Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JIRZIN9 --- 13:54:02 30.12.2015
JIRZIN9 --- 17:55:02 28.12.2015
Ahoj, diky za reakce. Kdyby jste se nekdy dostali do podobne situace jako my posledne JIRZIN9: tak tady je info o reseni. Kolegovi se nakonec problem se ctyrkanalovou instalaci podarilo vyresit a to dokonce jen s pomoci nativnich moznosti unity enginu. Linerani pohyb grafickych komponentu jenz by meli generovat zvuk se prepocitava na cirkularni pohyb zvukovych zdroju okolo jednoho audio listeneru nekde mimo scenu. Trochu zapeklite reseni, ale vysledek funguje velice obstojne.
BYDK --- 23:41:31 16.12.2015
Tak se to povedlo. Posilam zpravy na server, ktery mi poskytuje me domaci Arduinko. :)
A ted mam novy quest. Pripojit se k sql databazi. Bohuzel zatim se vubec nedari databazi vubec otevrit. Problem s pristupem. Pokud s tim mate nekdo trochu zkusenosti. Je mozna os. posta? Dekuji
BYDK --- 12:00:24 15.12.2015
SHIGORBIRDMAN: jjj, jsou to sokety. Vim o tom prd. Ale neco jsem nasel. A zda se, ze to funguje. :)
SHIGORBIRDMAN --- 15:48:56 14.12.2015
BYDK: to neni otazka ani tak na unity, jako obecne na .NET. Podivej se na System.Net.Sockets.Socket
BYDK --- 15:00:49 14.12.2015
RUTHAN: Myslim, ze to bude dokonce ve vnitrni siti. Zatim nemam spec. Ale dostal jsem jen IP, port a jak ta zprava ma vypadat. Nic vic bych nemel resit.
BYDK --- 14:59:52 14.12.2015
APH: Jsem v tomhle novacek. Vlastne vubec netusim, co a jak. Libilo by se mi neco jako SendMessage( Ip, Port, String ); Muze to byt takto jednoduche? :)
APH --- 6:39:43 13.12.2015
BYDK: normalny POST request s headrom na webservice je ok
'edit': tcp porty dle libosti - je to vlastne jediny normalny sposob ako z unity aplikacie komunikovat (akurat bude treba mozno full .net profile), s HTTPS je ale problem, aj ked pochybujem, ze to budete vyzadovat, skoro kazdy to (bohuzial) ignoruje..
RUTHAN --- 2:04:54 13.12.2015
BYDK: Pokud bys nemel statickou ip, tak to staci jen pres neco proroutovat, to znamena, ze nevolas server naprimo, ale nejaky jiny stroj, ktery statickou ip ma a kterymu ten tvuj server posila svoji adresu, na kterou je nasledne klient presmerovanej, po co zavola ten presmerovac - tenhle presmerovac koupit jako sluzba za par dolacu mesicne.
A pokud tam posilas neco dulezity nezapomen si to zasifrovat v pripade tech web service, ktery jdou pres HTTP - to jen posles pres https.
RUTHAN --- 1:58:05 13.12.2015
BYDK: Pokud Unity umi klasickou komunikaci pres TCP, coz umet musi, tak to neni problem.

Si na zarizeni - serveru s tou statickou IP, pustis server- listerner (proste neco co je furt aktivni a na urcitym portu ceka na message), kterej bude porad poslouchat a pak z jinych zarizeni klientu (Android) budes posilat requesty - obratem musi ten server poslat echo, ze pozadavek zpracovan -ok, nebo exception. Pokud nic neprijde zkusis to za cas XY poslat znovu, pokud to neprijde vickrat - tak ti nejde a net nebo server.

Muzes to resit nejakym proprietalnim lowlevel plaintextem, ale uz to bylo vymysleny a nejlepsi je to delat klasicky pres Webservici - a coz je protokol jazykove nezavislej, takze ti to serverou cast - muze napsat kdokoliv v cemkoliv, ale nejlepsi frameworky na tohle, podle myho jsou v Jave (byt ji nemam rad).