Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Wilhelm Reich - Orgon Power Organisation
MTO
Wilhelm Reich
March 24, 1897 - November 3, 1957

[http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e6/Wilhelm_Reich%2C_Wilhelm_Reich_Museum.jpg]

“I am well aware of the fact that the human race has known about the existence of a universal energy related to life for many ages. However, the basic task of natural science consisted of making this energy usable. This is the sole difference between my work and all preceding knowledge.”
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BRT --- 23:05:46 25.6.2013
Výrazně ohraničené haarpové kruhy německých radarů - poprvé v Evropě (ALBERT-SD)
25.06.13 22:57
Zdá se, že jsme svědky premiéry použití nové klimateroristické technologie při výrobě extrémních srážek nad Polskem, Českem a částí Německa. Tato technologie se projevuje nejen haarpovými kruhy na radarových snímcích, ale i jejich výrazným ohraničením barvou extrémních srážek. (Toto ohraničení vidím poprvé v životě.)

1. Radarové zobrazení Meteox, které je obvykle velmi skoupé na zobrazení kruhů, dnes asi od 10.30 vykazuje neuvěřitelné kruhy (díky čtenáři za upozornění!) Od 10.30 až do 13.00 (dále uvidíme) se tam dokonce objevuje výrazné fialové ohraničení těch kruhů (viz animace; není to moje zvýraznění, opravdu je to vidět na radaru, moje jsou jen šipky, celkem zbytečné). Nepamatuju se, že by něco takového kdy bylo viděno, asi zase "upgradovali" ... Fialová = srážky větsí než 100 mm/h.

více na http://www.albert-sd.cz/vyrazne-ohranicene-haarpove-kruhy-nemeckych-radaru-poprve-v-evrope/

Co říct závěrem? Dokud se budeme novým "konspiračním" technologiím smát a strkat hlavu do písku, nezbude nám než oči pro pláč a prázdná pokladna. A nebo se nad změnami zamyslíme a budeme se pídit po pojmech jako třeba HAARP, CHEMTRAILS, OCTVOVÁNÍ, VIKTOR SCHAUBERGER, IMPLOZE, ORGONET a další. Vývoj událostí příštích je v rukách KAŽDÉHO JEDNOHO Z NÁS. Společným úsilím získáme, rozděleni padnem. JE TO NA NÁS!!!
DARJEEL --- 16:09:33 3.6.2013
STEFAN: máš na mysli ten neustávající déšť? :)
STEFAN --- 14:01:29 3.6.2013
úspěchy giftingu lze v současné době pozorovat po celých čechách a zdá se, že i v evropě ;)))
VITEX --- 13:43:20 31.5.2013
Opakování matka moudrosti, takže šup sem s tím:

Reich_Funkce orgasmu_Praha_Concordia_1993.pdf | Ulož.to
http://uloz.to/x227tvv/reich-funkce-orgasmu-praha-concordia-1993-pdf
BROZKEFF --- 20:57:12 6.5.2013
TILOPA: Nějaké konkrétní výzkumy vlivu té hudby, vůní a dalších faktorů v supermarketech na chování zákazníků:
Index of /subdom/temp/psy-papers/influence
http://temp.brozkeff.net/psy-papers/influence/

"French wine outsold German wine when French music was played, whereas German wine outsold French wine when German music was played (p<0.001) despite an overall bias in favour of French over German wine sales "

To stejné pak platí u barev zářivek a jejich vlnového spektra, atd. atd. Kdo se v tom chce víc babrat ať mi napíše PM a já ze svého archivu vyhrabu desítky dalších studií které ukazují na to jak to máme s tou svobodnou vůlí nahnuté resp. jak strašně moc obvykle prostředí determinuje naše chování a jak se toho neustále (vy/zne)užívá. Případně klidně zapněte google scholar a články stahujte přes sci-hub.org.
CONTINUITY --- 17:30:02 2.5.2013
Uf, tak zrovna na tahle témata vlastně už ani moc postovat nechci, takže z mé strany konec, ale poznamenala bych k tomu ještě jednu zkušenost z Austrálie

Oni tam mají docela hezkou věc, která by byla k věci i u nás:

Kavárny, třeba veganské, bio, nebo alternativní, kde jsou vystaveny všecky možné vytištěné "alternativní informace". Jsou to informace různých organizací, které se snaží zvyšovat povědomí o tom, co nám v médiích neříkají, v Austrálii jich očividně operují stovky.

Takže je tam info třeba o kvalitě potravin a dalších produktů a o chemikáliích v nich. O stavu životního prostředí a různých konkrétních jevech (a katastrofách), o utajovaných řešeních, o původu věcí denní potřeby a dění v rozvojových zemích - a pak třeba taky o tiše tolerovaných rizicích běžných technologií.

Samozřejmě kvalita těch informací může být různá, produkují je zase jen lidé, ale spousta toho mi přišla střízlivá, se spoustou faktů, studií, dat...a teda, dost těch věcí jsem netušila...a po seznámení s nimi si tak nějak umím představit, že možné je všechno.
CONTINUITY --- 17:11:59 2.5.2013
Tím nechci nikoho strašit nebo tak. Třeba to hypermarketové prostředí mi nepřijde, že by bylo nějak vyloženě vražedné. Přijde mi, že je to, stejně jako další prvky našeho prostředí (vzduch, voda, potraviny), nastaveno tak, aby průměrný občan, který je tomu vystaven, vydržel průměrně zdráv a průměrně aktivní po průměrnou dobu, během které splní své povinnosti spotřebitele a pracovníka v systému.
CONTINUITY --- 17:08:11 2.5.2013
TILOPA: Tak, umím si živě představit reklamní materiály, technickou dokumentaci a manuál, kde se píše černé na bílém, že je to při správném použití zcela bezpečné a neškodné ;)

Přece obecně žijeme ve světě, kde se předpokládá, že naplnit prostory všemi možnými druhy záření je bezpečné a neškodné. Lidé bydlí a pracují v budovách se všemi možnými silnými vysílači na střechách. Prostě by to byla jen jedna další taková technologie, a imho zúčastnění by se jednoduše rozhodli věřit, že je ok, jako u toho ostatního.
Když se může prodávat cola nebo fanta dětem jako nápoj, dokonce skrze automaty ve školách, když se můžou prodávat lidem ke kouření trubičky s tisíci toxických chemikálií, když se můžou do fastfoodu přidávat chuťové látky testované na lidských embryích, aby nám totálně zmanipulovaly hlavu, proč by se nemohlo v krámě pouštět takovéhle zařízení? Myslím si, že by se to schovalo za úplně stejnou clonu popírání reality jako všechno to ostatní.
TILOPA --- 12:02:03 2.5.2013
CONTINUITY: Chelé :) přelepit štítek, to je prostý podvod, ale EM to už je daleko něco jiného, to už i podvodníka by zamrazilo ve svědomí, protože to by se dotklo i jeho, i on se pohybuje v tom obchodě, jeho rodina, děti...
CONTINUITY --- 11:51:36 2.5.2013
CONTINUITY: Viz. každou chvíli všelijaké ty skandály, že se v nějaké megakorporaci dělalo něco, například to přelepování štítků potravin, aby se prodalo prošlé zboží, to byla přece masová záležitost, děla se roky, velice pravděpodobně nejen v Albertu, než se na to přišlo, a na tom se musely podílet stovky řadových zaměstnanců, zatímco na nějakou krabici s EM přístrojem by asi stačil jeden technik smluvně zavázanej k mlčenlivosti ;)