Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Internetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
WIRUZIK
Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIRIUS --- 16:29:24 9.5.2017
REEN: řešil jsem několikrát se supportem reklamaci a pokud to bylo zjevné tak mi vrátili kredit
REEN --- 14:40:43 9.5.2017
Mám dotaz, známý řeší... Máte zkušenost jak řešit, že vám někdo v Adwords vyklikává reklamy? V Analytics je vidět, že stále stejná GoogleID chodí na určitý web jednou až dvakrát denně přes ppc. A okamžitě odejdou. Je to na menším webu, žádná velká firma něbo návštěvnost. Dík případně za tip.
SIRIUS --- 12:55:53 24.4.2017
KAJJAK: no mas to nejak rozdelene? protoze v tom co pises "ppc sklik, adwords, facebook kampane, zbozove vyhledavace a remarketing" to me vychazi ze kdyz rozhodis tech 20k tak mas na kazdym kanalu utratu nula nula nic. Ja mam u shopu obvykle takovej spend treba jenom na skliku, nebo taky jen z heureky :)

Nezapomen na jednu vec - aby ty data mely nejakou vypovidajici schopnost, potrebujes objem, ty zidle nebudou mit uplne levnou cenu za klik, takze kdyz ti na ppccka zbude treba 10k, tak to neni nejakej velekj pocet navstevniku a z toho spolehlivy cisla uplne nevytahnes, nedejboze nejaky a/b testy. Z toho co pises mi pride ze jestli zkousite, tak kombinujete moc veci naraz. Ja to v techdle pripadech delam tak ze jedu postupne, zacnu logicky s ppc/zbozakama, vyzdimam co jde, ustabilizuji cisl a jdu dal. Jednak si myslim ze je to efektivnejsi, nez si 3 hodiny hrat s ppc, pak tri s facebookem etc. a druhak optimalizes pomer spendu a spravy protoze logicky potrebujes min casu na spravu a jak jdes dal tak ti sice dohled neco zabere, ale zaroven mas uz odladeny kanal. Je proste lepsi byt dobrej v jednom kanalu nez prumernej na peti s tim ze si neco zkousim.... Navic kdyz tomu nerozumis tak je dycky snazsi udelat peknou prezentaci kdy to vypada ok, i kdyz treba na pulce tech kanalu teces

BTW: schvalne jsem se koukal pomer 1:2 mame jen u jednoho zakaznika a to jen proto ze je to hrozne maly budget (5k celkem) a niche segment
KAJJAK --- 12:43:43 24.4.2017
SIRIUS:

10 let jedem jen SEO, tohle zkousime par mesicu jen jako pokus, zda to vydela nejake drobne navic...
SIRIUS --- 12:36:44 24.4.2017
KAJJAK: to je teda na marketing docela nizka sazba, ale tak pokud to funguje...
SIRIUS --- 12:36:14 24.4.2017
KAJJAK: hele to tezko rict, muze to byt ok a nemusi zalezi co v tom vsechno nakonec mate. ja se obecne dycky ridim celkovym roi vcetne tech vedlejsich nakladu, akorat tam je problem pokud musis resit atribuci u produktu s delsim rozhodovacim cyklem
KAJJAK --- 11:29:15 24.4.2017
tak omlouvam se za desinformaci, platime 10000 za 13 clovekohodin prace mesicne... je v tom ppc sklik, adwords, facebook kampane, zbozove vyhledavace a remarketing, tedy 750/hodinu

hodiny se přesouvají podle potřeb, takže nejde moc určit na co sly ten dany mesic
když něco funguje a funguje to dobře, nechají to tak asi a když se něco sere, věnují se tomu konkrétnímu problému více a naopak

kdo by rad poradil blize tak mu do posty zaslu report co nam posilaji, verejne to tady moc vystavovat nechci, je tam mozna i trochu internich informaci a kdovi kdo vsechno to tu cte :-)



JEREMIUS --- 11:19:01 24.4.2017
KAJJAK: To se nedá říct, píšeš málo info. Jestli je to ze začátku a časem bude za správu míň, tak OK. Jestli vám kampaně vydělají víc než 31k zisku (ne obratu), tak je to taky relativně OK. Ale samozřejmě čím vyšší bude rozdíl mezi náklady a ziskem, tím líp.
Co je v těch 11k za správu? To je nějaký hodinová sazba * počet hodin? Nebo je to jen tak plácnuté číslo? Já bych za své peníze rozhodně vyžadoval nějakou práci, ne to, že budou měsíčně posílat faktury, aniž by na to šáhli (což se často děje :-)
KAJJAK --- 10:01:14 24.4.2017
ONDREX:

eshop: https://www.kancelarska-zidle.cz/
mame dost siroky zaber prodavanych produktu, jedine co prodavame vice a specializujeme se na to, jsou uz podle nazvu kancelarske zidle. Nejsme vyrobci, jen preprodejci

Chceme dosahnout hlavne zvyseni obratu, nemame silnou znacku, nemame zadny produkt, ktery bychom chteli protezovat.


JEREMIUS:

Jake PNO bys tedy rekl, ze je obhajitelne? A jaky pomer nakladu za spravu vuci spendu?