Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
vfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
DANCHEZ
Linky na firmy zabyvajici se VFX / CGI
making of
zajimave clanky, rady, informace



whatever..]
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DANCHEZ --- 14:51:15 24.5.2018
taky by to nemuselo mit 12 megabajtu:D
JOPS --- 10:10:12 24.5.2018
OLTSKUL: neni to spatny

ale presne jak pise [ CLOJSTER @ vfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky ]

co na tom ma tolik polygonu ? Dyk to je akorat par valcu, obdelniku a sem tam extrude :)


v cem to je delane ?
LOOCAS --- 13:15:07 23.5.2018
PULP121: Tyhle strojoviny jsou triviální narigovat. Většina je beztak FK s pár constraints. Nic na tom neni.
PULP121 --- 12:52:25 23.5.2018
CLOJSTER: Já chtěl akorát vidět ten rig. No nic, příště :-)
CLOJSTER --- 22:35:57 22.5.2018
PULP121: Pri 3,7Mio poly na robota? Tezko :)

Sory Oltskul, nic ve zlym, ja jen nechapu proc to ma tak husty mesh :)

Neco ke konstruktivni kritice: ty oderky na hranach jsou moc rovnomerne a vsude (i tam kde by byt nemely)
PULP121 --- 12:19:10 22.5.2018
OLTSKUL: Hýbe se to někde? Odkaz?
OLTSKUL --- 0:22:30 22.5.2018
extra extra pro fanousky factoria :)
(cca 60 hodin modelovani a rigovani, 3.7 mio poly na robota, 36 minut render ve 4K, AMD ryzen 1700, zadny post ani cc)

[https://i.redd.it/4wb621og5az01.png]
SKY_MAX --- 14:19:28 16.5.2018
MEJLA77 --- 12:09:21 15.5.2018
DANCHEZ: nic se neděje, po téměř roce si to rádi připomeneme ;)
DANCHEZ --- 10:55:08 14.5.2018
MEJLA77: jaj, sry:)