Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Posta 120, clo a DPH aneb kde je kua muj balicek?
MAJKA


[http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQXx20J16sxXWqBVzSyfrv9FQYMB3BxRVb7_4cuvTVbf8rMCefPJQ]Zhruba od prosince 2010 je dorucovani baliku ze zahranici mimo zeme EU neuveritelny problem. Je kolem toho spousta nasranych lidi, dalsi spousta lidi, co netusi, co maji delat. V tomhle klubu bych soustredila zkusenosti, postupy, rady, a nebo klidne i vylejvala frustrace z 3 mesicniho zpozdeni z nedosle zasilky a komunikace s prislusnymi urady v teto veci

"Podle Pošty je tato situace způsobena tím, že ministerstvo financí nařídilo rentgenovat každou zásilku, aby se prý mohlo vybírat clo a DPH z každé zásilky. Že to pošta ochotně dělá aniž by protestovala, že na to nemá kapacitu, je věc jiná. Tato vyhláška MF, či GŘC platí od 1. 12. 2010 (možná o měsíc dřív). A přesně od prosince se vyskytují tyto problémy. To, že si stát hlídá svůj daňový prostor je pochopitelné. Zcela nepochopitelné je však to, že si "nahoře" nikdo neuvědomil, že na 10 milionů obyvatel máme JEDNU jedinou celní poštu! Původně byla v každém krajském městě, ty doby ještě pamatuju." - převzato z diskuze na webtrhu
  • ŽÁDOST o elektronické oznámení o příchodu zásilek z ciziny - Stáhnout -urychlení procesu doručení zásilky o další kousek.
    Podepsat, oskenovat a poslat na email sklad.praha120@cpost.cz nebo na adresu na adresu Pošta Praha 120, Plzeňská 139, 220 00 Praha 5 - Košíře)

    Pokud vám pošta vyměřila neoprávněně 180 kč, můžete podat elektronicky stížnost na ČOI ZDE. ČOI zas má ze zákona povinnost se tím zabývat a čím víc stížností, tím lépe.Podrobnosti viz nástěnka

  • zdroje a diskuze mimo nyx, kde to resi:
  • diskuze webtrh - Celní Pošta Praha 120 - rychlost v těchto dnech
  • blog- Plumm - Mise „Pošta 120“. - Pozn.: na poste uz to kolecko trochu zjednodusil
  • facebookova skupina - Kuřata pro poštu 120 (recese)
  • forum RC mania - spousta dalsiho infa, podrobnejsi, nez tady na nastence...
  • Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
    ADAM --- 16:41:39 22.1.2017
    FERRENC: mají to blbě
    FERRENC --- 14:29:58 22.1.2017
    ADAM: No s postou nesouvisi. Ale pisou, ze kdyz je dodaci adresa v Nemecku, tak budes zadat o navraceni na CZ uradech. Vzdyt to tam mas.
    ADAM --- 14:01:42 22.1.2017
    pokud je dodaci adresa v DE, tak imho v CR dph vratit nelze, musel byses registroval k dph v nemecku.

    s postou nicmene tadle problematika nijak nesouvisi.
    FERRENC --- 12:28:54 22.1.2017
    ADAM: "Obecně platí, že pokud je prodejce (obchod v Německu) i nakupující (Vy) plátce DPH, je prodejce povinen dát cenu bez DPH v případě, že se zasílá mimo daný stát (Německo). Jenže v našem případě bude dodací adresa v Německu, takže zboží dojde včetně DPH a Vy budete žádat o navrácení na českých úřadech."
    ADAM --- 12:25:03 22.1.2017
    FERRENC: pokud jsi plátce DPH, tak ti to můžou (nemusí) prodat rovnou bez dph. Pokud ti to prodají vč, tak už si ji pak odečíst nemůžeš. Googluj reverse charge
    FERRENC --- 12:14:56 22.1.2017
    ADAM: Ale pokud tomu dobře rozumím, mohu ještě uvést jako odběratele svojí firmu a potom si DPH odečtu. http://www.nakupynemecko.cz/vraceni-dph.html
    ADAM --- 11:46:27 22.1.2017
    musl bys byt mimo EU
    FERRENC --- 11:20:04 22.1.2017
    Zdravím všechny. Máte někdo zkušenosti s nákupem v Německu a žádostí o vrácení DPH skrze Global Blue? Lze to aplikovat na mě, jakožto českého zákazníka, anebo bych muset žít mimo EU? Díky!
    LEENVECKA --- 14:47:47 13.1.2017
    BALAENA: me zacli chodit ted balicky z konce listopadu takze mozna, ze se ten spunt preci jen zacal hybat...
    TEAPACK --- 14:35:10 13.1.2017
    BALAENA: A jak to řešíš? Mě zatím přišlo tohle:

    _____________________________________________________
    Dobrý den,
    velmi lituji, že nejste spokojen, avšak při podávání informací můžeme poskytovat pouze ty údaje, které máme v danou dobu k dispozici. Pokud o zásilce nemáme k dispozici úplná data, nemůžeme bohužel podat aktuální informaci.
    Proto můžeme pouze doporučit, aby odesílatel uplatnil reklamaci, aby bylo reklamačním řízením zjištěno, jak bylo se zásilkou naloženo. Vzhledem k tomu, že naše pracoviště reklamace nepřijímá, je nutno reklamovat přímo na jeho poště. Česká pošta, s. p. standardně přijímá a prošetřuje i zahraniční reklamace.
    V případě mezinárodních reklamací je však nutno předložit originální dokument zahraniční pošty, nelze bohužel reklamovat se skenem, faxovou kopií, apod.
    Lhůty pro mezinárodní reklamace stanovují akta Světové poštovní unie – reklamace musí být vyřízena nejpozději do 2 měsíců.
    Za způsobené nepříjemnosti se ještě jednou velice omlouvám.
    _____________________________________________________

    Docela by mě zajímalo, jak někdo z firmy sídlící v Californii předloží český poště originál z pošty na Thaiwanu... to si má někdo udělat výlet kolem světa? O.o