Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIRLOON --- 1:36:35 24.3.2013
JOHNY_SMRZ: ja bych spis rekl, ze standardni chase cam by nebyl vazanej na rigid body, ale na normalni pozici objektu
JOHNY_SMRZ --- 12:34:48 23.3.2013
SHIGORBIRDMAN: jo je to celkem standartni chase cam kterej jsem si z ucebnich duvodu napsal sam a ten duvod tam bude, je mi jasne ze update a fixed update jdou v jinem tiku takze to zacne delat prave onen bordel.
SHIGORBIRDMAN --- 10:08:25 23.3.2013
to vypada jako celkem standardni chase cam skript primo z unity ne?

jinak to ze tam sahas na rigidbody bude prave ten duvod, proc je treba mit to ve fixed update... nestacilo by ti brat s vyjimkou rychlosti pozici primo targetove transformace, ne rigidbody?

na druhou stranu, pokud to funguje, tak co te nepali, nehas :)
JOHNY_SMRZ --- 9:21:15 23.3.2013
No, napsal jsem si tohle http://pastebin.com/JDd2manE
SHIGORBIRDMAN --- 3:58:22 23.3.2013
JOHNY_SMRZ: drobny zmeny mezi framama... ja pouzival vyhlazovanou kameru (nebo fps), takze jsem nikdy problemy nemel. Co konkretne pouzivas na nastavovani kamery? lookat?
JOHNY_SMRZ --- 22:22:08 22.3.2013
SHIGORBIRDMAN: to bylo prvni co jsem zkous3l, jakmile clovek dosahnul urcite rychlosti tak se kamera zblazni..... ve fixed update v pohode.
SHIGORBIRDMAN --- 15:17:19 22.3.2013
JOHNY_SMRZ: zkus pouzit lateupdate, nicmene pokud nebudes aspon trochu vyhlazovat, tak se ti to imo trochu trepat bude vzdycky
JOHNY_SMRZ --- 6:50:29 22.3.2013
Teda, zajimavej postreh, udelal jsem si jednoduchej camera script na sledovani objektu..... objekt je rigidbody ovladane fyzikou a pokud ten camera script poustim jinde nez ve FixedUpdate tak se ta kamera zacne podivne trepat.....
MAIMONIDES --- 1:35:04 21.3.2013
RUTHAN: MAIMONIDES. To je přesně ten důvod. Na velkých projektech to laguje a padá. Od verze 2.6 až do současnosti. Cokoliv složitějšího neni zdokumentovaný.
SHIGORBIRDMAN --- 18:23:08 20.3.2013
MAIMONIDES: nic gigantickeho jsem v tom nastestni nikdy nedelal a snad ani nebudu :)

JOHNY_SMRZ: samozrejme, riziko prace s jakymkoli velkym middlewarem. zrovna ta nefunkcni serializace uz me kdysi nakopnula, ale zapomnel jsem / a ted narazil pomerne tvrde (dementni unity nema polymorfni serializaci, pokud neni class odvozena ze ScriptableObject)