Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
taxikarstvi & taxisluzby - jezdite taxikem? - kontakty - za kolik, s kym, od kud kam, rady * tipy * varovani . . .
VASCO
[http://i.nyx.cz/files/00/00/02/26/226442_e0746aa7ea66b638c38f.jpg]

jezdíte taxi ? - kontakty, informace - za kolik, s kým, odkud kam . . .


Kdo, kde a za kolik: :-) PS: asi ideální v případě kontaktu přihlásit se pod heslem "Nyx" :-)
Praha:

MATES_ : tel: +420 603 284 596 Obvykle: Po-Ct+Ne 17/19 - 00/01, PA 19 - 05/07, SO 15/16-05/06 Cena: 30/19/6 - Seat Leon, červený 08

NYEMI : zrusila auto tak nekdy priste.. :-)

NOSPAM : tel: +420 731 669 212 Kladno a prilehle okoli mozno pres den (na letisti behem 15. minut) jinak Praha 20:00-6:00 Cena: 19/40/6 - Zluty Superb2

VASCO : tel: nejezdi nejcasteji Zizkov a Modrany, Obvykle: Po-Ct+Ne 18 - 00, Pa+So 18 - 06 Cena: 30/15/0 Nezvedá-li nemůže mluvit. Nedostupný = nejezdi - červený MB Vito (6 pasazeru + ridic, konferencni stolek), cargo taxi po predchozi domluve mozna
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
NELDE --- 12:07:03 17.12.2014
MATES_: Jasně, proto jsem psal, že je kritická. Pokud jedeš půl vzdálenosti za svoje, tak ti palivo spolkne půl ceny.
Jinak Uber má jako všechny taxíky ještě složku časovou. Konrétně 4,- za minutu = 240 za hodinu
MATES_ --- 11:45:11 17.12.2014
NELDE: Ale cena neni jen o palivu. Mas tam naklady na auto. Mas tam zdravotni a socialni na ridice. Mas tam dane. Na to aby se mu vyplacelo jezdit za 10 na km placenych by musel mit 80-90% vytizenost. To neni priliz realne. Ne v Praze. Nehlede k tomu, ze z tech 10 odvadi procenta Uberu (pokud se bavime o UberPop)
NELDE --- 11:37:07 17.12.2014
MATES_: Při dosažení kritického množství aut a pasažérů ti klesá cena, kterou potřebuješ, abys nezkrachoval. Samostatný taxikář to nedokáže zařídit.
Jinak je kritická hlavně cena benzínu (je až překvapivé, že nejezdí na LPG), která dělá 3,- na km. Pokud máš málo kšeftů, tak jedeš až půl doby za svoje.
MATES_ --- 11:23:15 17.12.2014
NELDE: 10/km je likvidni cena. Zkusil si nekdo z vas, co nejezdej, spocitat naklady na vozidlo v podnikani. A na cloveka v tom vozidle? 10 kc/km je minimum. Ale na ujety a ne na obsazeny km.
MATES_ --- 11:20:47 17.12.2014
Pokud budu brat Liftago jako aplikaci k zprostredkovani jizdy a odmyslim si "letadlo" uvnitr, tak podle mne to ma budoucnost. Aplikace se v peubehu doby vyviji. V soucasne dobe umoznuje nastavit ridici nekolik tarifu. Pokud prijde zakazka, ridic odesle sazbu, za kterou je ochoten zakazku uskutecnit. Zakaznikovi prijde nabidka s cenami a on si vybere bud podle ceny, spokojenosti predchozich zakazniku nebo auta. Stejne tak v exponovanych chvilich (napriklad ledovka a nejezdici tramvaje) je komunikace pruznejsi. Nicmene chybi tam ta lidska cast. Dispecinky asi nenahradi, nicmene podle mne ma slusne naslapnuto. Ted je otazkou, jestli to nepohrbej nejakou kravinou.
Jinam byl jsem jednim z tech, co to odmitali hlavne na zaklade tech spamovych reklam. Ted aplikaci mam a dobre 10-15% zisku jde pres ni :)
NELDE --- 10:54:33 11.12.2014
NELDE: Tak zkušenost dobrá. Auto přistaveno sice až za pět minut, ale vyšší třída než objednané. Cena dodržena, takže jsem to měl zadarmo (promo kód ALOHAVANOCE do konce roku). Po dojezdu přišel email, kudy jsem jel a spočítaná cena podle km a času. Řidič nemá šanci cenu ovlivnit. Cena velmi dobrá: 10,- za km a 4,- za minutu. Chápu, že se to taxikářům jezdícím dráže se to nelíbí.
NELDE --- 15:26:54 10.12.2014
Dostali jsme v práci nabídku využít Uber zdarma. Dám sem potom report.
V rámci registraci mi to nabízí, že když použijete můj promokód získáte 200,. kredit na jízdy (a já také). Tak pokud máte zájem, tak tady je ten kód: https://www.uber.com/invite/ubernelde
Ale pozor musíte zadat kartu včetně CVV kódu, což mě hodně štve, takže to potom asi zruším
NELDE --- 15:59:07 28.11.2014
Jinak bych dodal, že by se hodně pročistila situace, kdyby Liftago definovalo maximální ceny, nebo kdyby aspoň ta aplikace umožnila nastavit maximální cenu v preferencích (vyšší cena se mi prostě nenabídne - i za cenu delšího čekání). Jinak chápu výhody v malých městech, kde se žádný dispečink vlastně neužíví. Ale v Praze je konkurence hodně nabitá a oni nemají použitelnou výhodu.
Jinak mi tak chybí možnost objednání taxíku na danou hodinu (typicky pro ranní lety).
NELDE --- 15:54:41 28.11.2014
MIKULAS: Pražští taxikáři jsou specifičtí tvorové. Doporučuji užívat taxíky jinde pro to mít srovnání. Třeba v Singapuru si lidé berou taxíky na odvoz nákupu domů.
Možná bys měl zkusit i nějaký český normální dispečink.
MIKULAS: 1) Jediný použitelný vůz (co se týče doby čekání) naskočil až po chvíli. Hlavně se tam furt objevovala jedna drahá Octavia (asi chlapec nemá tolik zakázek).
U dispečinku mi (a) nabídne nižší cenu, pokud je dostupná (b) nemusí nabízet nižší cenu, protože se jede za dispečinkovou cenu, danou použitím komunikačního kanálu. Pak hraje roli nejbližší vůz. Podle mě je základní nevýhoda, že vlastně nemohou garantovat cenu - jsou závislí na tom, kdo právě jezdí - je to vlastně jen jakýsi dealer (něco jako finanční poradce, který prodává životní pojištění několika pojišťoven - někomu vyhovuje, že si může vybrat, jak už mám vybráno dopředu a chci konkrétní).
2) Odhad ceny ti dá i dispečik a dobu přistavení ti řeknou. O volných vozech mají přehled. Výhoda pro hotely je hlavně v garanci doby přistavení a spokojenosti (včetně možnosti reklamace) - to může nabídnout jen dispečink a ne agregace volných řidičů.
3) Je jednodušší zavolat, protože máš jistotu že to někdo bude poslouchat. Navíc většina slušných dispečinků tě při opakovaném použití už zná
MIKULAS --- 3:09:02 28.11.2014
NELDE: Aplikace dispečinků až na světlé výjimky jsou trága... Co jsem pochytil od zástupců služeb, většina jejich pasažérů telefonuje.

