Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Cloud computing - An unidentifiable device that does the work for you :)
LITTLELI
Cloud architektura, Cloud platformy, Vývoj aplikací v Cloudu, Návrhové vzory a idiomy
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MLEKAR_STEIN --- 20:52:03 10.8.2016
ja bych tam dal asi skoro vsechno co na snapadne :D
??? --- 20:06:06 10.8.2016
TBC: a kam míříš? Jako obecně "X"aaS, protože pak tu budeš mít Dropbox, iCloud, SalesForce, ale už i Adobe či Office 365... nebo to rozházíš? IaaS škrtkni Google a přidej Rackspace, 1und1 a legendární Wedos :D
TBC --- 20:02:22 8.8.2016
LITTLELI: jo jo, prosim pripadne vsechn jeste nez jsem hodim anketu o doplneni dalsich cloud reseni co pouzivate, abych je tam pridal a do sekce ostatni toho padlo co nejmin. sem nebo treba do posty, dik :)
LITTLELI --- 20:00:46 8.8.2016
TBC: ujmeš se toho?
TBC --- 18:18:47 7.8.2016
Co udelat nejakou anketu, zda v praci pouzivate nejaky cloud computing? a jaky? amazon, azure, google.....
VOLLYS --- 7:11:59 3.4.2016
ARMADILLO: omlouvam se za opozdenou odpoved.

Doufam, ze upthere stale slouzi dobre!

Context-Aware - myslim, ze tohle je klasicka zminka, ze ten content je optimalizovat pro zarizeni na kterem client bezi. Takze kdyz jses mobil device, tak nahravame nizsi rozliseni previews, videi, etc. Ale samozrejme original je vzdy pristupny on-demand.

Pripravujeme toho mnohem vice, tak snad brzy budu moct napsat nejaky update!
Diky!
CODEAS --- 23:28:12 20.3.2016
Doporučuji taky Trello. Mají free-plán navždy a lze dobře integrovat na IFTTT.
VFISA --- 16:01:32 16.3.2016
SWAG: MICTECH: Anebo v pripade setrilku self-hosted Kanboard. Perfektni set funkci zdarma.

Kanboard - Simple and open source visual task board
http://kanboard.net
MICTECH --- 11:33:33 16.3.2016
SWAG --- 10:48:36 16.3.2016
Ahoj, potřeboval bych poradit. Nemáte někdo nějaký zkušenosti s nějakým nejlíp asi cloudovým řešením s organizací a plánováním práce. Ve firmě, kde dělám (malá asi jen 13 lidí) potřebuju něco, co nám pomůže přehledně rozdělovat a uzavírat úkoly. Jak klidně i v zákaznickym servisu (vyřídit maily a dotazy, kdo to má na starosti a zda odpověděl), plánování pravidelných akcí (fakturace atd.), jednotlivé úkoly (vidět, kdo má úkol na starosti a v jakém je stádiu). Na dlouhodobější projekty používáme Basecamp a to je celkem OK, ale krátkodobější úkoly a chod kanclu bychom potřebovali něco. Tak pokud má někdo nějaké zkušenosti, či tip, budu rád. Díky za pomoc.