Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SHIGORBIRDMAN --- 17:49:39 16.11.2016
JAACOB: to je relativne bezny...
JAACOB --- 12:16:26 16.11.2016
Kdyz vam v Unity crashne i crash report, vite, ze dnesek bude dlouhej den...
SHIGORBIRDMAN --- 23:18:59 11.11.2016
argh... uklikl jsem se a smazal, takze znovu a strucne.

Social - bez vetsich problemu, bez pluginu (oproti ps a hlavne xboxu pohoda jazz) - ukladam si achievementy ktere se nepovedlo odeslat a pri dalsim startu atd to zkousim znovu.

OBB - musis si napsat podporu na downloader - pouzivam plugin
Asset Store
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/3189

proste musis v prvni scene zavolat, zkontrolovat, stahnout, az pak pustit hrace dal.
TOMAS3333 --- 19:20:47 11.11.2016
Jo a este jedna vec, ked nahram nove APK, musim v game serivces linknut novu app, ze?
TOMAS3333 --- 18:56:25 11.11.2016
TOMAS3333: predpokladal som ze proste ked kontrolujem ci je user authenticated tak to bude fungovat ak sa nahodou neprihlasi. Ale ocividne nie... Napriklad po konci kola ked chcem odoslat achievement, skontrolujem ci je user authenticated a ked jo tak poslem progress. Mno, lenze to nefunguje lebo sa hra zasekne - ako to mam debugovat z androidu? Z adb logcat toho vela vycitat neviem, hlavne neviem co hladat. Moze byt problem v tom ze skusam build rovno na androide bez otho aby som ho publsihoval do alphy cez dev console? Ale v tom pripade by som cakal ze sa to maximalne tak neautentifikuje a nebude to nic skusat posielat...
TOMAS3333 --- 18:49:35 11.11.2016
ten android ma zabije... Mam par otazok, prva hra, prvykrat to buildim pre android apod...

Na pc vsetko krasne funguje, ale samozrejme chceme achievementy a cloud save a podobne sracky. Takze som nasiel plugin, ktory to vraj vsetko robi a podla prikladov to vyzera pekne jednoducho
GitHub - playgameservices/play-games-plugin-for-unity: Google Play Games plugin for Unity
https://github.com/playgameservices/play-games-plugin-for-unity

Potom som teda zistil ze Unity ma nejaky Social interface, chapem spravne ze to je proste len interface a ten plugin ho rozsiruje aby to vsetko fungovalo? Lebo teda dokumentacia k tomu je taka ze pod na mna z boku...

Kazdopadne achievementy som nejak podla toho prikladu na githube zalozil, dokonca mame publikovane APK v alphe. Teda, najprv samozrejme treba rozdelit apk, lebo >100MB je too much, takze mame OBB. Zaskrtol som ten checkbox v Unity, mam 2 subory, nahral som to vsetko pekne krasne... a cakam ze to bude fungovat. No, niekde funguje niekde nie. U mna na mobile nefunguje, prihlasm sa do Play a potom cierna obrazovka, nenacita sa ani prva scena - da sa to nejak rozumne debugovat kvoli comu to je? Build trva vzdy pol hodinu takze kym to nahram na mobil po nejakej zmene... Ale robi to ten login, k tomu som sa dopracoval, neviem preco.

Vyzera to u mna takto:
 PlayGamesClientConfiguration config = new PlayGamesClientConfiguration.Builder()
            .EnableSavedGames()
            .Build();

        PlayGamesPlatform.InitializeInstance(config);
        PlayGamesPlatform.DebugLogEnabled = Application.isEditor;
        PlayGamesPlatform.Activate();

        Settings = new Settings();
        Progress = new Progress();
        Achievements = new Achievements();

        Social.localUser.Authenticate((bool success) => {
            if (success)
            {
                //Achievements.Load();
            }
        }); 


kde Settings, Progress a Achievements su moje classy, ktore so Social nekomunikuju (Achievementy jo, ale az v tom zakomentovanom loade, a vsetko co ten load robi je ze stiahne aktualny progress).

A potom ten load/save. Pochopil som to tak, ze ked to nema internet, tak si to ulozi progress lokalne a potom ho bude synchronizovat. Ale na to musi byt aj tak inicializovany Play, ze? Takze si musim ukladat progress na PC (pre test) aj tak lokalne, takze mam 2 rozne savy, je to tak? Alebo si musim ukladat lokalne aj pri vypnutom nete na Androide?

A jak vlastne funguje ten OBB? Niekde som cital ze musim urobit vlastny load, niekde pisu ze to netreba ze sa to z Google Play stiahne automaticky. Musim to nejak riesit?

A to ani nehovorim jaka sracka je ten publishing na Google Play, preco sa tam vsetko musi zadavat 2x? Raz pre app, raz pre services? Aaargh
PUSSY_POWER --- 13:27:35 1.11.2016
JAACOB: Koukám, že tam máte také jednu přednášku. Snad se to teda ve čtvrtek v Infinity moc neprotáhne a vstanu nějak rozumně:-)
SHIGORBIRDMAN --- 13:23:29 1.11.2016
ja to zvazoval, ale asi nic, jsem lenivy tahnout do prahy :)
JAACOB --- 12:04:56 1.11.2016
PUSSY_POWER: za me taky první. Jsem zvědavej, ale po Unitu toho až tak moc nečekám...uvidíme.
PUSSY_POWER --- 8:32:49 1.11.2016
JAACOB: Je to můj první ročník, těším se na přednášky a hlavně na seznámení s českými vývojáři.