Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
RUTHAN --- 19:26:20 4.1.2015
APH: Hlaska nize je primo z toho Jenkins serveru, Xcode a Web uz to rozchodil - zjistil jsem, ze to App ID a company etc, jde primo naklikat na webu, coz jste teda mohli vedet.. Nicmene problem s tim buildenim je zda se jinde, Jenkins pise:

Code Sign error: No matching provisioning profiles found: No provisioning profiles matching the bundle identifier “com.firma.AppIDtext” were found.
CodeSign error: code signing is required for product type 'Application' in SDK 'iOS 7.1'


Kdyz to budes googlit, tak najdes, ze nejsem sam, ale co se tyce reseni, kazdy nice neco jinyho a vsechno jsou to dost podivnosti - zbesily kopirovani profilu, co vsemoznejch adresaru, charovani s filenamema, pouzivani dalsiho plugin, ktery ma prilis mnoho promenejch nez aby se clovek trefil.
Buildi se to oboje (Xcode / Jenkins) ze stejnyho adresare asi je to nejakej bug / nepochopeni, jak ten build server pracuje s tema profilama, cili mi s tim tady asi tezko pomuzeme, myslel jsem, ze problem je jinde.
APH --- 21:42:01 1.1.2015
RUTHAN: "..uz se mi tam nedari vytvorit ten puvodnim zadoucim jmenem aplikace"
a co to zahlasi ?
ja som teda profily na dev centre uz nejaku dobu nevidel ( mam ich tam par naopak navyse ;), mozno to fakt nejde, pokial bol v minulosti vytvoreny s tym menom
RUTHAN --- 5:51:41 30.12.2014
Ahoj,
nevidi tu nekdo to tech iOS developement profilu? Ja se tim porad patlam a zapominam, jak to fungovalo. Jsem si tedka konecne povedlo nastavit build server, ktery jednou za cas X, udela - Win,Mac,Linux, Android a iOS build (ipa).

Jedinej problem mam s iOS buildem, respektive s profilama (Xcode 5.11), kde jsem v ramci experiementovani vymazal, profil se spravnym App ID a ted mam v ramci toho webovyho prehledu profilu, profil ktery se jmenuje - {NazevAplikace}2 a {NazevAplikace}XXYY a tak, ale uz se mi tam nedari vytvorit ten puvodnim zadoucim jmenem aplikace (bez suffixu). Na fyzicky zarizeni build dostanu, i tak, ale problem je, ze ten buildovaci Xcode skript (rucne ten ipad udelam, ale ten plugin je cizi bez zdrojaku a ten check tam ma) to proste bez toho zmrsenyho presnyho sparovani productName, respektive bundleName nezere, takze tam musim pouzivat ten zprznetenej nazev.

Tzn. jedinej problem, kterej mam, je jak vytvorit libovonej (respektive zamyslenej zaznam) s tim zadoucim App ID v ramci Apple dev accountu - kterej se mirroruje na buildovaci machiny. Ted mi Xcode zahlasi pri otevreni projektu, ze ID nesedi, objevi se mi tam na uvodni general zalozce maly button fix, ale namisto toho spravnyho zaznamu se mi na webu, udela jen nejaky wildcard profile - kde je namisto jmena aplikace "*" a ten, ten buildovaci kram nezere.

Nejlip to asi vysvetlim obrazkem, potrebuju do tabulky nize pridat zaznam(tzn. vytvorit profile), kde bude na pravy strane - string ve formatu com.companyName.ProductName namisto jen ty wildcard *, co je videt nahore, ostatni ty zamazany zaznamy jsou ok, jen obsahujou nejaky to versovani navic - ktery vzniklo v ramci pokusovani, kdysi davno, hlavne v diky tomu, ze se jsem chtel mit na prvne vic verzi aplikace aplikace kvuli testovani, tak se nejak saskovalo s tim produkt a bundle namem (kdyby nekdo potreboval dohledam jak, pro tuhle diskuzi to neni podstatny).

[https://dl.dropboxusercontent.com/u/2741044/ProfileMess.png]
APH --- 7:50:41 3.12.2014
SHIGORBIRDMAN: btw bolo to viac menej vychodisko z nudze, ktore preslo, aby bol controller / host na jednom mieste
robit to teraz, tak radsej zrejme modifikujem kvoli zobrazovaniu priamo v externals, ale bolo ich viac, tak reparent bol rychlejsi ( zvlast, ked fungoval )
malo by to skvele pouzitie, ak by sa dal ako parent specifikovat lubovolny hwnd vo forme typu group box, alebo panel ;-) to ale takmer urcite nepojde - kontext pre surface musi byt pre cele okno ( aj ked, neviem, neskusal som ) - inak external nie je vyslovene typicky standalone herny sw a pytalo sa na to na forach viac ludi, tak zrejme nejake dovody mali

( btw problem je samozrejme komunikacia - v UT mone™ su vsetky civilizovane moznosti externej komunikacie ako IPC, process I/O redirect a pod. spolahlivo a presne zabite (nechapem, ci to spravili naschval alebo kvoli portovaniu vyhodili uplne) - ktora je zredukovana na sockety, ale to snad ani nema zmysel pisat )
APH --- 5:04:23 2.12.2014
SHIGORBIRDMAN: nejaky odekorovany form kontainer, do kt. sa loaduju externe unity buildy
nie je to idealne, ale funguje (bez toho ich parentingu), navyse ten manager ma ine akutnejsie problemy
SHIGORBIRDMAN --- 14:39:02 1.12.2014
Prekvapko... btw na co to proboha potrebujes?
APH --- 11:36:11 1.12.2014
btw jak som sa pred casom stazoval - do cca do dvoch mesiacov / 16 October 2014, 4.5.5p1 / to tam pridali -
Windows Standalone: You can now embed windows standalone player into another application, simply pass -parentHWND and windows standalone application's window will be created with specified parent.
(netestovane)
takze obcas to aj na nieco reaguje, ale asi im treba stupit na otlak
RUTHAN --- 18:26:44 21.11.2014
Koukam, ze Unigine pridal nejakou podporu C#, aby v tom mohli bastlit i bezni smrtelnici, ted jeste ten editor a lepsi multi platform vyvoj a cenu na blbnuti.

UNIGINE 2.0 Alpha 2: Hotfixes and C# API - Unigine Developer
https://developer.unigine.com/devlog/20141120-unigine-2.0-alpha2
MAIMONIDES --- 2:40:48 11.10.2014
RUTHAN: Máme a dokonce nám nepadá, když do scény přidáme 4 stromy.
RUTHAN --- 23:46:59 10.10.2014
MAIMONIDES: Co vy, uz to mate pouzitelnej editor, nebo sceny jeste porad delate v linuxovym terminalu?