Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
NOCáci celého světa, spojme se!
TURBO
Známe se většinou asi jenom po telefonu, často spolu řešíme různý hrůzný technický obtíže
nejen na páteřních sítích a rádiovejch lastmiles ;),ale tady si můžem pokecat neformálně
a zanadávat si, jaká to byla dneska zase šichta :)

Klepy, drby, kdo koho stáh kam, všechno se bere!

Tady to žije i v NOCi! :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Network_operations_center ;)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ANGEE --- 10:53:01 28.6.2011
Nevim, kam jinam s tim a mozna vas to nepobavi stejne jako me, ale tiket dne:

Dobrý den,

měla jsem zajímavý hovor se starší klientkou ID xxxx.

Včera měla na opravě 2 techniky, že jí rezonuje tv. Zaplatila 300Kč. A dnes
volá, že jí opět rezonuje.

Moc nevím co tím myslí, dávala mi tv i poslechnout.

Radila jsem jí ať si tv zeslabí zvuk. Nevím s paní se moc nedá domluvit.

Prosím o info co tam teda vyřešili ti technici včera. Chce je tam zas
poslat asi byli šikovní a paní se nudí.

Děkuji
TURBO --- 0:09:08 4.3.2011
EX_ESKADR: tyjo, závist!
JOAZIF --- 23:59:02 3.3.2011
TANTRAMAN: souhlas
TANTRAMAN --- 22:14:52 3.3.2011
EX_ESKADR: jestli to firma proplati tak je to jen dobre.
JOAZIF --- 15:49:15 3.3.2011
EX_ESKADR: Tak to se tvoje oddělení má !
EX_ESKADR --- 15:36:47 3.3.2011
God bless USA (necekal jsem, ze to nekdy napisu uprime) ..cele oddeleni bude muset projit CCNA
JOAZIF --- 15:35:42 3.3.2011
Příhoda z HD :

Zákazník: pozoruji výpadky internetu, mám dlouhodobě zapnutý ping na seznam.cz

Operátor: ten ping musíte co nejdříve vypnout! Jinak Vás seznam.cz vystopuje podle IP a bude Vás žalovat, že zatěžujete jejich server!


:-))))))))
TURBO --- 22:59:41 26.2.2011
TANTRAMAN: přiznám se, že mi ITIL nic neřiká :/ Ale jinak souhlas. No třeba u nás ve zmrdštině, jakož i jinde se tomu řiká "proaktivita" (sledování stavu sítě, dkyž něco vypadne tak se nečeká až se zákoš ozve sám atd. atd.).

Ono je to taky daný tim, že stejně jako babka z budky před Jednotou ve vesnici, kde nejde proud, tak i já volám na stejný číslo a prostě jsme pro ně všichni stejný šmucky, maloodběratel, velkoodběratel, všecko jeden pytel :D

btw: fibercut skoro denně, to bych si to asi hodil ;)

p.s.: nechtěl jsem po týpkovi z helpdesku, aby mi někdo od nich volal, ale moh si mě dát na čekačku, zavolat technika, vzít si mě zpátky a říct "makaj na tom, bude to řádově za hodinu, max. dvě", stejně tak při ukončení, stačilo technikovi zavolal a zeptat se, jestli už finito ... prostě TROL ;)
TANTRAMAN --- 22:51:45 26.2.2011
TURBO: tihle podle ITILu nejedou. u nás je fiber cut skoro denně, v létě i třeba několik. všem zákazníkům se automaticky udělají poruchové lístky, jsou pravidleně informováni o průběhu poruchy, ETA, ETR...
TURBO --- 22:18:42 26.2.2011
přemejšlim, že bych se přesunul na helpdesk EONu, dneska pecička komunikace, maj to tam hodně na salámu ;)

Výpadek distribuce VN z jejich strany, už to cca hodinku věděli a měli techniky na místě, volám tam:

Já: "Dobrý den (standardní představení se atd.), chtěl bych se zeptat, jestli už nemáte nějaký alespoň hrubý odhad odstranění poruchy?" (odpověď samozřejmě u ČEZu i EONu člověk ví předem, ale zkusit se má všechno ;))

EON: "Bohužel, tuto informaci nemám, je mi líto."
Já: "A můžu vás poprosit, že byste kontaktoval vaše techniky v lokalitě a toto info od nich získal?"
EON: "To bohužel nemohu, technici nám volají sami až tuto informaci pro nás budou mít."
Já: "Já bych vás poprosil, opravdu by mi tato informace pomohla, můžete ji zjistit prosím?"
EON: "Bohužel, to není náš standardní postup, techniky nevoláme, čekáme, až zavolají oni nám."

Takhle bych se chtěl mít!

...

Po nějaký době podle dohledů 230V UP, po cca dalších 15ti minutách (abych je nestresoval ;)) volám na EON o ověření, že už ukončili práce a že je problém vyřešen ;) Na tenhle dotaz jenom WTF?

"No to si počkejte tak 15-20 minut a když to nespadne, tak to už ASI naši technici skončili."

Slušnej model :D