Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
APH --- 13:39:29 20.8.2015
SHIGORBIRDMAN: Application.LoadLevel, Resources.Load a tony serializacie co ine ? ^]
SHIGORBIRDMAN --- 21:03:43 19.8.2015
eternitovy pilire jsou divny a nezajimavy po vsech strankach. co tam vyblbujou s tim loadingem, to snad radeji ani nechci vedet...
APH --- 15:08:44 19.8.2015
pillars of embarrass.. eternity ma loading casy tiez _desne_ a arey su rozlohou tiez jednej izby v skyrime, ale to som tu uz kdesi asi pisal
spominam iba preto, ze vizualne je to pokladane za jednu z lepsich
AVATAR --- 7:46:02 19.8.2015
RUTHAN: to urcite ne. Wasteland je strasne prkenej a loadingy tam taky jsou. Na me zatim udelal nejvetsi dojem prave the long dark ve kterym uz jsem stravil desitky hodin a hra se mi moc libi i po graficke strance (i kdyz se stromy neohejbaj ve vetru :)
RUTHAN --- 4:15:58 19.8.2015
AVATAR: Tak nejvic co se z Unity podarilo vymackat je asi ten Wasteland2, byt jsem to jeste poradne nehral, tak nevim, jestli je to velky sandbox svet, nebo ala Fallout 1 nejakou velkou mapou 2d pospojovanejch par vetsich levelu s loadingem.
SHIGORBIRDMAN --- 17:25:44 10.8.2015
AVATAR: zrovna slozitost grafiky long dark neni nic moc :) pokud chces lepsi priklad, ze unity jakztakz zvlada velky sandboxy, podivej se spis na 7 days to die nebo planet explorers.
resp zvlada no... kdyz si to dokazes nejak napsat a narvat na unity a neposrat se z toho.... :D
MAIMONIDES --- 15:36:00 10.8.2015
AVATAR: Ale houby. Se podívej na složitost jejich objektů a variabilitu. Spousta stejných krychlí.. ano, to Unity zvládne.
Všechny ty survivaly v Unity vypadaj stejně. Hnusně a nebo záměrně "stylově".
AVATAR --- 15:24:52 10.8.2015
Me dost prekvapilo, ze je v Unity psany The Long Dark. Prekvapilo me to proto, ze je to relativne velkej sandbox se spoustou objektu, tedy neco na coz dle zdejsich guru neni Unity delane. A presto to bezi rychle, plynule a bez problemu.

Asi to jde, kdyz se vi jak na to :)
APH --- 14:51:57 10.8.2015
2NDREALITY: skus zmenit reference resolution na canvas scaleri na ine, napr. 800x600 /alebo prislusne aspect ratio /, auto scale canvas komponent tak mas predpokladam; ale s ui som nerobil az tak, aby som vedel urcite, moze to byt bug ale nemusi
SHIGORBIRDMAN --- 13:06:51 10.8.2015
2NDREALITY: btw - co konkretne? s timhle jsem snad nikdy problem nemel. zkousels vypnout pixel precission? (presnost na pixel obcas dela podivne skopiciny)