Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
NOCáci celého světa, spojme se!
TURBO
Známe se většinou asi jenom po telefonu, často spolu řešíme různý hrůzný technický obtíže
nejen na páteřních sítích a rádiovejch lastmiles ;),ale tady si můžem pokecat neformálně
a zanadávat si, jaká to byla dneska zase šichta :)

Klepy, drby, kdo koho stáh kam, všechno se bere!

Tady to žije i v NOCi! :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Network_operations_center ;)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
TURBO --- 6:28:10 24.6.2013
TANTRAMAN: klasika koukám nejen u nás :) A úplně nejlepší je, když od klienta dostaneš stoprocentní kontakt na lokalitu (jeho koncák, společnost dejme tomu XYZ), vše je ověřeno (napájení i funkce vlastní technologie), pak na ten kontakt voláš, že bys potřeboval zajistit přístup do konc. lokality a dozvíš se něco jako "ale já už u společnosti XYZ nepracuju 2 roky, to je omyl".

Nám tohle teda dělá jeden velmi konkrétní zahraniční klient (nadnárodní poskytovatel služeb) a to celkem pravidelně. Často vidíme v alarmech některou z jejich služeb vypadlou několik dní, nejdřív kvůli tomu oni prudí, pak to naběhne bez našeho zásahu, nám už se nikdo neozve. Zatloukat, zatloukat, zatloukat.

Škoda, že se fakturujou jenom marný servisní zásahy/výjezdy techniků, já bych fakturoval i takovýhle marný pruzení :)
TANTRAMAN --- 1:52:56 22.6.2013
obcas ty zakazniky nechapu. vlastne docela casto.
zakaznik: mame izolovanou pobocku, je dole main i backup. tady mate kontaktni osobu, vsechno proveril.

otevru listky s obema providery.
za chvili mi vola jeden z nich zpatky. kontaktni osoba se nemuze dostat do komunikacni mistnosti. coze ???
volam zpatky zakaznikovi. jo, zaridime.
osoba se tam dostala.
co tam vidis ? nic spousta dratu....
rikam: najdi zarizeni na kterym je napsano juniper, je takovy modry. joooo, nasel jsem. nic na tom nesviti. a sviti tam vubec neco ? neee, vsechno je vypnuty.

hodina v prdeli....
TANTRAMAN --- 18:26:26 10.6.2013
telecity v londyne funguje super. aspon tedy ted.
jdu na jejich portal, pisu, ze potrebuju strcit patch do portu a za asi 20 minut tam byl. super.
GAUNER --- 15:58:46 17.4.2013
JANDIS_01: odpovědi mu napřed přelož vypatlátorem :) ono ho to přejde
JOAZIF --- 10:33:44 17.4.2013
LOFEEK42: asi ma zese nejaky naval :) .... ze JANDIS_01:
TURBO --- 10:17:36 12.4.2013
JANDIS_01: tak je pravda, že já se v vnitrofiremní, resp. spíš ve vnitroúsekový ;) komunikaci občas neubránim nějakýmu tomu "pls" nebo "dick" atd., ale to spíš jenom když si píšu s lidma, s kterejma si děláme obecně prdelky a jsme něco mezi "kolega" a "kámoš/známej". Ale třeba obchoďákům takhle nepíšu (tam bych velmi často velmi rád používal úplně jinej slovník, ale to by nebylo moc košer :)).
LOFEEK42 --- 0:16:39 12.4.2013
JANDIS_01: ty ses taky alergickej na vsechno :)
JANDIS_01 --- 21:54:55 11.4.2013
TURBO: Kolega mi pise do tiketu a mailu a i do mezifiremni komunikace jako na facebook. . Obzvlaste jsem alergickej na dve "ii" ve slove. . "prosiim" a "diiky" Snazil jsem se mu to vysvetlit, ale nereaguje ani na vyhruzky ze ho pochciju nebo zabiju. . Vzdycky me to rozhodi. .
EX_ESKADR --- 14:05:31 11.4.2013
TURBO: no toho bych se prave u tebe divil ;D
TURBO --- 13:59:43 11.4.2013
EX_ESKADR: to je jasný, každýmu hrabe, copak si nevzpomínáš na moje "já na něj haló, on na mě haló, já na něj haló, on nereagoval, zřejmě porucha sluchu nebo sluchátka"? Ale to si můžu dovolit maximálně tak interně, do ticketů nebo interních mailů apod. :D

P.S.: já se nad tim taky nepohoršil, kdybych se měl nad každou blbostí pohoršovat, sem pohoršenej tak, že se stanu nejpohoršenejším (což by ale byla výhoda, už by mě nikdo nemohl víc pohoršit) :)