Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DSLR a Micro 4/3 video tvorba, vybavení a produkce (točení videa na foťáky s výměnnými objektivy)
KARYSLAV

Všechno o DSLR vybavení pro točení videa v malém i větším.

Na nástěnce postupně zpracuju jednovlivé části produkce, od výběru a možností vybavení, až po základy postprodukce a úpravy dat i finální úpravu videa.

Netvrdíme tu že se dá DSLR technikou nahradit profesionální filmová produkce, ale jen že se k ní dá nejvíce přiblížit. A časem, kdo ví.

Související kluby: [ Strih - AVID,IMIX,Premiere,Lightworks a jine ... vsechno kolem toho...(postprodukce, video, TV) ]
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
OT_ --- 21:31:15 30.9.2013
MURHAAYA: Řekl bych, že to není jen o zrychlení ale i o času expozice. KDyž se budeme držet zlatého pravidla expozice = dvojnásobek fps, tak při 22 fps máme cca 1/40 s, tudíž dostaneme záběry s parádním motion blurem. Při 60 fps to bude 1/120 s a to bude imho vypadat dost hnusně, jako z videokamery.
MURHAAYA --- 21:23:17 30.9.2013
OT_: no to nevim jesli se dela jeste dneska. driv kdyz si 22fps pustil na 24 tak to bylo zrychleny, to dava smysl (stejne tak vzhledem k nazvu clanku - low budget... :)), ale kdyz to renderujes, jako dneska hromadu veci tak je ti to jedno a jede se spis na tu maximalni plynulost tehc 60 fps...
OT_ --- 21:19:02 30.9.2013
KARYSLAV: MURHAAYA: Teď jsem zrovna nedávno četl, že akční scény se (ve filmech, které jsou jinak 24fps) často točí na 22fps, aby to těm scénám dodalo šťávu, viz. http://nofilmschool.com/2013/09/low-budget-editing-techniques-for-action-sequences/
LADINEK --- 13:22:54 27.9.2013
Jinak kdyz si odmyslite obsah (co by clovek za prachy neudelal, ze) :) tak tohle jsme ted natocili s kamosem a Filipem Rencem. Takovej mini stab skladajici se z 5ti lidi, kamos Steadicam a ja ostril, Epic a ultra primy 24, 50, 85, 135mm...docela jsem si na tom moste a chodech uzil, zadnej cas, zadny znacky, zadny mereni... 85mm/f5,6 z 30m na 3m :D

Předvolební spot KDU-ČSL 2013 - YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=1lTXqhI_V_c
MURHAAYA --- 13:21:23 27.9.2013
LADINEK: kubrick kdyz tocil barry lyndona tak kvuli tem scenam pri svickach pushoval film o jeden ev myslim a kvuli zachovani uniformniho vzhledu pushoval celej film i pro denni sceny takze bych se podobnym krkolomnostem nedivil.
LADINEK --- 13:19:00 27.9.2013
KOZEL:covece na cem to bylo uz si fakt nepamatuju...ale vim, ze to bylo jeste na matros. Takze nejspis kvuly filmu...
KOZEL --- 13:06:51 27.9.2013
LADINEK: to bylo v lete na severnim polu?
Bokeh na plnou diru umi bejt taky dost zajimavej, jen clovek prijde o ty hrany no.
LADINEK --- 13:03:41 27.9.2013
KOZEL: imho kdyz tocis nocky, tak to vetsinou peres stejne na plnou diru, nebo maximalne o dve clony vejs. Ale je fakt, ze uz jsem zazil nocku kde se jela plna dira, POLA + nd3 :) a ostric nemel radost...
LADINEK --- 12:59:29 27.9.2013
KOZEL: zvuk se vetsinou toci zvlast, jen si pak zvukar zcuchne time cody aby ty vsechny kamery sedeli a meli ho stejnej. Vetsinou zvukari pouzivaj takovou krabicku ktera je schopna drzet timecode treba 24h uplne presne z ty si ho pak nacucnes do kamery...
Co se kamer tyce, tak co jsem delali treba Rihanu tak se to jelo na dve kamery, vetsinou steadicam + dlouhy sklo/handka atp. 4 kamery jsou zbytecny, pokud nedelas treba DVD z koncertu, napr. na Kabatech na Vipichu bylo kamer asi 12 :). Na videoklipu se to vsechno stejne jede na PB a nekolikrat za sebou...
KARYSLAV --- 12:53:16 27.9.2013
KOZEL: vím moc dobře co myslíš :-D