Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Callcentra a CATI studia - pracujete? Zkušenosti, Reference, Tipy, Triky aneb řeknem si know how
KALHOTKA
[http://www.meritum.cz/img/left_callcentrum.jpg], [http://www.daktela.com/wp-content/uploads/2008/12/virtual_call_center.jpg],

Klub je určen pro operátory, tazatele, obchodníky a specialisty, kteří dennodenně hovoří se zákazníky po telefonu.
Naleznou zde Tipy a triky pro prodej, pro zlepšení svých prodejních dovedostí a komunikace, poradíme jak se vyvarovat nejčastějších chyb, na jaká větná spojení dát pozor apod. Také se snažíme o zlepšení mínění o těchto pozicích, neboť je tato práce chápána jako podřadná, nesmyslná a zbytečná.
Stejně tak je klub přístupný Supervizorům, Managerům a dalším vedoucím, kteří zde naleznou rady, jak vést Feedback, jak vést přijímací pohovor, jak vést svůj tým, jednání s lidmi, rady pro vytvoření skriptu, jak motivovat, jak představit novou službu. Věřím také, že zde najdou místo i lidé z vyššího managementu, kteří chtějí mít podvědomí o aktuální problematice, kteří chtějí mít částečný přehled o ostatních CC a kteří nám pomohou najít ten správný pohled na věc z pohledu např. majitele/jednatele firmy. Věřím, že i pro tyto lidi, bude toto auditorium přínosné, jelikož i jim zde můžeme vyjádřit "odlišný pohled" na věc a inspirovat ke změně pracovních postupů. V neposlední řadě je toto auditorium bráno jako Reference na jednotlivá CC ze strany zaměstnanců, kam jít, kam nejít, co se mi nelíbilo, kde byla fajn brigáda apod. Jde o subjektivní pocity, ale i ty mají svou vypovídací hodnotu.
Jsme tu pro všechna CC a CATI studia v Čechách, na Moravě i ve Slezku.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
KYCLTKA --- 16:01:12 14.7.2016
Ahoj, přidávám nabídku práce v menším zákaznickém servisu, příjemný kolektiv, centrum Prahy:
Náplň práce:
Komunikace a vyřizování požadavků klientů
Rozšiřování portfolia stávajícím klientům o nové produkty
Poradenství v oblasti pojišťovnictví
Administrativní činnost

Platové ohodnocení: základní složka 18.000,-Kč (po zkušební době 20.000 Kč) + motivující variabilní složka formou bonusu, který může být až do výše jednoho platu, i více
Stravenky
20 dní dovolené + 2 sick days
Příjemné pracovní prostředí
Cafeterie na pracovišti
Pracoviště v centru Prahy, u metra Náměstí Republiky
Pracovní doba po-pá 8:30 – 17:00 hodin

V případě zájmu pište do pošty.
CORDELL --- 2:49:12 15.11.2015
CORNY: Nic moc dnes, nestoji to za rec pokud nebudes delat IT Support, Helpdesk ci neco tak. Casto sliby, extra platy, realita uz dnes fakt nic. Kdysi ano, to slo lepsi. Dukazem ti budis, ze ziskas casto DPP kontrakt, provize treba 5kc / smlouva. Kdysi: HPP - full time casto bez kecu a provize jinde. Kdyz jsi nechtel joo moc delat, sel si nekde na obchodaka, vopsal IC z baraku - netu, naky to fake, 20tka za mesic v kapse nez se na tvoje ulety prislo....

Tady mas pro postizeny :D Je to asi drsne free... normal wyndas na stul caru, nastrelis a jedes (moje uwaha) :D
Strizliwey to tam asi nikdo neda :D Co koukam pocitaj wotrokum minuty :D

http://www.coolcentrum.cz/
https://www.facebook.com/coolcentrum.cz

Co oceňuješ na Coolcentru?
Na coolcentru ocenuji to že "že si muzes delat co chces" samozrejme v ramci kriterii,kazdodenní finanční ohodnocení, příjemní šéfové atd. , a taky Alcoday

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/...1/t31.0-8/11217943_779778108805719_5210149320540339882_o.jpg

Na prvního májé = 1.května od 8:00, na svátek lásky budeme opět za každou navolanou pít panáčka smile emoticon
V pátek 24.4. akce od 8:00 za každou navolanou panák tvrdého alkoholu zdarma !!!

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/...899354_n.png?oh=3f5e4a289926d43b841ffaf67aaa3ba3&oe=56AE9667

https://www.facebook.com/coolcentrum.cz/photos_stream?ref=page_internal
CORNY --- 13:29:57 3.9.2015
TBC: Abych se přiznal tak by mě celkem zajímalo jaký call centra jsou ještě "živý" a kde se celkm dobře maká...
TBC --- 20:21:08 31.8.2015
JANCAM: jedinek prispevek na NYXu a tohle... to neni zrovna dobre delany umely PR :)
JANCAM --- 15:09:37 31.8.2015
Ahojky, ve formice jsem dělala pár měsíců zpátky, měla jsem to jako zaměstnání ihned po vysoké škole. Dle mého názoru, odměnový systém super, bylo reálné se dobrat i vyšších provizí, výplata mi chodila včas a kolektiv lidí byl také fajn. Nevím jaké to bylo v minulosti, ale za mě zkušenost dobrá.
KINEMAK --- 19:53:52 1.10.2014
Nabízím jednorázovou odměnu za zodpovězení pár otázek pro operátory call center (i bývalé): Attento, Intrum, APS, Credit One, DC Group. Průzkum trhu. Kontat tady nebo na kamenikova@prace-kouc.cz. Odměna na ruku, setkání cca 10 minut v Praze.
CORDELL --- 20:08:12 31.8.2014
Zajmavejsi je spis bud info linka a nebo aktivni kdyz uz tak web SEO, pripadne technicky.
CORDELL --- 20:06:51 31.8.2014
POLIMER: Formica malej plat, lidi se tocej dost takze kazdej den jiny pc bla bla. Proste nic moc a vydelek je proste nefer. Mas tam za danou vec treba 1kc. Dnes uz to je nic moc, treba u Lama mobil to ti daj tak 50kc za kontrakt, zakladni plat slabota a uvazek na part time to je dost blby.
POLIMER --- 14:41:59 18.8.2014
Má tu nekdo z Vászkusenosti s callcentrem Formica group ?? Díky
SIR_FRENK --- 20:38:38 11.1.2014
CORDELL: Já si myslim že od zavedení neomezenejch tarifů je vůbec blbost volat paušály, kromě nějakejch balíčků s internetem v podstatě není co nabídnout....