Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SHIGORBIRDMAN --- 13:10:13 26.12.2011
MAIMONIDES: Love and hate :)
Ale ten flash export je fakt zoufaly i na unity pomery :)
MAIMONIDES --- 2:27:02 26.12.2011
SHIGORBIRDMAN: To víš, Unity to je láska:-)
SHIGORBIRDMAN --- 1:52:03 26.12.2011
Tak musim poznamenat, ze unity flash je docela hloupy vtip (o jinych vychytavkach 3.5 beta, jako treba definitivne zkurveny intellisense v monodevelopu, radeji ani nemluve) - po nekolika hodinach hrani si s nim na flash competition seru, byt 20k dollaru by se hodilo :D

jen tak namatkou - fyzika (logicky a ocekavane) to ponekud nedava, vic nez dva character controllery mi pomerne spolehlive zablokuji fps na nula nula nic po par sekundach v provozu (nejspis jakmile nekde dojde ke kolizi), spousta veci ze c# se rekompiluje spatne nebo chybi (dost nechapu, proc zapomneli na .Count u dictionary), celkova vysledna rychlost se da oznacit jedine za dabelskou, nahodne generovane chyby ktere vznikaji u naprosto korektniho kodu, a ktere zpusobuji havarii flashe s lakonickym oznamenim (pravdepodobne unity) o null pointeru...
Mno, flash challenge je opravdu challenge, jsem zvedavy, co v tom kdo vypoti :)
(mam takovy pocit, ze ladili a opravovali jen do te urovne, aby slo prekompilovat a jakztakz hrat angrybots)
SHIGORBIRDMAN --- 16:27:43 23.12.2011
MAIMONIDES: no porad ho povazuju z toho s cim jdem kdy delal za nejpouzitelnejsi, byt je to unity of love and hate :)
MAIMONIDES --- 1:49:16 23.12.2011
SHIGORBIRDMAN: Unity má pro každého svojí vlastní oblíbenou chybu:)
SHIGORBIRDMAN --- 1:42:21 23.12.2011
MAIMONIDES: instancovani delam po zjisteni jak "krasne" obac funguje zasadne z reusable poolu predem pripravenych objektu, ale i kdyz se instancuje primo, tak pokud uz je to v pameti, nejaky vetsi lag jsem nepostrehl ani u vetsich objektu. Pravda, nikdy jsem nezkousel nejake giga mega objekty (mimo jine takove unity ani nepodporuje, vertex buffer limit je 65k). Nicmene si porad myslim, ze z toho co znam je unity tak nejak nejpouzitelnejsi (za predpokladu ze nedelas dalsi gow na unrealu :) - to ze se da opravdu priohybat jak chces povazuju za jeho nejvetsi plus (c# druhy). Osobne me na nem nejvic sere nefunkcni debugger (na macu vubec, pada jak svestky, na pc jak se mu zrovna chce), straslive gui (dobre na rychle sekani nejakych testovacich nesmyslu, ale dabelsky pomale, zvlast na mobilnich zarizenich, s nadanim naprosto totalne zahltit garbage collector, a api / architektura stavena na masteni v javascriptu bez ohledu na nejake rozumnejsi optimalizace, hlavne co se tyce gc (vytvareni objektu nalevo napravo, coz zvlast s ohledem na mnohem horsi mono gc fakt neni dobry napad).
MAIMONIDES --- 15:53:51 22.12.2011
SHIGORBIRDMAN: Terén je hlavní krize. A potom veliký složitý modely.. LAG při instancování.
SHIGORBIRDMAN --- 14:25:44 22.12.2011
MAIMONIDES: loadscene aditive jsem nikdy nezkousel... nicmene rucni resources load v jinem threadu funguje, preload modelu a textur si takhle muzes snadno udelat, coz me staci, protoze si sceny builduju sam. Pokud ale to LoadLevelAdditive nefunguje, tak je to pekne k hovnu, ale to me zas tolik o unity neprekvapuje :) Na kazdou vec, ktera se mi na nem libi, se najde neco, co me sere, nebo co je uplne strasny ;)

MAIMONIDES --- 0:38:08 22.12.2011
SHIGORBIRDMAN:
Dynamický nahrávání assetů se snadno připsat nedá. Unity tvrdí že ano, ale lidé co to zkoušeli ví, že to nejde. Klíčový LoadLevelAdditive na nahrávání scén nefunguje. Leda tak pro separátní kompletní scény pro net.
Asset Server je naprosto naprosto špatně napsaný a navržený paskvil.


SHIGORBIRDMAN --- 23:16:54 21.12.2011
no teda nevim... esenthel na me FAKT dojem neudelal (navic neverim one man genius show)