Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
RUTHAN --- 20:43:17 23.3.2014
MAIMONIDES: Tak jasne, ale kdo je zkousi tooly nic nedela, vzdycky je tam nejaky riziko.
MAIMONIDES --- 19:12:46 23.3.2014
RUTHAN: To jsme si s Unity mysleli taky:)
RUTHAN --- 18:56:28 23.3.2014
MAIMONIDES: Tak, predtim nez s tim, zkusis delat neco vetsiho, tak si to musis otestovat.. jinak, nevis do ceho, jdes.

Tim teda nechci rikat, ze bych byl nejakej advanced coder, ikdyz se nejakym kodenim jeste partime zivim, tak pro hry delam jen design a pripadne jeste neco stavim v editoru, zase ale nadruhou stranu, uz jsem delal za poslednich 15 let se spoustou ruznyche technologii, tak si troufam tvrdit, ze poznam s tim se dobre dela a s cim ne.
MAIMONIDES --- 19:32:27 22.3.2014
RUTHAN: Hrát si a dělat něco složitýho je sakra rozdíl. S Unity občas lidé zkoušejí dělat něco složitýho. Ti potom Unity proklínají, ale jsou příliš líní nebo šetřiví, aby si pořídili Unigine. S UDK nikdo místní nic složitýho nedělá.
RUTHAN --- 17:01:48 22.3.2014
Ja si s tim hral asi tak 2,5 roku zpatky a co se tyce dokumentace, tak na forech v ty dobe toho jeste moc nebylo, ale nebylo to tak spatny, co se tyce kvality jako o Unity.

A co se tyce dokumentace ta oficialni byla hodne skromna, ale zase bylo x knizek, paperu a vyukovejch videi od tech konzultacnich firem a tam kvalita byla snad nejlepsi, na kterou jsem kdy narazil.
MAIMONIDES --- 21:59:42 21.3.2014
Unreal je zajímavější, ale naše zkušenosti před rokem ukázaly fórum splasku a nula dokumentace... Jestli má někdo lepší zkušenosti, jsem zvedavej
RUTHAN --- 20:55:45 21.3.2014
MAIMONIDES: Jak v Unrealu, tak v Unity si muzes za extra support, taky priplatit, co je za jaky penize, ale nevim.. Zvlast u Unity bych se bal, k Unrealu existuje i par slusnych konzultantskych firem.
MAIMONIDES --- 19:47:51 21.3.2014
MAIMONIDES: To, že licence něco stojí je +. Můžeš si potom dovolit support, protože nemáš fórum plný idiotů.
MAIMONIDES --- 19:47:05 21.3.2014
RUTHAN: Editor jsme si přizpůsobili, stavíme v tom. Udělat pořádnou hru je zkrátka v málo lidech pracný, sehnat dobrý lidi do týmu je ještě těžší. Jestli máš zájem, dej vědět :)

Jinak, vyšly na tom i velký simulační projekty (vojenský a civilní, pozemní i letecký), ale velkou hru Unigine ještě nemá.
RUTHAN --- 18:57:09 21.3.2014
ZACK: Podle me to bude per user, aspon z kontextu a unikatniho loginu by to tak vyplyvalo.. a k tem 19 dolacu, je to zase tak, ze dolac=euro.

SHIGORBIRDMAN: S tema royalities u Unrealu je to trochu slozitejsi, ono to neni klasickych 5 procent ze zisku, ale je to 5 procent z hrubyho prijmu. A dle fucku(faq) platis, ikdyz celkove tvoje firma na hre prodelava a platis ze vsech prijmu jeste predtim, nez si z nich vejme neco distributor, prodejce, provozovatel distribuce a tak. Je proste 5% z konecny prodejny ceny, stejne jako si bere Valve a Steam pri prodeji 30 procent a dal uz tvoje naklady neresi.
Nicmene i tak je 5 procent porad malo. A taky tady nejaka hranice uspechu od ktere platis jako u UDK, kde je to tusim 50k dolacu, tady pry platis, ikdyz prodas par kusu.