Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Facebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
TUSIL
Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CEEFA --- 9:53:37 9.6.2017
ADAMM: no pres 100k je to mesicne vicemene vzdycky .)
jj BF je o level vejs to je jasny, ted s nima zrovna neco resime...
ADAMM --- 9:48:17 9.6.2017
CEEFA: no nevím, kolik utrácíte, tak jestli jsi v levelu stovek tisíc měsíčně, tak jsem tě asi podcenil :) ale v podstatě ano, různé divné storky o supportu ve stylu catch 22 znám i od kluků z Business Factory a ti utrácí miliony měsíčně, i víc.
CEEFA --- 8:09:21 9.6.2017
ADAMM: co to je o rad víc než my? pár mega mesicne?
ADAMM --- 0:07:27 9.6.2017
CEEFA: jestli vás to uklidní, tak podobnej "support" dostávají i ti, kteří platí o řád víc jak vy ;)
CEEFA --- 13:25:27 8.6.2017
???: kdyz uz si tu vylejvame svy FB frustrace, tak jeste prisypu do kotle - je to tak 14 dni co nam FB zacal misto faktur vystavovat jen uctenky, coz nam nejak odmitaji akceptovat zdejsi ucetni (coz teda chapu) -tak po vyplneni formulare, nas za x dni kontaktoval nejakej typek, ze si s tim teda nevi rady, ale ze je to bug a dal nam email na dalsiho typka, se kterym to mame vyresit. Ok, tak mu piseme, a ten nam pak misto odpovedi zase poslal jenom ten link na ten formular, ktery jsme vyplnili jako prvni krok... klasicka catch 22 :)


??? --- 11:05:10 8.6.2017
CEEFA: To je smutná pravda no. Odpovědi dostanou maximálně firmy, který jim lejou fakt velký částky, jinak je to věčný čekání a pak maximálně nějaká neužitečná odpověď.
Teď se taky utěšuju, že to jako vždycky za pár hodin přejde. Ale je to trochu frustrující.
CEEFA --- 11:00:04 8.6.2017
???: me (a vsem u nas v kanclu) se delo neco podobnyho asi tak tejden az dva zpatky, pak to samo od sebe druhej den prestalo.... me na tom stve to, ze FB rejzuje miliardy, ale neni schopnej (nebo spis ochotnej) dat par mega na poradnej customer support - pokud nemas vlastniho FB representative, tak se niceho moc nedovolas nebo to trva desne dlouho. Resil jsem minulej mesic problem, ze se nam aktivni kampane nedelivrovali lidem, ale vsechno se tvarilo funkcne - dostat reakci nekoho z FB byla akce skoro na 14 dni, pak nam jenom rekli, ze sorry, ze uz je to vyreseno, ale zadny detaily, v cem byl konkretne byl ten problem, uz jsme se nedozvedeli...
Ted zas uz x dni resim to neexistuji tlacitko poslat zpravu a taky jsem se zatim zadny odpovedi nedockal... Ja bych jim osobne doporucil nedelat furt novy featury, ale nejdriv stabilizovat soucasny :)
??? --- 10:42:01 8.6.2017
CEEFA: hmm, mně se nenačte nic ani z BM. Bizár :(
CEEFA --- 10:21:17 8.6.2017
???: v normalnim interfacu se mi to nacita dost pomalu, ale nakonec se to docte, pres business manager mi to ale jede uplne v poho...
??? --- 10:06:16 8.6.2017
Funguje vám dneska načítání obsahu na Facebook? Když vložím třeba článek na zeď stránky nebo svého profilu, tak se ukáže jenom "náhled se načítá" a nic se nenačte. V mobilní aplikaci to funguje normálně. Kolegům kolem to nefunguje taky, ale nevim jestli to nemůže být jenom něco lokálního.