Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Darkspore
MITTRA
[http://www.yarrkarping.com/wp-content/2011/03/Darkspore-triple.jpg]


28.4. vyšel tento velmi zajímavě vypadající projekt, slibující neotřelý přístup k akčním RPG hrám. Diskuze slouží ke sdílení nejen tipů a triků, ale také pro vaše první dojmy a samozřejmě k dohodám o spolupráci online.

Užitečné odkazy:


Hlavní stránka hry: http://darkspore.com/
Kde se dá koupit online: http://store.steampowered.com/app/99890/?snr=1_4_4__13
Wiki: http://spore.wikia.com/wiki/Darkspore
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
KONDIK --- 14:11:42 14.12.2011
Hm To je dobre slyset, rozhodne se tedy na to podivam casem. Myslel jsem , ze se na to m po prvotnim boomu a prodeji vykaslali, ale vypada to, ze ne.
MITTRA --- 13:53:58 14.12.2011
Po pár měsících jsme se vrátili k Darkspore a vypadá to, že na tom tvůrci dost zamakali. Chybí sice nějaký datadisk nebo DLC, ale hromada patchů opravila neryvnonaný balance systém, přidala nové moby a jedno nové prostředí (zatím jsme narazili na jedno, možná jich je víc).

Každopádně je to po té přestávce zase dost zábavy a blížíme se finále. Už jen projet 18-1 až 18-4 a můžou vypuknout oslavy :)
MITTRA --- 15:47:38 13.5.2011
MITTRA: Přiznat se ale musí celkem malý výběr misí, kdy těch (tuším) 24 misí v 6 prostředích za chvilku znáte nazpaměť. To bych ale čekal, že pořeší EA formou (mnou) nenáviděných DLC :)
MITTRA --- 15:42:52 13.5.2011
COMMANCHE: Autor to zřejmě buď naprosto nepochopil, nebo to psal v čtyři ráno po náročném nočním rande s pány Beamem, Walkerem a Danielsem :)

Tohle není a ani nemělo být Diablo. Pokud někoho nebaví čekat na trojku a chce si zahrát diablovku, správnou volbou je třeba Torchlight, ale jen stěží Darkspore. Ta hra samozřejmě má mnoho much, ale autor se ani vzdáleněn nedotkl jediné z nich a naopak nesouhlasím s jedinou výtkou, které uvedl on. Z recenze je trochu cítit, že ji hrál narychlo pár hodin a měl nastavené odlišné očekávání.

V pozdějších fázích hry totiž teprve přichází to pravé kouzlo, kdy člověk nehraje "jen" diablovku, ale musí strategicky sestavovat tým hrdinů pro misi, aby dosáhl takové kombinace schopností hrdinů, která mu vůbec umožní misi dokončit. Skladba hrdinů i při hře jen dvou hráčů začne trochu připomínat MMORPG, kdy na začátku kombinujete celkem 6 postav do mise. Rozhodujete se, kdo bude primárně tankovat, na jakou postavu musí přepnout oba hráči ve chvíli, kdy se objeví nějaký jiný typ potvor, kdo bude zabíjet bosse a kdo se postará o jeho spawn apod.

Nedostatky Darkspore jsou pak především v nesmyslném balance systému, který bohužel v určitých fázích hry efektivně naprosto znemožňuje multiplayer, byť jsou hráči na stejném levelu (crogenitor level). Pokud je jeden hráč jen o trochu víc klikař a padnou mu předměty vyššího levelu (a zvedne se tak i level jeho postav), hra usoudí, že je přiliš imba pro hru s jeho parťákem, a nasadí brutální nerf (např. životy na polovinu a drastické snížení všech vlastností). To bohužel nevede k vybalancování herního zážitku, ale prostě k tomu, že hráč na vyšším levelu je okamžitě naprosto nepoužitelný, protože je řádově slabší než jeho parťák, a potvory v misi přitom zůstaly pořád posíleny přítomností více hráčů.

Poněkud nesmyslný je také systém propojení více než 4 misí, kdy se již odměna nijak nezvyšuje. Tedy pokud zanedbáme zvyšující se level předmětů, ale to zas postrádá smysl jet více misí, než ty nejvyšší 4, kterých jste schopni.

