Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Online nakupování ze zahraničí || rady a tipy, slevy a akce, placení
SHARINGAN
Pro všechny co nakupují nebo chtějí nakupovat online ze zahraničí. Tipy kde nakupovat, jak platit, zkušenosti, reference, akce atd.

[http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/AmznServices/en_US/Images/about-us_GlobalSelling_WorldMap_graphic-300x165._CB390080281_.png]  
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CMLKA --- 14:33:38 3.1.2017
hmm tak DPDko mi DPH vymerilo....navic evidentne balik sel nesmyslne do cech a nasledne do anglie, kde mi vymerili DPH,t akze zdrzeni, priste zkusim asi tu postu spis
CMLKA --- 19:52:03 29.12.2016
BUNDA: jo o té jsem slysela....
BUNDA --- 19:39:29 29.12.2016
CMLKA: DHL u té je DPH skoro 100%
CMLKA --- 19:05:31 29.12.2016
prosim vas, kdyz chci risknout neplaceni DPH je lepsi vybrat dopravce nejakeho nebo poslat postou? respektive je u nekoho temer 100% zaruka, ze mi to DPH vypocitaji? Nebo se v obou pripadech muze stat, ze to projde?
??? --- 15:44:21 24.12.2016
RUM:
Taky mam ještě dva balíčky na cestě a jedna věc mi došla rozbitá, tak mi posílá další...
RUM --- 15:27:22 24.12.2016
mam objednáno něco přes ali z 11.11. a dodnes čekám... postěžoval jsem si obchodníkovi a jeho reakce:

Dear ***
I'm sorry this parcel hasn't arrived, I also very sad
Since November, transportation become very slow global delivery from China, the longest delivery time more than before
We learned from China post logistics company in the world, this is because this year China's delivery volume doubled than before, and transportation power and resources did not improve, this is a very bad problem, but we cannot solve the again
Together we wait a few days again? This time really is too slow
Joel

Achjo... poslední šanci, kdy to může být předáno jako dárek pro danou osobu bude v úterý
JIRI_CZEK --- 0:17:27 14.12.2016
díky za reakce

ROUMEN: jo ta posledni věta docela sedi - ten podlézavej přístup mají asi nějak naučenej a občas z toho seru cihly :)
???:

u mě se to vyvrbilo tak, že v neděli večer to jeden vzdal - nestihnul jsem zareagovat přes víkend - a peníze mi poslal zpátky. ten druhej dispute jsem teda ze zvědavosti ukončil a napsal jim, že očekávám, že vytlačej love. napsali mi dneska, ať pošlu paypal mail a pošlou refund, nebo že si můžu vybrat něco u nich... tak dám potom vědět jak to dopadlo
??? --- 23:48:34 13.12.2016
ROUMEN: No psal jsem nize ze jen jednou jsem mel problem jinak ok. Stahl jsem a zbozi dorazilo.
ROUMEN --- 22:24:15 13.12.2016
JIRI_CZEK: Dvakrát jsem ukončil dispute bez vyřízení. Jednou zboží nepřišlo, po dispute (že zboží nedorazilo) projce slíbil, že to pošle znovu hned jak ukončím dispute. Tak jsem naivně dispute ukončil. Prodejce mi sice napsal, že zboží odeslal znovu, ale to opět nepřišlo, prodejce se sice dušoval že to odeslal, ale pak se se mnou dál nebavil, přestal odpovídat na zprávy a dispute už nešlo znovu otevřít. Mohl to sice odeslat, ale to nezjistím.
Podruhé vykuk číňan po dispute že zboží nepřišlo chtěl číslo paypal účtu, že mi tam po ukončení dispute převede peníze zpátky, aby neztratil hodnocení. Naivně jsem poslal paypal a dispute ukončil. Peníze nikde, číňan párkrát otočil přeslušněnou zprávu, že peníze na paypal poslal, neví proč nedorazily, nechal si asi 3x znovu přeposlat číslo účtu a pak mi přišlo že odpovídá automat dokola stále totéž.
Už jim nevěřím. Jestli někdo po ukončení dispute něco vrátili nebo poslali znovu, ať se pochlubí. Neznám nikoho takového. Korektní jsou, slovama se snaží jako že ti vyhoví a že je jim všechno strašně líto, že to není jejich chyba, ...
??? --- 18:49:42 9.12.2016
JIRI_CZEK:
jen jednou jsem mel s nimi problem bez dispute po ochrane lhute. jinak vzdycky OK.

Jednou me zadal o stazeni dispute, ale ja si toho nevsiml a stejne refundoval... protoze asi musel no... az mi ho bylo lito :)