Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DIETNÍ jídelníček aneb co jste dnes měli dobrého
BARA_ONLY_ONE
Taky už vás nebaví zeleninový salát, kuřecí maso se zeleninou, tuňák nebo nízkotučný jogurt stále dokola? Podělte se, co jste dnes všechno snědli a inspirujte ostatní.

Diskuze poslouží i k tomu, abyste získali přehled, co za den sníte a byli si vědomi chyb, kterých se při hubnutí dopouštíte.

[https://i.nyx.cz/files/00/00/16/25/1625121_406a91cb4fae67335929.jpg?name=diabetic-diet-tips-mediterranean-diet.jpg]

Držte se prosím tématu, toto auditko je o zdravých, dietních (zejména redukčních) jídelníčcích a receptech.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BARA_ONLY_ONE --- 21:14:18 25.3.2018
SIRRIL_NEMESIS: Přesně. Všechno to tam naházim a víc neřešim :)
SIRRIL_NEMESIS --- 21:12:39 25.3.2018
BARA_ONLY_ONE: pak choi jen proste nakrajene, a taky restujes? :)vyzkousim, dekuju :)
MISHACZEQ --- 21:01:46 19.2.2018
Dobry aplikace jsou Low carb recepty z paleo snadno a Deliketo, uz jsem podle toho uvarila hodne veci i kdyz se striktne paleo nedrzim a vsechno je rychly a chutny. jen teda nedavam tolik tuku a nejim mlecny vyrobky, takze si to malicko upravuju, ale i tak je to fajn inspirace
BARA_ONLY_ONE --- 15:43:50 19.2.2018
SIRRIL_NEMESIS: Jak píšeš, vše na tenké nudličky, hovězí mleté..osolim, opepřim, zakápnu tamarindem/jablečnym octem. Když mám, přidám pak choi a čerstvý koriandr. Je to moc dobré.
SIRRIL_NEMESIS --- 15:34:28 19.2.2018
BARA_ONLY_ONE: jak delas to orestovane zeli, cibuli a mrkev? klasicky vsechno nakrajis na nudlicky a orestujes, nebo jeste nejak sloziteji?
??? --- 14:14:20 17.2.2018
ASAFA: jeden krajíc chleba ke snídani pokud cvičiš je málo a vol ideálně zitny
BARA_ONLY_ONE --- 13:59:10 17.2.2018
No, mohli bychom to tu trochu oživit :-)
Já jsem nyní na Duangu dietě, dle TČM, je to podobné paleo stravování, ale je tam více omezení.
Včera:
1. Mrkvo-dýňová polévka s kokosovým mlékem (Kamu)
2. Ovocné smoothie (jahody, kiwi, borvůky, pomeranč)
3. Telecí v mrkvi
4. Zeleninový salát s vajíčkem

Dnes:
1. Čokoládová kostka (avokádo, banán, vysokoprocentní čokoláda, kokosový olej, datlový sirup, vanilka), jahody
2. Ledový salát, okurka, zálivka (hořčice, olol, kopr, datlový sirup)
3. Orestované zelí, cibule, mrkev a mleté hovězí
4. Boršč

[https://i.nyx.cz/files/00/00/18/10/1810945_4cf4c483e55c520c8b6a.jpg?name=kostka.jpg]
ASAFA --- 13:53:25 17.2.2018
???: Plusicek :D
??? --- 13:33:49 17.2.2018
ASAFA: a co potřebuješ, hodnocení, zhubnout, nabrat?
ASAFA --- 8:16:45 15.2.2018
Mužů taky zkusit?:) chodím cvičit tak mám vydej trosku větší, proto tolik bílkovin i sacharidů .

Snídaně: 1krajic chleba, sunka, sýr, vajíčko, rajče a okurka
Svacina: banán, hrozny, jablko
Oběd: kureci prsa, ryze, zelenina
Večeře: proteinovy nápoj, hovězí steak, brambory, zelenina
Někdy druhá večeře tvaroh