Abych to shrnul: Darkspore je něco nového a zábavného, kombinujícího prvky několika herních žánrů. Celkový požitek ze hry kazí pouze pár bugů a nesmyslných balance pravidel, ale to není nic, co by nemohl napravit jeden patch.
COMMANCHE --- 9:02:22 13.5.2011
Tady to docela sepsuli...

Darkspore to přehnalo s inovací. Většinu hráčů zklame - BonusWeb.cz
http://bonusweb.idnes.cz/pc/recenze/darkspore-to-prehnalo-s-inovaci-vetsinu-hracu-zklame-p0z-/clanek.A110511_000634_bw-pc-recenze_anb.idn
MITTRA --- 18:12:15 9.5.2011
GAF: V podstatě ano, ale jen v tom, že se jedná o akční RPG. Jinak je to tak trochu hra sama pro sebe, není to vyloženě podobné ničemu, co jsem hrál.

Hlavní rozdíl je v tom, že nemáš jednu postavu, ale v každé misi vždycky 3. Hraješ sice s jednou, ale můžeš si je kdykoliv prohodit. Takže řekněme Diablo, ve kterém si na tuny potvor v Tal Rasha's Tomb vezmeš sorcku, ale proti Durielovi přepneš na barbara.

Další dost zásadní rozdíl je v tom, že tvůj level pouze zvedá horní hranici statů jednotlivých postav, ale konkrétní hodnoty statů se zvedají pouze equipem. Nemůžeš tedy na novém levelu rozdělovat žádné bodíky.

Nejdůležitější rozdíl je ale v tom, že na Diablo III si ještě počkáme, ale Darkspore už je tu a je to super hra :)
GAF --- 16:59:58 9.5.2011
Ok. Díkes. A chápu dobře, že Darkspore je něco jako "přehnaně customizable" diablo?
KONDIK --- 16:35:54 9.5.2011
Ja vcera malem implodoval , snazil sjem se delat mise na co nejlpip, mel jsem daily bonus , 55 % sance na rare a guess what ... ANI JEDEN ze 4 Rare , myslel sem ze se zapichnu.
MITTRA --- 12:03:51 9.5.2011
Tak unlimited chain je bohužel úplně na nic. Maximum itemů je stejně 4 za chain, takže od páté mise dál v chainu ztrácíte předměty. Kdyby alespoň rostla pravděpodobnost, mohlo by to dávat nějaký smysl, ale zdá se, že je buď pravděpodobnost nějak omezena, nebo to počítá blbě. Zkrátka po asi 12 misích v chainu jsme měli pravděpodobnost na rare jen kolem 30% a dostali jsme 4 předměty, což je totéž, co máte po chainu 4 misí.
KONDIK --- 10:56:51 6.5.2011
Ja sem zacal chainovat 4~1 az max co mi to dovoli, protoze ty zlate popripade purified itemy co jsou za odmenu jsou jiste lepsi nez ty co mam. 6-1 byla hodne studena sprcha pro me, kdyz najednou mobove delaji skodolibou dmg a na mapach se generuji 4 elementy z 5ti takze se musim setsakramensky snazit a farmit o zivot, co mi samozrejme plne vyhovuje.

Unlimited chain muze byt zajmavy, sebrat si to v singlu od 1-1 az dokad u toho nechcipnes hlady a zizni.

Jeste by mohli pridat nejake graficke candy eye, koukat se na 25 % vytizeni GPU na Max detajlech pri 1920*1200 [ VSYNC on nedokazu hrat hry bez Vertikalni synchornizace ] mi prijde super z pohledu " zahraje si to kazdej na vsem ". Ale na druhou stranu tam chybi drobnustky kategorie "eye candy". Kdyz mame dost headroom performance tak by mohli proste pridat eventuelne nejake prkotiny, jako teselaci etc etc. At to porad bezi i na tech bazarovych vykopavkach , ale zaroven at si majitel poradneho zeleza taky uzije. Cimz nerikam ze ta hra vypada spatne, to ne. Jen i na maximalnim nastaveni detajlu efektu a nesmyslu mi to zadnej z komponentu ani nezahreje.