Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
HAGAN_SIRIUS --- 22:43:24 14.9.2016
nejaka ceska fleeta ve hre, zase jsem to zkusil
TYRAEL --- 20:08:41 15.7.2016
SADAKO: Pěkný :D Tvoji Charlieho Andílci ve vesmíru jsou supr.
SADAKO --- 19:44:53 15.7.2016
TYRAEL: Já mám orionskou ženskou jako vlastní charakter :) u té je teda jeden docenitelný bug, občas mizí hadr vísící přes kalhotky.
A ona každá moje posádka začne dřív či později připomínat minisukňovou úderku.
BAZI --- 16:12:43 15.7.2016
TYRAEL: Plno nikoliv ve smyslu invent85e, ale plno jakože max 100 DOFF. V overflow bagu nic nebylo.
Ale buďto pomohl restart, nebo ticket, který jsem zadával. Druhý den večer už oficíři byli.
TYRAEL --- 22:18:50 14.7.2016
TYRAEL: Tak jsem nakonec zkontroloval aukci a v podstatě všechny Federační Mirror lodě se daj sehnat pod 5 milionů, Kernimský Raidery teďka zdražily, ale taky se pod pět vejdou. Na lítání nic moc, ale na vylepšení Admirality Assigments to jde.
TYRAEL --- 21:10:42 14.7.2016
SADAKO: Ty jo, přemýšlím co máš za instalaci, protože mě hra padá jen velmi vyjímečně. Bugy jako zaseknutí se v textuře, to se stává každou chvíli, protože lozím kam nemám. Ale, pád hry jsem zažil jen párkrát, většinou když jsem u toho měl spuštěných 5 dalších věcí a přepínal jsem mezi oknama.

Teď jsem v práci, takže cenu ti neověřím, ale když jsem se minulý týden koukal, tak Krenimský lodě byly pod milion, což je kapesný pro kohokoliv s Admiralitou. Myslím si, že problém bude spíš v nesprávném způsobu vyhledávání.

Co se Flotily týče, odemkne slot na oblečení a nabídne spoustu lodí, mise na dilithium a další. Pro víc info navštiv wiki, lodě jsou třeba tady http://sto.gamepedia.com/Fleet_Starbase, ale je toho mnohem víc a nemá smysl to tu všechno vypisovat.

Na krátkých sukních v TOSce se shodnem, je to pěkné plus, ale i v "normální" hře ti nic nebrání vzít si na můstek Orionskou důstojnici (dají se koupit na aukci) a obléct ji do tradičního oblečení - princezna Leia style ;D
SADAKO --- 10:53:46 14.7.2016
TYRAEL: Overflow bag, dík, vyřídím. :)

Ad bugy - kvůli té technické stránce dost odmítám do toho dávat jakékoliv peníze. Pokaždé, když se u toho vztekám, tak si říkám "aspoň za to neplatíš". A zatím jsem neměla to štěstí cokoliv exploitovat, naopak kvůli tomu spíš chcípám.
A ostatně, v noci jsem se tu motala vlastně jenom proto, že mi to chvíli padalo při každém druhém načítání lokace.

Mno, lodě levně v aukci, nejlevnější, co jsem viděla, stála pořád desetkrát víc, než kolik mám peněz. Přijde na to, čemu říkáš levně. :)

Flotila - co je tady endgame content? Jakože dungeony ve vesmíru? To mě popravdě moc nezajímá. K čemu dalšímu je dobrá flotila? Odemkne ti cash limit? Místa v bance? Dostaneš oblečení a sloty na ně? Lodě? Víc dilithia, marks a EC?

Cardassiany jsme v noci dojeli a do Gamma Kvadrantu jsem se tam podívala jednou, což mi přijde trochu málo. Ale třeba toho časem bude víc, mě jenom překvapilo, že když je přístupná Delta tak není i Gamma.

Ano, Temporal Agents vypadají dost jako původní TOS. Uguu~ No nejsem cílovka, retro mě obecně nijak zvlášť nebere :) toho temporal Vulcana jsem si vyrobila jenom kvůli mini, neb TOS excelovala v množství látky na kostýmy ženských postav, bývalo jí sympaticky málo.
TYRAEL --- 5:05:35 14.7.2016
SADAKO: Foundry je pro mě víc jak 60% toho co hraju, protože příběh mám ve skrze za všechny rasy dohraný. V mnoha případech i oficiální obsah doplňuje (viz různé protiútoky během klingonsko-federační války) a nabízí příjemnou alternativu, když už máš plné zuby bojování a víš, že jsi uprostřed kapitoly o válce s Borgama a nic jiného než boj je ještě slušnou dobu nepočká. Ber to jako oddechovou epizodu v libovolné napínavé řadě Star Treku. Obecně mě baví koukat na mise, jako na jednotlivé díly seriálu a kapitoly brát jako jednotlivé sezóny :)

Co se bugů týče, ano jsou, ale přiznám se, že já jsem old-school hráč, který byl zvyklý na to, že Gothic 1, Lands of Lore a třeba i STALKER byly hry, které padaly, tuhly a někdy bylo bugy naopak potřeba využít, aby člověk tu potvoru umlátil a proto pro je neberu vážně, dokud ta hra není úplně nehratelná a to se mi v STO nestalo.

