knížek ruského autora S. Lukjaněnka, se odehrál ve dnech 24. - 27. listopadu, kdy Prahu zaplavili opět jak Temní tak Světlí, aby se ponořili do napínavé hry, organizované týmem Jana (Danaketha) Křenka, a pokusili se odkrýt další část tajemství vznášejících se nad Prahou již po staletí.
Nesmiřitelnost je základním principem celé hry – dvě strany, snažící se na jednu stranu udržet rovnováhu sil, ale zároveň usilující o své vlastní definitivní vítězství. Avšak v posledních dílech hry zdaleka nejde jen o zápolení Temných se Světlými – každá postava spíše válčí svou vlastní bitvu, ve které může být jak šachovým mistrem, tak i pouhým pěšákem na hracím plánu čítajícím celou Prahu a vlastně i její okolí. Jak vlastní cíle a snaha o získání co nejsilnější pozice nových hráčů, tak spletité intriky těch, jenž hrají hru od jejího počátku, utváří celý komplex zápletek i mimo původní organizační záměr. Hráčům je tak pokaždé umožněno nejen vychutnat si, co pro ně tentokrát organizace připravila, ale i rozehrát neuvěřitelnou spleť vlastních, často protichůdných, záhadných plánů a tajemství a tím se bavit i mezi sebou samými.
Hra samotná tento podzim započala řadou menších úkolů pro hráče, ale není všechno tak jednoduché jak se na první pohled zdá. Většina těch, kteří už alespoň jeden díl Hlídek odehráli počítá s tím, že sebemenší úkol se může rozrůst ve složitou skládanku – i díky tomuto principu ve hře po každém díle zůstává mnoho nedořešených linií a nezodpovězených otázek. Hlavním motivem se pak na první pohled jevilo vyřešení situace ohledně narušené rovnováhy sil v hlavním městě, zatčení jedné z klíčových postav celé hry – Temného mága Charistarcha a zabránění rozrůstání drogové sítě, pomaličku do Prahy pronikající z Plzně. Krom řešení hlavních linií se však hráči snažili, jako obvykle, pochopit i děj z předchozích dílů a vyřešit záhady, na které se jim do této doby nepodařilo přijít. Mnoho zábavy přineslo také klasické řešení každodenních problémů Hlídek – odchytávání pytlačících upírů, pomstychtivých mágů, sebevražedných vědem a utrápených maminek, jejichž dětem hrozí nebezpečí. Důležitým prvkem je také vždy vlastní interakce mezi hráči, jejich život na štábu Denní či Noční hlídky, vlastní pletichaření jak proti druhé hlídce, tak proti svým vlastním kolegům. Toto je právě jednou z nejlepších věcí Pražských hlídek – i pokud zrovna není quest na který je nutné jet, hráči sami mezi sebou hrají „o sto šest“ a zabaví se vlastním roleplayingem. Výsledkem je pak přehršel veselých hlášek, popíjení herní i neherní vodky ruských kolegů a mnoho vtípků na účet druhé herní strany – uveďme jednu dvě jen pro příklad „Pan Maršík se za námi koulel Vinohradskou a pak se svou vahou propadl do nižší hladiny šera, také způsob.“ či "To tu krev na podlaze ani neutřete?" 
"Tu vylížou upíři...".
Díky tomu, že každý hráč může vstoupit do hry v roli jedné z osmi specializací, z nichž každá má své unikátní vlastnosti, a dále si vybrat z přehršle kouzel, rituálů a dovedností, které se následně naučí, si každý najde přesně tu kombinaci, která mu bude vyhovovat a kterou dokáže nejlépe zahrát. Žádná z postav tak není stejná, ani svým charakterem a přístupem k životu, ani svou komplikovanou historií a přístupem ke hře jako takové, ani herními schopnostmi na jejichž využívání si hra zakládá. Osobní růst každé postavy pak umožňuje se s každým ročníkem posunout dále, objevovat nové herní mechanismy a mít radost z vylepšování vlastních možností.
Organizace pak velkým dílem přispívá k celkovému dojmu ze hry. Nejedná se jen o pečlivě připravené zápletky a scénáře, rozpracované do nejmenšího detailu (přesto, že to vždy hráčům nemusí být na první pohled zřejmé), ale také o snahu vyvažovat pravidlovou složku, neustále zlepšovat hratelnost celého settingu a přidávat nové a inovativní prvky tak, aby i ti, co hrají Hlídky už delší dobu, stále nacházeli nové a zajímavé podněty, kouzla i rituály.
I když jsme tento podzim nerozluštili žádnou velkou záhadu či nepřišli na kloub nějakému velkému machinačnímu spiknutí, dle ohlasů si všichni hru užili po svém. Odehrálo se mnoho dramatického, opět jsme si vychutnali život hlídkařů, strážící křehkou hranici rovnováhy mezi Světlem a Tmou a možná i trochu nahlédli pod pokličku věcí budoucích. Rozpletlo se další klubko dějových linií, které bude možné řešit v dalším dílu, tentokrát měsíčním, který se odehraje, již tradičně, na jaře příštího roku. A co říci nakonec? Za nás všechny rozhodne Čas...

Olga (Lill) Brunnerová
VACKY --- 20:12:48 2.12.2011
Operativa denní hlídky povinně nastuduje :D

Top 100 Arnold Schwarzeneggar Quotes - YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=P861wyDAyuY&feature=related
DANAKETH --- 17:32:47 2.12.2011
Velmi krátké zhodnocení hry z očí organizátora (bude se pravděpodobně objevovat jako Velmi krátké, Krátké a prosté Zhodnocení)

Hra jako taková byla koncipována jako akcí nabitý prodloužený víkend. Toto kritérium se nám (organizátorům) podařilo naplnit jen z poloviny a rádi bychom všem hráčům slíbili, že se podobně hluchá místa už snad nebudou opakovat.

Hru jako takovou zachraňovalo vzájemné hraní hráčů, kterým bych snad bez výjimky dal za "1" Díky dobrému hraní hráčů mohla organizace nasahovat více kauzálních eventů a tím byla hra přehlednější a logičtější.

Co mě však zklamalo, byly dvě věci. První z nich je fakt, že se hráči ani po celovíkendovém hraní ani o píď nepřiblížili k objevení dějové linie (a často vznikaly názory, že žádná nebyla). Druhou věcí, je problematika RP rozhodnutí v závislosti na neherních okolnostech. Troufám si říci, že jsme narazili na obrovský (a ostrý) kámen úrazu a bude potřeba takovou věc mnohem více a intenzivněji organizačně řešit.

Až na drobné neshody s některými hráči osobně hru hodnotím jako dobrou a jsem s ní víceméně spokojen.
Heslo organizačního týmu je už pár let: "Show must go on" a tak je potřeba zatnout zuby, viditelné chyby po sté opravit a pokračovat dál

Děkuji všem, za hru a doufám, že se zase někdy uvidíme. D
DANAKETH --- 11:04:50 1.12.2011
Děkuji všem hráčům za pěkné výkony ve hře.
Zvláště někteří jste měli velmi velký úspěch.

Reporty posílejte do 18.12.2011 na Orgmail (připojte seznam věcí, co postava vlastní a okopírovanou průvodku)

mějte se všichni hezky

D.
VACKY --- 12:49:42 30.11.2011
REINITA: Nikde prece nepisu, ze ucastnikum vyberoveho rizeni schopnym promenit se v neco hebouckeho a chlupatouckeho nebudu nadrzovat. :]