Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Varime pro deti a tehotne, aneb at nam to pekne roste!
SHINIGAMI
Recepty, tipy atd na vareni pro zminenou skupinu..
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LILY --- 13:36:51 28.6.2012
KFF: já jsem právě dávala to rýžové mlíko (zajíce), spíš kvůli tekutinám než z jinéh důvodu, ale něco málo poté, co mu byl rok, to stejně přestal pít.
VERONIKA22 --- 21:28:35 25.6.2012
TAPINA: jojo chleba je číslo jedna :o) jíme ho většinou k večeři a když si ho upeču sama a nedokážu se ovládnout tak sežeru celý malý bochníček :o)
to ráda slyším, že chleba je zdravý :o). rohlíky jsou fakt o nečem jiném.....gumáky jedny :o/
TAPINA --- 19:06:52 24.6.2012
VERONIKA22: Záleží, co myslíš pečivem. Bílé rohlíky nejsou nic zdravého, ale v chlebu (klidně obyčejném, nemusí být ani celozrnný) je téměř to samé, co v cereáliích a k tomu ještě droždí, významný to zdroj vitamínů skupiny B. Cereálie jsou teď v módě a já taky snídám jogurt s müsli, protože mi to chutná, ale chléb bych nezavrhovala, je to dobrý zdroj polysacharidů a my máme to štěstí, že žjieme v malém ostrůvku několika středoevropských zemí, kde se peče kvalitní chléb, který není výhradně z bílé mouky a není sladký.
VERONIKA22 --- 15:30:30 24.6.2012
ADD: jo ptám se na dítě ač já nyní hubnu a tak se snažím jíst zdravěji než ty děti :oD
já jsem tak nějak postupně pojala názor, že pečivo je věc, která slouží k zaplácnutí místa v žaludku aby se tam nevešly důležité potraviny plné vitamínů atd.
vždyť rohlíky jsou jen bílá mouka, vejce asi ne, mlíko asi taky moc ne, tak snad už jen voda a droždí
a jelikož náš mrňous ví kde je spižírna sladkostí tak není dopoledne či odpoledne abych mu taky něco nevyndala. takže na zkažení zubů je příležitostí až až ( zdravé zuby se u nás nedědí :o(
a hlavně natálka pečivo nějak moc nejí, cokoliv ji namažu či nakrájím na kostičky tak sní 3 kousíčky a dost. radši obere jen to co je na tom namazaného. ale jogurt s něčím zamíchaným do ní dostanu spíš.
jojo kukuř. lupínky jsou osvědčený ale proti tomu Fitness mi zpětně přijdou takové fádní.

já se jen chtěla zeptat jestli třeba na trhu něco nepřehlížim a je to dobrota a zároveň zdravé k zamýchání do jogurtu. hmm tak asi ne.
KFF --- 7:46:30 24.6.2012
LILY: Ad vyhybani se mlecnym vyrobku. Cim vic toho ctu, tim vetsi tendence k vysazovani mleka u deti mam. Dvoulete dceri jsem ted zacala davat v ramci vecerniho uspavaciho ritualu ryzove "mleko" a ted jen resim, co s temer rocnim synem po odstaveni, uz ho kojim jen vecer, rano a v noci, dcera se sama odstavila v roce, tak cekam neco podobnyho a resim, co dal. Jak jsi to delala/delas ty? Zatim si rikam, ze zkusim taky treba to ryzove, pripadne nejakou kasi (na ti je vecer zvyklej) a co se mleka tyce, dostane obcas jogurt, tvaroh, lucinu apod.
ADD --- 23:35:24 23.6.2012
VERONIKA22: Jen aby tu zazněl jeden hlas proti proudu, který očekávám :-) : Co je špatného na pečivu k snídani? Chlebu s máslem a marmeládou, sýrem, na míchaných vajíčcích s chlebem? Předpokládám, že v téhle diskusi se ptáš na snídani dítěte, a to přece po ránu potřebuje nabrat spoustu energie. Staré pravidlo říkalo, že snídani má člověk sníst sám, o oběd se rozdělit s přítelem a večeři dát nepříteli. Osobně bych se nebránila ani pečivu, ani cukru, ani kakau - podle mě to jsou všechno věci, které děti pro svůj vývoj potřebují. V rozumné míře (tedy ne půl nutely na posezení, ale trocha kakaových kuliček do mléka nebo jogurtu nebo kakao k chlebu s marmeládou) mi to přijde jako poctivá česká snídaně.
Co si pamatuju ze sortimentu obchodů, tak nestlé fitness mi také vyhovovaly nejvíc. Pak ještě nějaké müsli s tropickým ovocem (vitana?), ale tam byly normální vločky. Klasické kukuřičné lupínky ti/dítěti nechutnají?
VERONIKA22 --- 19:40:07 23.6.2012
chtěla bych se zeptat na snídaňové cereálie. zatim jíme nestlé fitness neboť tvar lupínků mi vyhovuje oproti ovesným vločkám v obyč müsli a tyto jsou i takové sladké.
ale ráda bych to sem tam obměnila a při hledání v ochodech jsem nenašla nic podobného :o(
co jinak sypete do mlíka/jogurtů/tvarohů? ovoce mě totiž k snídani nějak neláká - to jíme k dopol. svačině

a předpokládám správně, že nesquikům a chocapikům je lépe se vyhnout? možná v tom něco zdravého je ale já tam vidim jen ve velké množství cukru, kakaa.....

předem díky za nápady ( pečivo jsem k snídani zrušila a myslím, že je to velké plus )
BLANCHE1 --- 8:40:50 22.6.2012
ZRK: Ke kyselému ovoci - já v pondělí koupila meruňky, byly fakt sladký, když jsem je jedla, tak jsem je povařila - měl je poprvé a má ekzém a takhle povařený byly teda kyselý i na mě. No ale zkusila jsem to, jednou se celej oklepal, když to dal do pusy a pak to celý spořádal. Čili vyzkoušej a uvidíš :-).
KRKA --- 18:01:24 20.6.2012
???: no je to od znacky Sunar, ale jmenuje se to jen Sunarek podle me
??? --- 17:29:38 20.6.2012
KRKA: a nejsou nějaké přesnídávky přímo "Sunar", ne Sunárek?