Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
nVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
HNIZDO
Informace o grafických kartách nVidia - benchmarky, recenze, zkušenosti, přetaktování, chlazení, ovladače, hry, akcelerované aplikace
PhysX
CUDA, vývoj

Ovladače: nVidia download

NVCUVENC dll download

Trolling, OT a napadání se odměňují zahnutým ovocem.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
HNIZDO --- 10:11:10 24.5.2019
Look what we found in NVIDIA's Top Secret Gaming Monitor Lab
https://www.youtube.com/watch?v=Um0PFoB-Ls4


Pro tech geeky must watch. Jsou tam taky pekne videt vnitrnosti FALD monitoru.
HNIZDO --- 12:27:50 17.5.2019
EXCLUSIVE | Ryzen Matisse - More Clock Speed Info | Nvidia Launching 16gbps Turing Cards?
https://www.youtube.com/watch?v=5Fn84tLVbBk&feature=youtu.be


Nvidia mozna pripravuje resfresh turingu s 16gbps ddr6 (ted je osazen 14gbps ddr6)
HNIZDO --- 15:59:34 8.5.2019
How we made Neon Noir - Ray Traced Reflections in CRYENGINE and more!
https://www.cryengine.com/news/how-we-made-neon-noir-ray-traced-reflections-in-cryengine-and-more#

1080p@30fps na Vega56, kdyz se pro vetsinu efektu pouziji nahradni metody. Sen o "raytracingu pro vsechny" tedy padl

v tento moment je velmi zajimave je toto:

However, RTX will allow the effects to run at a higher resolution. At the moment on GTX 1080, we usually compute reflections and refractions at half-screen resolution. RTX will probably allow full-screen 4k resolution. It will also help us to have more dynamic elements in the scene, whereas currently, we have some limitations. Broadly speaking, RTX will not allow new features in CRYENGINE, but it will enable better performance and more details.

HNIZDO --- 19:49:43 11.4.2019
Ray Tracing, Your Questions Answered: Types of Ray Tracing, Performance On GeForce GPUs, and More
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-gtx-dxr-ray-tracing-available-now/

Star Wars, Atomic Heart a Justice dema k dispozici.
HNIZDO --- 8:54:15 3.4.2019
Nvidia dosáhla tape-out 7nm GPU Ampere. Vydání až za rok? - Cnews.cz
https://www.cnews.cz/nvidia-7nm-gpu-ampere-tape-out-hotovy-uvedeni-2020

"Ampere má ovšem údajně být výpočetní architektura, nikoliv herní. Patrně by mohla být obdobou čipů GV100 s architekturou Volta"
HNIZDO --- 10:05:16 28.3.2019
Nvidia hlásí nové hry s ray tracingem a DLSS na GeForce RTX - Cnews.cz
https://www.cnews.cz/...x-dxr-ray-tracing-dlss-anthem-vampire-the-masquarade-chronicles2-tomb-raider
HNIZDO --- 13:31:20 26.3.2019
A Hands-on Look at Using Ray Tracing in Games with UE 4.22 | GDC 2019 | Unreal Engine
https://www.youtube.com/watch?v=EekCn4wed1E


btw DXR stiny mohou byt rychlejsi nez rasterizacni, a co je zajimavejsi, nemaji LOD, jsou viditelne v cele scene :)
HNIZDO --- 16:09:32 23.3.2019
???: ano, ultra a high maji v testu podobne fps a vychazi to i jinym magazinum.
??? --- 9:34:50 23.3.2019
HNIZDO: Na Ultra už grafika nestíhá. Má stejně FPS jako na High :) A nebo je tam něco špatně ;-)
HNIZDO --- 8:58:46 22.3.2019
Tech-demo Troll o raytracingu od Epicu • Eurogamer.cz
https://www.eurogamer.cz/articles/2019-03-21-tech-demo-troll-o-raytracingu-od-epicu