Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
vfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
DANCHEZ
Linky na firmy zabyvajici se VFX / CGI
making of
zajimave clanky, rady, informace



whatever..]
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MATHEF --- 10:42:23 1.6.2012
Autodesk® 3ds Max® with Damian Nenow of Platige Image (Paths of Hate, an animated short) - YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=LBovH7_um_s&feature=player_embedded#!
MATHEF --- 20:05:49 31.5.2012
snad nikoho nepohorší trochu oldskůlu ;)
Key Frame Animation - YouTube
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EPIE_h8jf6E
LOOCAS --- 20:18:39 28.3.2012
DAVVID: To je dobře. :) Díky.
DAVVID --- 20:14:50 28.3.2012
LOOCAS: to bych ani neřekl, že se s tim záběrem muselo tak blbnout :) každopádně dík za nasměrování správnym směrem.
LOOCAS --- 10:07:09 24.3.2012
DAVVID: Přesně tak. Nejhorší na tom všem byla synchronizace. Ve finále se to stejně muselo všechno dolaďovat ručně. :)
DAVVID --- 22:48:11 23.3.2012
LOOCAS: oo díky. Takže jestli to chápu správně, měli jste po místnosti několik kamer snímající scénu z různých úhlů, to se nahrálo přes iPi a vytrackovalo v SynthEyes?
LOOCAS --- 9:23:28 23.3.2012
DAVVID: Dá se to řešit několika způsoby. Úplně nejlepší a ideální je motion-capture. Já použil mix offline motion-capture (přes iPi recorder a SynthEyes) a tracking bodů v popředí. Jinak záleží na více faktorech a někdy jde umístit do popředí nějaký body. Jindy je to o ruční práci. :)

Mountfield, Ballot - duber studio
http://www.duber.cz/2011/mountfield-ballot/
DAVVID --- 8:40:24 23.3.2012
DNS: neměly by se hejbat, protože je pozadí umístěný naproti kameře a rotuje s ní, takže jediny info o reálnym pohybu může jít odvodit maximálně z objektů, okolo kterých kamera rotuje. Jenže to je podle mě může být malej vzorek a tak výsledek může vést k chybě.
(je to jen moje teorie, možná to komplikuju)