Ad Flotila... v STO bez Flotily nepřijdeš ke spoustě end-game lodí a věcí a hra ti de-fakto dává na výběr: Buď přijmeš, že to není Single-player/Co-op hra, ale MMO a budeš se socializovat (netřeba nijak moc, třeba v mé Flotile nikoho moc nezajímá aktivita, nebo ochota se kamarádit, ale kolik jsi přispěl na budování společné základny a doků a podle toho máš rank ve Flotile. Já jsem snad třetí nejvyšší rank a to jsem za celou dobu prohodil tak 5 vět s tím týpkem co mě rekrutoval a to bylo vše.) nebo, pokud se nechceš socializovat, tak si zaplať. A to je za mě ok. Chceš-li hrát Single-player hru, zaplať za ni, tak jako bys za jakoukoliv single-player hru zaplatila. Jinak pro-tip, nedostatek lodí v Admiralitě můžeš snadno doplnit T4 mirror-universe loděmi, které se dají koupit levně na aukci.

TSW je mimochodem extra-vtipný cash-grab, protože zaplatíš hru a pak ještě dalších gazillion kapitol. Kdybych za každou kapitolu STO musel platit, už bych od toho utekl (dobře, Deltu a Ikoniany bych si koupil, ale to by bylo vše)

PvP je dobrý tak akorát pro profíky jako PAGAN_DARKEN ochotné grindit gear a já se bez něj rád obejdu.

Co se délky týče, opět se vracíme k tomu, že podle mě je to nejlepší vidět jako epizodu. Někdy schytáš dvojdíl, ale většinou máš do 45 minut hotovo.

Rasy a možnosti měnit zjev svůj i svých důstojníků je supr. Neodolal jsem a pravidelně si hraju s barbies, když vymýšlím, do čeho toho nového důstojníka obleču a jestli chci aby byl o hlavu vyšší než já, nebo ne :D Gamma Kvadrant zatím není, ale Delta taky dlouho nebyl, takže je to jen o ochotě počkat a užívat si co je. Nemluvě o tom, že s Dominionem se potkáš v Cardassianské kapitole.

Temporal Agents jsou ve skutečnosti graficky dál, než originál, ale Cryptic si dávaj záležet, aby to vypadalo staře a retro a já jsem s tím zatím 100% spokojen.

Jo a Baziho důstojníci budou nejspíš v Overflow bag. Je to v inventáři nalevo od replikátoru ;)
SADAKO --- 2:28:31 14.7.2016
TYRAEL: Já tušila, že tu najdu oponenta. Výborně. Foundry zatím nehraju. Omylem jsem vlezla asi do dvou, moc mě nenadchly, znovu zkusím v moment (pokud u toho vydržíme), kdy budu mít za sebou všechen oficiální obsah.

Co se týče překopávání skillů - nejde o to, že by měnil skill jako takový, toho bych si možná ani nevšimla, ale že se mi soustavně vymazávají vybrané traity a mizí věci z quickbaru. S tím souvisí i to, že je to dost zabugované. Samo, ne level Bloodlines těsně po vyjití, ale pořád dost. Během hraní mi to vytuhne klidně dvacetkrát, člověk sem tam skončí v planetě nebo objektu, ze kterého se nedá dostat jinak než beamem/transwarpem a množství neviditelných zdí v ground i space je poněkud přebujelé.

To s těmi herci mě moc nebere, abych se přiznala. Docením známé universum, ale už moc nepotřebuju vidět známé ksichty - v tomhle směru mě docela potěšilo snad akorát psycho s Tlumokem a Těsným oblečkem, ee, Sedmou.

Ad flotila - já to hraju jako single/coop ve dvou, flotila nět. Sociální rozměr mě na MMO zajímá pouze v moment, kdy to hraju se známými, jinak ani ne.
Ad f2p - já zatím u žádné totálně f2p hry nevydržela dlouho, u TSW platíš hru, WoW se platí celé, tak ty nepočítám a s výjimkou STO jsem od každého max. na 10 lvl zdrhla, takže srovnání fskutčnosti nemám.
Mně tu vadí, že se reálná měna platí za věci typu rozšíření banky/batohu (jasně, dilithium...s omezením 8K na den, haha), za limit na finance (to je nápad hodný Ferenga) a je mi líto, že si za herní cash nemůžu nakupovat oblečení, nebo stojí absurdní částky v GPL.
Nedostatek lodí pociťuju jinak akorát v admiralitě, ale to mi moc žíly netrhá. PvP, kde by to znát bylo, se vyhývám a v misích jsem větší problém měla jednou (Grethor - nakonec vyřešeno výměnou zbraní za meele).
Občas mě dožerou únavně dlouhou misí, ale nepřekonatelnou zatím nikdy.

