Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Internetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
WIRUZIK
Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
KEPASO --- 19:38:21 23.6.2017
ZABIAS: vetsinou vyuzivaji affil site awin, cj, webgains, linkshare atd. pokud nema odkaz na affil program v zapati stranky nebo nejde vyhledat "xxx affiliate", pak s velkou pravdepodobnosti proste affil nema.
ZABIAS --- 18:28:24 23.6.2017
KEPASO: no mám nějakou značku jak najdu jestli používá affiliate ? Je nejakej seznam kdo jakej AF program pouziva ? zkousel sem google ale nic mi to nevyhodilo například značka oděvů NEXT . :)
KEPASO --- 17:42:34 23.6.2017
ZABIAS: je to affiliate, ale vubec nechapu, co hledas. databazi inzerentu, kteri pouzivaji affiliate? pokud pominu, ze znacky vystupujou casto jako inzerent, nechapu, jak souvisi s tvym dotazem. uvod o prodeji taky nechapu :)
KAJJAK --- 15:14:27 23.6.2017
a co je to affilita?
ZABIAS --- 11:33:39 23.6.2017
Měl bych dotaz spouštíme nějaké affility programy chceme prodavat věci ruzných ochodníků přes tento system ale nekteré značky nemůžeme najít . Existuje nejaký katalog všech kdo používaj affility. goooggle nam moc nefunguje díky za info. případně jak na to .
SIRIUS --- 16:29:24 9.5.2017
REEN: řešil jsem několikrát se supportem reklamaci a pokud to bylo zjevné tak mi vrátili kredit
REEN --- 14:40:43 9.5.2017
Mám dotaz, známý řeší... Máte zkušenost jak řešit, že vám někdo v Adwords vyklikává reklamy? V Analytics je vidět, že stále stejná GoogleID chodí na určitý web jednou až dvakrát denně přes ppc. A okamžitě odejdou. Je to na menším webu, žádná velká firma něbo návštěvnost. Dík případně za tip.
SIRIUS --- 12:55:53 24.4.2017
KAJJAK: no mas to nejak rozdelene? protoze v tom co pises "ppc sklik, adwords, facebook kampane, zbozove vyhledavace a remarketing" to me vychazi ze kdyz rozhodis tech 20k tak mas na kazdym kanalu utratu nula nula nic. Ja mam u shopu obvykle takovej spend treba jenom na skliku, nebo taky jen z heureky :)

Nezapomen na jednu vec - aby ty data mely nejakou vypovidajici schopnost, potrebujes objem, ty zidle nebudou mit uplne levnou cenu za klik, takze kdyz ti na ppccka zbude treba 10k, tak to neni nejakej velekj pocet navstevniku a z toho spolehlivy cisla uplne nevytahnes, nedejboze nejaky a/b testy. Z toho co pises mi pride ze jestli zkousite, tak kombinujete moc veci naraz. Ja to v techdle pripadech delam tak ze jedu postupne, zacnu logicky s ppc/zbozakama, vyzdimam co jde, ustabilizuji cisl a jdu dal. Jednak si myslim ze je to efektivnejsi, nez si 3 hodiny hrat s ppc, pak tri s facebookem etc. a druhak optimalizes pomer spendu a spravy protoze logicky potrebujes min casu na spravu a jak jdes dal tak ti sice dohled neco zabere, ale zaroven mas uz odladeny kanal. Je proste lepsi byt dobrej v jednom kanalu nez prumernej na peti s tim ze si neco zkousim.... Navic kdyz tomu nerozumis tak je dycky snazsi udelat peknou prezentaci kdy to vypada ok, i kdyz treba na pulce tech kanalu teces

BTW: schvalne jsem se koukal pomer 1:2 mame jen u jednoho zakaznika a to jen proto ze je to hrozne maly budget (5k celkem) a niche segment
KAJJAK --- 12:43:43 24.4.2017
SIRIUS:

10 let jedem jen SEO, tohle zkousime par mesicu jen jako pokus, zda to vydela nejake drobne navic...