Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Google Analytics
KAATHA
[http://www.google.com/images/logos/analytics_logo.gif]

S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BUMBO --- 12:49:28 10.12.2014
FARFELOO: Je to konvence, nikoliv standardní schéma - Adform tak nějak očekává, že mají všechny weby hierarchickou strukturu a že každá úroveň hierarchie bude mít nějaký identifikátor. Pak tu stromovou strukturu jen překlopíš do toho řetězce odděleného pomocí znaku pipe - je to něco jako Breadcrumbs. Ve výsledku jde hlavně o to, aby tyto identifikátory byly pro každou stránku unikátní a aby se v nich dalo nějak systematicky hledat/filtrovat, protože pak chceš v Adformu třeba definovat Audience, která byla v určité sekci webu a na ní cílit reklamu.
BUMBO --- 12:46:30 10.12.2014
MRTVY_KENNY: Pokud pak z Data Layeru správně to uid předáváš do Analytics Tagu, tak ti to tím jen identifikuje unikátní uživatele. Ta dimenze ale standardně není k dispozici pro reporting, takže jestli ji chceš vidět v Custom Reportech, musíš ji zároveň měřit jako Custom Dimension.
MRTVY_KENNY --- 10:47:15 3.12.2014
(ja vim, ze jsem dost pozadu, ale) vcera jsou koukal na tag manager a neni mi jasna jedna vec:
na webu bych si chtel chytnout k udalosti vice promennych. konkretne klik na palce by mi mel poslat do GA id uzivatele, ze kliknul na palec (nahoru/dolu) a id komentare.
v GA bych si pak predstavoval, ze se nekde dokazu podivat na to, ktery uzivatel klikl na ktery palec.

toto lze?
na webu mam pred snippetem
dataLayer=[{'&uid':'1'}];

a potom na danych obrazkach mam:
dataLayer.push({'event':'palec','smer':'nahoru','komentar':'20848' });

a neni mi uplne jasne, jak to svazat dohromady v tom tag manageru.
jsem ve stadiu, kdy vidim, ze klikl, na ktery palec, ale ty dalsi hodnoty nevim jak protlacit..
diky za radu.
JEREMIUS --- 20:29:52 13.10.2014
FARFELOO: Aha. S adForm/RTB nemám zkušenosti. Ono by bylo nejlepší vůbec ukázat celý kód. ALe pokud se liší jen tento řádek, tak to budeš muset nejspíš generovat ty. Tj. bez zásahu správce stránek se neobejdeš. Případně by to možná mohlo jít vyřešit přes GTM... ale snad řekne někdo, kdo to používá
FARFELOO --- 15:49:49 13.10.2014
JEREMIUS: Předpokládám, že encodeURIcomponent je standardní javascript. Není to nic specifickýho k tomu systému a právě proto jsem nic nenašel.. Jinak je to AdForm...
JEREMIUS --- 15:47:22 13.10.2014
FARFELOO: Promiň, ale co je to za debilní dotaz. Pokud už si to nejsi schopný vygooglovat, tak se alespoň ptej smysluplně, tj. uveď, o jaký měřící systém se jedná.
To je asi tak, jako bych se ptal na problém s motorem, a neřekl ani, o jaké auto se jedná.
FARFELOO --- 14:20:21 13.10.2014
Ahoj, mám otázku, která se sice netýká přímo Google Analytics, ale podobnýho systému, tak snad budete vědět.

Systém mi umožňuje generovat buď dynamickej nebo statickej kód. Liší se v tomhle:

pagename: encodeURIComponent('WebsiteName|SectionName|SubSection|PageName')

Ten statickej má v těch uvozovkách název, který si sám vyberu. Předpokládám, že ten dynamickej by měl doplnit název toho kódu automaticky podle toho schématu. Netuším ale, jestli to je nějaký standardní schéma nebo jestli se to musí upravit podle dané stránky. Nejsem správcem stránky, na kterou to půjde, takže jim potřebuju říct, jestli je potřeba na ten kód ještě nějak šahat nebo jestli ho tam můžou prostě dát, tak jak je...

Díky!

EDASX --- 0:15:24 2.10.2014
zdar, sháním někoho kdo bude v globální společnosti mít na starosti komplet GA, full time, Praha. Zn. Premium/BigQuery opportunity - ocením i tip na lidi :-)
FUMO --- 13:24:34 22.9.2014
BUMBO:
BUMBO: kouknu na to, díky za info
BUMBO --- 7:16:49 22.9.2014
FUMO: čas od času se objeví nějaký nový User-Agent, který to neumí rozpoznávat a udělá to trochu paseku. Google to obvykle ale pak opravuje i zpětně.