Co naopak hodnotím velmi pozitivně je mohutný výběr ras, fakt, že si zadarmo můžeš co chvíli překopávat zjev a k vlastnímu překvapení (nikdy jsem vesmírné simulátory nehrála) jsem nadšená z lodiček a vůbec kombinace space/ground. Prostě chvíli letím vesmírem a chvíli běhám po planetě (a konečně jsem pochopila jednu lokaci v Fallout 2, heh), cool. Některé planety jsou vyloženě krásné.
Zamrzela mě absence Gamma Kvadrantu v běžně navštívitelném prostoru a nemožnost srovnat dominion parniválcem, ale to není výtka, spíše povzdech.

Popravdě, kdyby s tím nebyly co chvíli takové technické potíže a neměli tam věci na pěst (nejnovější: Bazi dostal Duty Officers, měl plno, omylem otevřel krabici v inventáři, na OK neklikl, stejně mu zmizeli - a mně se odbarvila loď), asi zním méně nasraně.

A teda Temporal Agens, mno...jako autorům všechna čest, vydat nové rozšíření, které vypadá hůř než stávající hra a sklidit vesměs kladný ohlas, bo retro pyčo, je kvalitní skill. Ve jménu minisukní to přežiju, ale ty příšerné oldskůl zvuky jsou příšerné.
TYRAEL --- 21:43:00 13.7.2016
SADAKO: Jako člověk, který tu hru hraje léta (listopad 2010) si ti dovolím oponovat. Přestože hra už je graficky starší, pořád mě dokáže něčím překvapit. Foundry mise Mazes na Rise obsahuje kometu prolétající atmosférou a vypadá skvěle. Překopávání UI a skillů dělá každý MMOčko, Blizzard to dělal s každým rozšířením, jak veterání WoWkaři můžou dosvědčit.

Co se misí týče, je tam krásně vidět, jak se scénáristi zlepšují, stejně jako designeři map. Zatímco z počátku byly Ground mise opravdu koridor 1-10000 tak pozdější Seasons třeba na Novém Romulu a v Delta Kvadrantu jdou nahoru. Obzvlášť na misi v Romulanské kapitole, kde na mě záporáci čekali na otevřeném náměstí a asi ode mě čekali férový duel, zatímco já je odsmahl Phaserem z orbity (Indy by na mě byl pyšný) vzpomínám rád a celkově je vidět, jak za těch 6 let nabrali vývojáři trochu odvahy a pouštěj se i do zajímavých misí s více a více alternativními řešeními.
Další co mě těší je, že natáhli víc a víc herců z původního Star Treku, ať už DS9, Voyageru, nebo TOSky. Slyšet ty hlasy je moc fajn a přiznejme si, je to jediný způsob, jak si tu roli ještě zahrají (Thanks J.J.)

Dál je tu Foundry nad kterou už jsem se tu párkrát rozplýval a na rozdíl od od Neverwinterů, které Cryptic taky provozuje, tady komunita fakt zamakala a prakticky na každé planetě v galaxii je nějaká zajímavá Foundry mise ke zkoušce. Chcete prolézat bludiště na Rise? Vyšetřovat případ vražd a intrik na Bethazedu? Dozvědět se co se stalo s opuštěnou stanicí, která po pěti měsících v mlhovině bez kontaktu najednou vysílá SOS signál? Vézt odvetný výpad do Klingonského Impéria s U.S.S. Enterprise po boku? To všechno je ve Foundry a mnohem víc.

Poslední co zmiňuješ je Cryptic Business model a tady to fakt nechápu. Ze všech F2P her co hraju je STO nejpohodovější. S dobrou Flotilou prakticky není nic co by mi chybělo, spousta end-game vybavení i lodí jde koupit na aukci a nikde nemám pocit, že bych narážel na content zavřený za pay-wall (zdravím LoTR Online) nebo musel do zblbnutí vraždit creepy, abych měl dostatečný level ke splnění další mise (SWTOR, Guild Wars 2) Jediný, co za cash máš, jsou cool lodičky, které jsou pár měsíců v módě a je "in" je mít, ale za pár měsíců ti dojde, že na tvůj T6 Breen Carrier v efektivitě nemaj a Defiant Refit, Odyssey, případně Dyson lodě jsou pořád nejvíc sexy a bereš do "kecacích misí" je. Plus každejch pár měsíců je nějaká Give-away. Opět častěji, než skoro všechna MMO co znám, snad s vyjímkou Warframe a to je MMO-shooter.

Osobně si myslím, že STO jde pořád nahoru, mise Admirality jsou rozhodně krok správným směrem a způsob jak si "filthy cassuals" jako já, co chodí do práce a hrajou další 3 hry můžou vydělat dostatečný cash za investici pár minut denně. Víc herců, víc misí, Temporal Agents jsou skvěle retro a trikodéry o velikosti magneťáku a monstra co vypadají jako herec v kožešinovém obleku mě jen tak neomrzí.

TL:DR STO je aweeeeesoooome. Viz: TYRAEL