Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
UNITY 3D
CHEMIX
Unity 3D ====== meta na stránkách : "Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come." http://unity3d.com http://infiniteunity3d.com
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PAN_X --- 14:14:48 11.7.2017
JAACOB: http://ar.pan-iks.com/RockPoint.zip
je to scena /ar-scene2
scena /ar-scene2xx je uz funkcni...

pokud by ses hodne nudil nemohl by ses podivat na ten gyro script? sem z toho uz nejakej zmatenej

proste jde o to aby se ten objekt dycky otocil tak aby byl vzdycky nahoru bez ohledu na to jestli je target(nebo telefon) horizontalne nebo vertikalne...

ted to mam tak ze davam negativni hodnotu z gyroskopu... ale funguje to nejak divne...
PAN_X --- 13:54:11 11.7.2017
JAACOB: jo klidne poslu scenu - jen se to bude uploadovat asi dyl...
JAACOB --- 12:33:40 11.7.2017
PAN_X, PAN_X: Tohle jsem asi uplne nepochopil - dokazes ten setup trochu vic popsat (ze zvedavosti)? Jake child meshe se ti nerotujou podle parenta?
PAN_X --- 11:58:01 11.7.2017
PAN_X: aha tak kdyz je tam dam jako samotny meshe a ne jako prefab tak to funguje...
PAN_X --- 18:01:13 10.7.2017
Ahoj nevedel by nekdo proc mi child objecty ignorujou transform.Rotate parenta?

parent se toci tak jak ma - kdyz si do nej dam kostku tak to funguje ale kdyz tam dam nejakej mesh tak mi to nefunguje...(ale kostka porad jo)
CZERUDLA --- 15:38:24 26.6.2017
PAN_X: Ahoj, můžeš si vytáhnout úhel zařízení z gyroskopu (real world) a podle toho upravit úhel rakety. Pokud teda dobře chápu, co potřebuješ :)
PAN_X --- 15:15:12 26.6.2017
Ahoj prosimvas nevedel by nekdo jak v AR applikaci (vuforia SDK) zjistit jakej uhel ma image target oproti realnymu svetu? poznat jestli to lezi na zemi nebo na zdi.

mam ve scene startujici raketu... a chtel bych aby dycky startovala nahoru
JAACOB --- 10:41:28 24.5.2017
BYDK: jak jsem ti psal do PM. Pokud to ma byt assetbundle per level, nemuselo by to byt az tak komplikovane, kdyz si vyresis pipelinu. Sranda zacina pozdeji u dependencies, shared resources a podobnych radosti. Ale per-level AB by mohl byt relativne simple...
BYDK --- 8:24:44 24.5.2017
Zjistil jsem vice. Od verze 5.X to vse funguje trochu jinak. Stary system jiz neni ani dostpny na asset storu. Take fixnuli neco s prenositelnosti ligtmap, ktera ve stare verzi pry nefungovali uplne dobre. Netusim co byl za problem. Funguje to tak, ze zabalim asset bundle pomoci jednoducheho API. A pak pres www clasu stahnu balicek a ten nasledne rozbalim, kdyz je vse stazene a dekodovane, mohu naloadovat scenu ci nove objekty. Vlastne je to dost simple. :) Otazka, jak to bude nakonec fungovat, ale nemel by tam byt problem.
SHIGORBIRDMAN --- 22:20:21 22.5.2017
asset bundly nebo SceneManager.LoadSceneAsync nebo jak se to.... melo by to nejak rozumne fungovat i ve webgl, teda v web pluginu to fungovalo (tam to teda jeste nebylo pres scene magar, ale application.LoadSceneAsync