Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JAACOB --- 10:41:28 24.5.2017
BYDK: jak jsem ti psal do PM. Pokud to ma byt assetbundle per level, nemuselo by to byt az tak komplikovane, kdyz si vyresis pipelinu. Sranda zacina pozdeji u dependencies, shared resources a podobnych radosti. Ale per-level AB by mohl byt relativne simple...
BYDK --- 8:24:44 24.5.2017
Zjistil jsem vice. Od verze 5.X to vse funguje trochu jinak. Stary system jiz neni ani dostpny na asset storu. Take fixnuli neco s prenositelnosti ligtmap, ktera ve stare verzi pry nefungovali uplne dobre. Netusim co byl za problem. Funguje to tak, ze zabalim asset bundle pomoci jednoducheho API. A pak pres www clasu stahnu balicek a ten nasledne rozbalim, kdyz je vse stazene a dekodovane, mohu naloadovat scenu ci nove objekty. Vlastne je to dost simple. :) Otazka, jak to bude nakonec fungovat, ale nemel by tam byt problem.
SHIGORBIRDMAN --- 22:20:21 22.5.2017
asset bundly nebo SceneManager.LoadSceneAsync nebo jak se to.... melo by to nejak rozumne fungovat i ve webgl, teda v web pluginu to fungovalo (tam to teda jeste nebylo pres scene magar, ale application.LoadSceneAsync
JAACOB --- 17:11:26 22.5.2017
BYDK: imho potrebujes rozbehat AssetBundly... GL&HF!
BYDK --- 15:53:10 22.5.2017
Ahoj, ma nekdo zkusenost s Level streamingem pro WebGL? Jednoduse receno stahne se mi prvni scena. A kdyz prechazim do dalsiho levelu, tak se mi stahnou dalsi data a naloaduje se level. ;)
Defakto nevim jak zacit... nejak bych tomu potreboval porozumnet.
SHIGORBIRDMAN --- 21:06:23 14.5.2017
urci si ty uhly sam podle pozice kloubu. imo by ti pro vetsinu pripadu mel bohate stacit Vector3.Angle. Pripadne 2d variantu jen v jedne rovine, ale tam by sis musel ty hodnoty ztransformovat, aby to odpovidalo (mela by stacit rotace kolem y, aby bylo spravne Z presne dopredu

NASA --- 17:27:47 14.5.2017
???: OK, zkusím to promyslet.. Ještě jednou díky!
??? --- 17:21:57 14.5.2017
NASA: pokud nemáš nějaká rozumná omezení na vstupní data, prostě se tady eulerovo úhlům vyhni. Btw. triviální aplikace na to, co bys potřeboval, je ale i prostě dívat se na vzdálenost předchozícho a následného kloubu. Tj. pokud mne zajímá úhel v lokti, zjišťuji vzdálenost mezi ramenem a zápěstím - a je mi jedno jak je tenhle trojuhelník napozicován v prostoru.
NASA --- 17:05:38 14.5.2017
???: Ono to asi jinak moc nepůjde...
Ještě mě napadlo to počítat z pozic těch kloubů.
Nevíš, pod čím hledat tu funkci transformaci eulera? To by mohlo být nejrychlejší.
Jsem fakt v presu :-( A s prckem za zádama se čas hledá těžko.
Jak jsem psal, trošku jsem to neodhadnul :-(
Každopádně díky za pomoc...