Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Google Analytics
KAATHA
[http://www.google.com/images/logos/analytics_logo.gif]

S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIRIUS --- 13:29:29 24.11.2016
VASHA: diky!
VASHA --- 10:53:40 24.11.2016
SIRIUS: na webu pro interni kampane nikdy nepouzivej utm tagy, prepises si originalni source u session.

Jak bylo zmineno, pro toto je idealni EE. Konkretne Internal Promotion.
Enhanced Ecommerce (UA) Developer Guide  |  Google Tag Manager for Web Tracking  |  Google Developers
https://developers.google.com/tag-manager/enhanced-ecommerce#promo

Jinak celkove zde je vice info a dalsich moznostech:
How to track internal campaigns using Google Analytics - Escape
http://escapestudio.net/how-to-track-internal-campaigns-using-google-analytics/

SIRIUS --- 22:07:10 23.11.2016
JEREMIUS: eventy pouzivam ted, ale je to takova neohrabane , na ten EE kouknu, diky
JEREMIUS --- 21:39:24 23.11.2016
SIRIUS, EDASX: UTM parametry na vlastním webu ti spustí novou návštěvu, takže by to vedlo jen k optickému nárůstu návštěvnosti (a zkreslení naměřených dat). Pro tohle by se měly používat eventy nebo nějaké custom hodnoty, asi by šlo použít i virtuální pageview. V případě Enhanced Ecommerce tohle https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/enhanced-ecommerce
EDASX --- 21:18:17 23.11.2016
JEREMIUS: ta první věta mi nedává úplně smysl. kde je catch? samozřejmě se snažíš využít defaultni veci na to k čemu jsou, ale další parametry můžeš přece využít "neomezeně", resp. co si tim rozbijes?
SIRIUS --- 20:50:37 23.11.2016
JEREMIUS: ano vicemene tak - testujeme ruzne logicky nabizeni podobncyh produktu a premyslim jak nejlepe merit jejich efektivitu
JEREMIUS --- 20:43:16 23.11.2016
SIRIUS: No na vlastním webu UTM parametry používat není dobrý nápad, jestli si nechceš rozbít Google Analytics. Jestli to tedy myslíš tak, že by sis vlastní interní odkazy (např. bannery, proma atd.) tagoval UTM parametry

BTW v jedné ze jmenovaných firem jsem dřív taky dělal analytiku ;-) Ale necítím potřebu si tu honit triko :-)
EDASX --- 20:33:18 23.11.2016
Ja tu neřeším honění trika, jen chválím někoho, ze resi i menší problém GTM. K tvému dotazu. Finálním místem zpracování dat jsou interní databáze. Problém je v offline platbách. Tj. pro analýzu kampaně musíš jít az na napojení na platební procesory. U nás má každá kampaň speciální tag, kterej se propisuje do všech úrovní databázi. Data z GA jsou pak jen obohacujici matros pro posouzení zdrojů. čímž se mozna dostáváme k něčemu co me v kontextu tohohle zajímá a to jsou atribuce napříč GA a modely který se osvědčili ve vašich podmínkách. Firma:Avast /Avg
SIRIUS --- 20:12:52 23.11.2016
hele ale at tady neresime jen honeni trika. Jak resite tracking kampani v ramci vlastniho webu/shopu. Prici se me to davat jako utm parametr, ale zaroven by se mi to hodilo jednoduse srovnavat s normalnimi kampanemi
SIRIUS --- 20:09:05 23.11.2016
EDASX: tak logicky jsem myslel konkrenti projekt firmu ale to je asi burt no