Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
taxikarstvi & taxisluzby - jezdite taxikem? - kontakty - za kolik, s kym, od kud kam, rady * tipy * varovani . . .
VASCO
[http://i.nyx.cz/files/00/00/02/26/226442_e0746aa7ea66b638c38f.jpg]

jezdíte taxi ? - kontakty, informace - za kolik, s kým, odkud kam . . .


Kdo, kde a za kolik: :-) PS: asi ideální v případě kontaktu přihlásit se pod heslem "Nyx" :-)
Praha:

MATES_ : tel: +420 603 284 596 Obvykle: Po-Ct+Ne 17/19 - 00/01, PA 19 - 05/07, SO 15/16-05/06 Cena: 30/19/6 - Seat Leon, červený 08

NYEMI : zrusila auto tak nekdy priste.. :-)

NOSPAM : tel: +420 731 669 212 Kladno a prilehle okoli mozno pres den (na letisti behem 15. minut) jinak Praha 20:00-6:00 Cena: 19/40/6 - Zluty Superb2

VASCO : tel: nejezdi nejcasteji Zizkov a Modrany, Obvykle: Po-Ct+Ne 18 - 00, Pa+So 18 - 06 Cena: 30/15/0 Nezvedá-li nemůže mluvit. Nedostupný = nejezdi - červený MB Vito (6 pasazeru + ridic, konferencni stolek), cargo taxi po predchozi domluve mozna
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MATES_ --- 16:52:43 22.6.2014
MIKULÁŠ : Kolik toho máš prosím najeto. V taxíku? Ideálně za volantem, ale klidně i jako cestující. Tvoje argumenty jsou dosti pochybné. Nicméně ohledně Liftaga. Včera jsem dostal psychologickou masáž od kolegy taxikáře, kterej Liftago má. každý řidič si nastaví sazby jaké preferuje on. tedy jen blázen bude jezdit za 15 korun na kilometr. Nebo si nastaví 15 kč, aby aplikace počítala 15 a pak pojede třeba za 24. Na kratší trase to pořádně nepoznáš, protože nevíš jestli těch 18 korun naskákalo na semaforu nebo na kilometrech. Takže IMHO je lepší použít dispečink a zvolit nějakou slevu (Ačka za 15, Profi za 15 nebo 18, Kurýr za 17 a podobně), než hledat v seznamu, které auto je levnější. Nehledě k tomu, že pokud zadám do aplikace poptávku na cestu z Václaváku na Žižkov, tak to půlka řidičů ani nepřijme. Schválně zkus zadat Centrum - Kladno a pak Centrum - Centrum. Jaká bude odezva od řidičů :-D.
Liftago má určitý potenciál, nicméně je to hodně "postiženo" tím "letadlovým" systémem podpory. To je třeba věc, která mne osobně hodně odrazuje.
NELDE --- 12:48:25 20.6.2014
MIKULAS: To jsou kecy, že je to načerno - je to na řidiči, aby byl registrovaný. Co se nelíbí je, že to nejsou taxíky podle pravidel taxislužby, ale smluvní přeprava podle pravidel smluvní přepravy - ve světě běžná záležitost - jen taková auta nesmí stát na štatlech a nabírat na ulici. Přes dispečink mohou.
MIKULAS --- 12:25:09 20.6.2014
NELDE: Ale nesmysl, Uber má přece úplně jiný přístup, vždyť je to taxikaření načerno. U nás se to neujme, pokud to nepodpoří stát, o čemž pochybuji (narozdíl od L).
NELDE --- 9:32:12 20.6.2014
MIKULAS: Že by inspirace Uberem? Možná by se mohli inspirovat ve více věcech (-;
Ty bezvýznamné detaily už mohly být dávno vyřešeny.
MIKULAS --- 17:09:01 19.6.2014
NELDE: To jsou všechno zcela bezvýznamné detaily, které lze snadno řešit updatem služby a nepochybuji o tom že vezsina už je v procesu.

Ještě k té platbě. Brzy bude v aplikaci integrovaná platební karta, takže čtečky ve vozech zcela ztratí smysl.
NELDE --- 12:07:14 19.6.2014
MIKULAS: Možná najdu řidiče, co bere kartu, ale když to nevidím v aplikaci, tak mi to nepomůže. Je sice hezké, že uveřejní logo, ale dispečink ručí jen za cesty objednané přes něj, tady je to zbytečné.
MIKULAS --- 11:43:21 19.6.2014
Také sepisují s řidičem smlouvu (ale nečetl jsem) a mohou jim tedy zrušit účet. Ale to není podstatné - o to se dříve postarají pasažéři pomocí sociální interakce a zlého hodnocení.

Co se týče jiných parametrů, tak i pro Liftago jezdí zástupci klasických dispečinků - s některými mají dohody, s jinými jednají - tzn. i zde najdeš vozy, kde berou karty a poskytují úroveň dispečinku. V budoucnu je v plánu zobrazovat u řidiče přímo logo za koho jezdí. Pokud preferuješ ověřenou kvalitu, vybereš si snadno.
NELDE --- 11:32:46 19.6.2014
MIKULAS: Tyhle parametry má i normální dispečink, který na rozdíl od Liftago toho řidiče může vyrazit, řidiči čekají na zavolání a dávají férovou cenu rovnou. Navíc ti zajistí taxík, který bere kartu, a přistavení auta do definovaného času (už se mi stalo, že mi poslali náhradní vozidlo - probudili řidiče jen aby dodrželi smlouvu). S většinou se můžeš domluvit i na fakturaci, takže ušetříš na zpracování účtenek. A dají ti množstevní slevu.
MIKULAS --- 10:07:40 19.6.2014
NELDE: nic není dokonalé, ale nechci obhajovat tu appku ... prostě mě zaujal jejich způsob zlepšení efektivity přepravy ve městě, který je zároveň bičem na nepoctivé řidiče (a nejsem jistě jediný, komu se to líbí). Dokáží snížit dojezdovou dobu na minimum (= kratší ujetá vzdálenost = méně spáleného benzínu, nižší emise = nižší náklady na přistavení) a dávají mi možnost férového výběru.

Pro mě, pro svátečního pasažéra, je pak ta úspornost největším pozitivem, protože to působí blahodárně na prostředí zejména v době, když mě nikdo neveze :)
NELDE --- 9:25:46 19.6.2014
MIKULAS: Já myslím, že většině taxikářů je to k smíchu, případně jako zdroj přivýdělku. Reálný dopad žádný. Na rozdíl od dispečinku ani nemohou podepsat smlouvu s velkou firmou a turisti o tom neví, ergo cílovka velmi malá. Reklama v rádiu nepomůže.
Mimochodem, se kterým dispečinkem to máš negativní zkušenost? Já s jedině s 111 - přejmenovaní zloději z Ruzyně.