Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BYDK --- 9:46:33 26.3.2012
Ma nekdo zkusenost s Union, co nabizi Unity? Tak si o tom ctu, ale spis bych rad nekay info od cloveka, ktery to uz vyzkousel.

SIRLOON: Dam na tebe. ;)
SIRLOON --- 21:40:08 23.3.2012
BYDK: Rozhodne doporucuju odepsat. Minimalne si dobre pokecas s klukama
BYDK --- 13:42:15 22.3.2012
R1CH_MOND: Inzeratu jsem si vsimnul. Nevis co to je za hru?
SHIGORBIRDMAN --- 19:23:04 21.3.2012
TENCOKACISTROMY: s tim jak divoce dela unity serializaci bych se toho bal, ale ptam se proto, ze do prechozi verze fakt nebyl pouzitelny jiny verzovac (jinak nez na textury/modely/zdrojaky) nez ten jejich uzasny asset server, ktery je fakt dost... zabavny
TENCOKACISTROMY --- 19:16:30 21.3.2012
SHIGORBIRDMAN: pokud to maji v tech textovejch souborech nejak rozumne serazeny, tak si s tim mergovaci nastroje poradi. napr. ve visual studiu se uplne v pohode daji mergovat *.csproj a *.sln soubory, coz jsou jen seznamy dalsich souboru a konfiguraci.
SHIGORBIRDMAN --- 17:32:06 21.3.2012
MAIMONIDES: jde mi o to, ze ted unity cpe asset soubory na logicke misto do dat, misto aby to melo v ruzne podivne pojmenovanych souborech v library a caches (aspon to v 3.5 tak vypadalo, co jsem v ni delal na GGJ). Ze by fungoval merge se fakt nebojim :/
MAIMONIDES --- 13:44:10 21.3.2012
SHIGORBIRDMAN: Textove soubory s verzovanim moc nesouvisí, leda si myslíš, že mergování bude fungovat. To je ovšem docela komická představa, protože samozřejmě mergování nefunguje.
Verzování souvisí s meta souborama, ty jsou tak od verze 3.2?

Jinak jo, funguje to. V 3.4 to ani nepadá.

Mimochodem, 3.4 už textovým souborům rozumí, ikdyž je neumí zapnout:)

TENCOKACISTROMY: Ve většině typů souborů jo.
TENCOKACISTROMY --- 9:51:44 21.3.2012
SHIGORBIRDMAN: Do ty doby to byl binarni format?
SHIGORBIRDMAN --- 4:27:54 21.3.2012
Btw ted, po uparvach v 3.5 a moznosti zapnout textove .asset soubory, by se mel uz dat rozumne pouzivat jakykoli jiny verzovaci software, nezkousel to nekdo?
SHIGORBIRDMAN --- 4:27:19 21.3.2012
MAIMONIDES: njn, asset server je takovy docela hloupy vtip :)