Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Internetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
WIRUZIK
Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIRIUS --- 14:21:41 30.9.2015
ON_SLM: no mam firmu kde bych si dovedl predstavit to otestovat jestli to je pouzitelne :)
ON_SLM --- 13:31:51 30.9.2015
SIRIUS: abych pravdu rekl, ja vlastne vubec nevim :) tusim, ze ta Lite verze jen nekolik malo tisicovek mesicne; ta budouci "Pro" (aka standard) verze desitky tisic a vic imho... tam to bude hodne custom a zalezet na velikosti e-shopu. pokud by byl zajem, napis pm, spojim te s tim kamosem, co to pacha :)

KAJJAK: diky za nazor/feedback. jako dobry navrh, proc ne ze jo... :)

KAJJAK: jo, to je ono:) si myslim, ze zrovna on si trochu te reklamy zaslouzi opravnene
KAJJAK --- 23:04:56 29.9.2015
ON_SLM:

at filipovi udelam trochu reklamu, tak tady je odkaz na ten jeho tool https://www.marketingminer.cz/
RURYRY --- 22:59:04 29.9.2015
Nemáte náhodou tušení, kdo dělá internet banking české pobočce ING? Ptal jsem se přímo na infolince, ale tam mi odpověděli, že si to dělají sami, čemuž nevěřím.
KAJJAK --- 23:42:13 28.9.2015
ERED_MITHRIN:

jakym zpusobem z nej ty odkazy ven filtrujes?
KAJJAK --- 23:13:22 28.9.2015
ON_SLM:

aha, tak to spatna sluzba byt nemusi, jen je blby, ze to clovek z tech webovych stranek nepochopi... Proc tam natvrdo nenapise:
"Vite co za zbozi se nejlepe prodava u vasi konkurence? Nevite? Nase aplikace vam to rekne"
SIRIUS --- 23:07:52 28.9.2015
ON_SLM: kolik ta legrace cca stoji?
ON_SLM --- 22:44:26 28.9.2015
KAJJAK:
DANAKETH:
SIRIUS: díky za odpovědi, nechci se vzhledem k níže řečenému stavět do role "obhájce", ale tak o nějaký TL;DR se pokusit můžu:

Ten odkaz na web je čistě o hlavním produktu určeném pro (zahraniční) e-shopy velikosti Alza+; vedle toho má to má (resp. dodělávají se kosmetické věci) Lite verzi (hlavně pro ČR), na které to půjde představit jednodušeji: na Heurece to vybere top 200 nejdůležitejších produktů v některé z (pro daný e-shop) relevantních kategorií a nad nimi pak dělá analýzy (z nich pak co týden xlsx (tfuj...) report), tzn. provádí crawling Heureky a konkurenčních e-shopů. V reportu je pak vidět, které produkty pro daný e-shop mohou být zajímavé a chybí mu v portfoliu. Stejně tak je v reportu vidět jak si tento e-shop stojí oproti konkurenci cenově v jednotlivých kategoriích a pro jednotlivé výrobce.


No, moc tl;dr to nebylo, ale jde vlastně o robustní a komplexní verzi toho, co si můžete sami zdlouhavě, pracně a ne tak promakaně udělat pomocí např. OpenRefine a Import.io, viz prezentace, jak na to. Kontext té prezentace viz.

KAJJAK: Ta otázka zní "Ktery majitel e-shopu vi/nevi, co se dobre prodava jeho konkurentum a mu chybi v portfoliu, a co by se mu (s velkou pravdepodobnosti) take nejlip nebo alespon velmi dobre prodavalo?"
ERED_MITHRIN --- 18:23:38 28.9.2015
ON_SLM: Diky za tip! Ten Xenu mi slouzi epesne.
FARFELOO --- 18:34:21 23.9.2015
TYSONCINOL: Ahoj. Záleží na tom, kde ty videa běží. Na YouTube fungují tzv TrueView videa. Platí se, pokud člověk zkouknul alespoň 30 vteřin video (nebo celé, pokud je video kratší). Cena je tak cca 1Kč za diváka. Na ostatních kanálech se platí za započaté video. Ceny bývají od 200 Kč (iVysílání 15 vteřin) do 500 Kč (DVTV 30 vteřin) za 1000 zobrazení . Stream je někde mezi. Ale pozor, jsou to ceny pro tzv "pre rolly", to znamená, že reklama běží před videem, které chce uživatel vidět. Ceny post-rollů jsou odhadem tak poloviční... Takže opravdu hodně záleží na tom, kdo se na videa dívá. Pokud je to hodně úzká cílovka, která nelze úplně jednoduše a přesně zacílit přes YouTube, tak bych si řekl klidně něco kolem těch 500 kč za 1000 započatých zobrazení. Ovšem pořád je otázkou do jaké míry je ta reklama po videu zajímavá. Pokud to dáte do vašeho videa, tak je uživatelé můžou stopnout hned.