Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIRLOON --- 19:36:12 30.7.2017
TOMAS3333: na ty 2D plachte se naklikaly kolizni polygony a v nich ta postava chodila
APH --- 10:57:33 29.7.2017
TOMAS3333: tie uplne najstarsie fixne priamky pohybu / waypointy
TOMAS3333 --- 2:47:46 28.7.2017
aka je best practice pre obmedzenie pohybu postavy v 2D? Napriklad stare adventury, obrazovka s levelom, niekde su miesta kam sa postava nemoze hybat.

Collider na postavu a trigger collider na level a riesit to v OnTriggerExit2D?
PAN_X --- 14:14:48 11.7.2017
JAACOB: http://ar.pan-iks.com/RockPoint.zip
je to scena /ar-scene2
scena /ar-scene2xx je uz funkcni...

pokud by ses hodne nudil nemohl by ses podivat na ten gyro script? sem z toho uz nejakej zmatenej

proste jde o to aby se ten objekt dycky otocil tak aby byl vzdycky nahoru bez ohledu na to jestli je target(nebo telefon) horizontalne nebo vertikalne...

ted to mam tak ze davam negativni hodnotu z gyroskopu... ale funguje to nejak divne...
PAN_X --- 13:54:11 11.7.2017
JAACOB: jo klidne poslu scenu - jen se to bude uploadovat asi dyl...
JAACOB --- 12:33:40 11.7.2017
PAN_X, PAN_X: Tohle jsem asi uplne nepochopil - dokazes ten setup trochu vic popsat (ze zvedavosti)? Jake child meshe se ti nerotujou podle parenta?
PAN_X --- 11:58:01 11.7.2017
PAN_X: aha tak kdyz je tam dam jako samotny meshe a ne jako prefab tak to funguje...
PAN_X --- 18:01:13 10.7.2017
Ahoj nevedel by nekdo proc mi child objecty ignorujou transform.Rotate parenta?

parent se toci tak jak ma - kdyz si do nej dam kostku tak to funguje ale kdyz tam dam nejakej mesh tak mi to nefunguje...(ale kostka porad jo)
CZERUDLA --- 15:38:24 26.6.2017
PAN_X: Ahoj, můžeš si vytáhnout úhel zařízení z gyroskopu (real world) a podle toho upravit úhel rakety. Pokud teda dobře chápu, co potřebuješ :)
PAN_X --- 15:15:12 26.6.2017
Ahoj prosimvas nevedel by nekdo jak v AR applikaci (vuforia SDK) zjistit jakej uhel ma image target oproti realnymu svetu? poznat jestli to lezi na zemi nebo na zdi.

mam ve scene startujici raketu... a chtel bych aby dycky startovala nahoru