Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
3D FLASH ENGINES
REPRAK
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
OOPS --- 12:05:35 15.6.2012
GLSL to AGAL compiler
GLSL -> AGAL
http://www.cmodule.org/glsl2agal/
MEJLA77 --- 15:24:54 19.12.2011
MTY: co to poskládat z předem vyrendrovaných obrázků?

MTY --- 15:14:30 19.12.2011
-- dalsi vec je programovani, pokud by nestacilo slozit to z animaci, bylo by potreba naprogramovat nejaky algoritmus, kde by bylo mimojine potreba kontrolovat kolize jedoduchych 3d objektu
MTY --- 15:12:25 19.12.2011
Caute. Byl by tu nekdo schopen dostat (pro komercni projekt) do flashovy aplikace na web dodanou 3d animaci (mozna jen transformace, zadny slozity rigy), kde by ale ty objekty byly ze skla ??
--- nemusi se asi nutne lamat objekty v sobe navzajem, ale aspon aby se v nich jakoby lamala nejaka textura, to je zaklad
--- objekty by byly jakoby z brouseneho skla, takze uplne lowpoly objekty s ostryma hranama, takze se textura v refrakci nedeformuje .. jako treba v briliantech
--- diky pripadne i za tipy na koho se obratit
REPRAK --- 11:44:32 7.10.2011
http://wiki.alternativaplatform.com/Alternativa_8_for_Dummies_Part_I

jak zacit s alternativou 8 + jak fyzicky funguje Stage3D
REPRAK --- 11:38:59 7.10.2011
REPRAK: tak aspon to zahlavi se trosku zaktualnilo :)
REPRAK --- 11:34:40 7.10.2011
ja myslim ze o aktualnosti tyhle diskuze vypovida uz samo zahlavi....stale doufam ze se to zvedne :)
SLASH --- 13:23:32 6.10.2011
POKE10002: LOL , rok neskor novy post :)
btw: [ FLASH, FLEX, AIR, ActionScript, JSFL ]
POKE10002 --- 16:25:56 5.10.2011
Epic oznámil podporu Unreal Engine 3 v Adobe Flash Player 11 - Doupě.cz
http://doupe.zive.cz/doupecz/epic-oznamil-podporu-unreal-engine-3-v-adobe-flash-player-11/sr-1-sc-108-a-142097
REPRAK --- 2:26:29 15.6.2010
KUANG11: ne, ale vypadá to přesně na to, co teď potřebuju :)