L použitelný počet řidičů v Praze má, ale chce mít ještě více...

Dodržení času je jasná věc a v podstatě priorita. Já jsem s L neměl potíž, na mapce jsem viděl kudy jede, on vidí mě kde čekám. Posledně jsem se s ním během čekání dohodl, že za těch 7 minut mě vyzvedne jinde, protože půjdu tím směrem. Jak vrátili? Jako za nedodržení slíbených podmínek? To se mi nestalo, spíš jsem platil méně, než byl odhad (vážně vážně).

Ale vždyť v L nemůže hodnotit kamarád kamaráda, ale pasažér řidiče a naopak (nebavíme se o ratingu app). Tam je prostor pro fake-reviews velmi malý a vždy stojí peníze za jízdu. Koukám na hvězdy, pokud mám čas a jde mi o "kvalitu" (což nevím co je), můžu si přečíst komenty. Ale v praxi má smysl je číst jen u těch, kteří jsou levní a mají třeba špatné hodnocení - když není na výběr.

1) nemlžím, realita je daleko složitější a je to v podstatě know-how L, které se stále vyvíjí...
Každý z řidičů si nastaví ceny v určitých fázích dne. Každý má svou cenu a úroveň. L se v počátku snaží nabídnout Audi i Formana, aby uspokojilo široké spektrum požadavků. Když volíš vždy Formana, příště nabídne nejprve Formany atd. Dispečink ti levnější variantu nenabídne vůbec, pošle ti prostě nejbližší vůz.

2-3) myslím, že jsi moc přísný ... pokud je ti bližší telefon, tak těžko uznáš výhody appky nebo L - ale jsou případy, kdy je to jasná volba - třeba když jsi v klubu kde není slyšet, na festivalu, na fotbale, případně kde nemůžeš mluvit, na jednání atd.

Odlišují se tím, že ti
a) sdělí odhad ceny a nejkratší doby přistavení ještě před odesláním poptávky
b) najdou volné taxíky v okolí a agregují jejich nabídku
c) umožní volbu podle tvých preferencí
d) umožní po celou jízdu sledovat trasu a cenu (to všechny dispečinky nedokáží)
c) snižují počet zbytečně najetých kilometrů = optimalizují dopravu

Pak je tu řada výhod pro řidiče, provozovatelé hotelů, zkrátka ten "backend", který dispečinky neřeší - ale tím to nechci komplikovat, byť to konkurenční výhoda je.

Pro mě je fér cena okolo těch 15 Kč, ale pokud jede více lidí, není ztrácí to důležitost.

S telefonním hovorem vs. vyťukáváním si dovolím nesouhlasit - počáteční adresu nezadáváš, cílovou adresu můžeš (jak dlouho ti trvá napsat kde bydlíš? imho kratší dobu než operátor zvedne hovor, nedej bože když čekáš, až ti zavolá zpátky) nebo nemusíš, jen přejedeš špendlíkem po mapě. V praxi můžeš cílovku vždy upřesnit až po nasednutí ústně.

Každopádně respekt Tobě, že jsi nad tím po mé intervenci nezlomil hůl :)