Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Pasivní MMORPG
NEFERNEFER
Hraní MMORPG je velice zábavné, návykové a časově náročné. Normální člověk však časem dospěje do doby kdy už nemá čas donekonečna pobíhat po dungeonech aby dosáhl na další LVL nebo zlepšil nějakou dovednost.

Tento klub by měl být věnován tvorbě MMORPG která by měla být zábavná, navyková, avšak časově nenáročná. Měla by hráčům umožnit vytvořit si a rozvíjet postavu která bude absolvovat questy, nacházet poklady, bojovat s ostatními hráči, obchodovat a přitom nezabrat více než pár minut za hodinu.

Vím že existuí takové hry kde kliknete a postava "jde" na dobrodružsví - ale fakticky jen musíte jen nějakou dobu počkat než se vrátí. To mne neuspokojuje! :) Chci aby postava skutečně bojovala a aby se jí zvyšovali skutečné vlastnosti.

Pokud vás toto zaujalo tak račte vstoupit... Btw. zde je určitý prototyp pasivní mmorpg, ačkoli na můj vkus už je pasivní trošku moc :) doporučuji všem http://progressquest.com

V soucasne fazi heldam programatora a grafika

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PYDEQ --- 0:27:41 15.7.2013
Kdyby byl zájem o programátora v Pythonu se znalostí umělé inteligence a nedostatkem času, jsem k dispozici :-)
NEFERNEFER --- 0:14:49 16.12.2010
no ted se snazim umluvit kamose, ale vicemene chybi programator a je milion napadu... coz je spatnej stav veci (nikoli necekanej)
DAVESADE --- 15:55:15 3.9.2009
Je nějakej pokrok?
SYLVAEN --- 0:16:04 2.6.2009
???: V podstatě ano, ovšem klíčové je, které skilly a atributy bude hráč považovat za důležité, jak hodlá danou postavu hrát.

Poznámka: aby nedošlo ke zmatení, systém a soukromý projekt který jsem popisoval nemá nic společného s NEFERNEFERovým MMO.. uvedl jsem jen velmi stručnou verzi pro ilustraci.
NEFERNEFER --- 23:13:16 1.6.2009
CHRAMOSTAK: postava ktera umi vsecko nehrozi ani nahodou, bude to plynout i z principu hry, problem tkvi v tom ze v jednoduchem systemu bude malo minim a ve slozitem se bude zle balancovat... proto se priklanim do zacatku k jdenoduchemu systemu ktery bude pak koncepcne rozvijen

tzn. postavme server ktery vezme dve cisla, pricte k nimhod kostkou a rekne = hrac A je vitez, kdyz pridas itemy tak mas zivotaschopnou hru, kdyz vlastnosti a dovednosti mas hezkej PvP, kdyz pak pridas mapu na ktere se bude levlit a nachazet veci, questy, guildy a mas tu moc peknou hru

to co cini tuto hru odlisnou je to ze vetsina toho bude probihat automaticky
??? --- 22:28:02 1.6.2009
SYLVAEN: takže sice nemá postava ucelenej "celkovej level", kterej by ji oddělil od slabších a silnějších, ale taky je to hromada čísel, která se každý snaží mít co největší. Pochopil jsem to správně?
SYLVAEN --- 18:45:05 1.6.2009
NEFERNEFER: Ale budiž, je to zjednodušený ukazatel "poweru" postavy, to jo. :)
SYLVAEN --- 18:43:22 1.6.2009
CHRAMOSTAK: Z hlediska konečného omezení je IMHO výhodnější použít skill-based systém (levely dojdou dřív).. Rozrůstání do šířky je samozřejmě nedílná součást skill-based systému. Je jen na hráči jestli se chce brzo stát elitním supermágem nebo jestli se raději naučí od každého něco.

Ano, ve finále se počítá s postavami které budou "umět všechno", ale můžu tě ubezpečit že dohrát takovou postavu se vyrovná dohrání šesti postav v jiném MMO, už jen pro ten záběr a množství skillů.

Ostatně celý motiv našeho projektu Anima Riven je na tom postavený. Stručně řečeno, jedná se o post-katastrofický fantasy setting, mírně líznutý amerikou padesátých let (vizualizace a la 5th Element).. Mezi lidmi dřív existovali jedinci schopní překročit schopnosti běžných smrtelníků a stali se z nich něco jako polobohové. Své schopnosti věnovali celému lidstvu když založili společenství Cronos, které mělo poskytovat dalším podobným zázemí. Následovala generace ve které termín "hlad" neexistoval, kdy se lidstvo podívalo i hluboko do vesmíru a dokonce do jiných dimenzí. Z Cronosu se ovšem stala megakorporace která si naopak takto talentované jedince podrobila, vydírala je, věznila, a zotročila. Po jedné generaci se jejich "zaměstnanci" vzbouřili, část jich utekla a pokusili se Cronos zničit. Výsledkem byl střet, při kterém se svět roztříštil na malé fragmenty, a všichni "nadaní" byli zničeni.. alespoň tak to vypadalo. Jejich esence ale přežily v mnoha malých částech, a pokoušejí se znovu se scelit.

Takže takzvaným "finálním produktem", opravdu kompletní postavou, je postava která "umí všechno".. v jednotlivých fázích hry je hráč konfrontován s questy které jeho postavu posouvají do dalšího "stadia úplnosti".. celou hru vlastně sbírá své ztracené části.
CHRAMOSTAK --- 18:21:31 1.6.2009
SYLVAEN: U MMO se prosadily oba postupy, například pramáti UO nebo teď Darkfall mají skill-based systém. Netroufl bych si kategoricky říct, co je lepší, různým hráčům vyhovují různé styly. Mě se velmi líbí systém v Eve online, kde trénink skillů běží neustále. Každý skill má nějaký hard cap a postavy se rozrůstají do šířky, narozdíl od level-based systémů, kde se neustále zlepšují pouze v jedné oblasti. Docela by mě zajímalo, jak je právě tohle u vás řešené. Např. může hrozit postava, která "umí všechno"?

A offtopic: u Pen&Paper RPG imho záleží na typu hry. Třeba na dungeon crawl je prostě lepší vzít DnD než GURPS.
NEFERNEFER --- 17:34:19 1.6.2009
SYLVAEN: tak to te muzu ubezpecit ze levl nebude urcovat skoro vubec nic, jen to jak jsi daleko ve hre, tve HP kouzla atp. budou zavisle na jinych faktorech... ncimene mi to pripadne jako pekne pocitadlo :D a jestli jsi nejakou mmorpg hral tak urco vis ze pocitadla jsou mooc dulezita, o to vic ze tato hra nebude zahrnovat jine aspekty her jako WOW nebo L2