Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Elektromobily
DANCHEZ
novinky, zkusenosti, zajimavosti
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DZODZO --- 9:29:14 12.12.2017
srandicky

The Grand Tour: Aventador, NSX, and Rimac Drag Race
https://www.youtube.com/watch?v=fWrUl3uemb4
PHAILO --- 0:03:17 5.12.2017
JANOS: Dělám to tak běžně, protože mi to vyhovuje. Mluvím samozřejmě o ideálních podmínkách. A jezdím takhle docela často, takže jsem zvyklý.
JANOS --- 23:48:23 4.12.2017
Panove nepomerujte si prosim penisy.
Ano vime ze se da na jeden zatah udelat i 800-900km, ale rozhodne to neni a) zdrave b) bezpecne.
Nekolik takovych expertu uz bylo omotanych kolem zvodidel.

VSECHNY profesionalni organizace doporucuji prestavky po 3-5 hodinach



THEODORT: To bylo docela hloupy ne? Proc jsi neletel private jetem? by te do fabriky hodily za nejakych 10k euro a byl bys tam za hodinku.
THEODORT --- 23:31:30 4.12.2017
PHAILO: ja dal po nemecku na jeden zatah nejvic asi 650 nez mi dosla nadrz v nejakym Nissanu, kdy jsem spechal do fabriky kde jsme meli pokutu 4000€/h odstavky.. nebylo to rozhodne prijemny a byl jsem z toho pekne unavenej, nejak ti nechci verit cece. btw spotreba pri tech 180-200 je celkem nemala.
PHAILO --- 23:23:53 4.12.2017
THEODORT: Ne, moje zkušenost je, že za standardních podmínek dávám první desetiminutovou přestávku po 800 - 900 km. Pokud převažuje dálnice a nemusím dřív tankovat.
THEODORT --- 22:57:11 4.12.2017
PHAILO: po 400km v kuse si rad alespon pul hodiny odpocines..
AXTHEB --- 22:18:36 4.12.2017
ADAM: Z mých cest po Praze (do/z práce, z práce pro děti do školy, s dětmi ráno do školy, za přítelkyní, do oblíbené restaurace) se MHD časově nevyplatí ani jedna, a to i když započítám to že po návratu z práce hledám deset minut parkování.
AXTHEB --- 22:13:58 4.12.2017
LINKOS: No, odstraněním rekuperace fakt peníze neušetříš. Navíc bys měl výrazně nižší dojezd.
DAN_F --- 12:11:25 28.11.2017
???: Well, yeah – hlavně těch 200 poslanců má asi hodně zásadní dopad na hustotu dopravy v Praze… Nevím, jestli těch asi 0,001 % obyvatel prahy dává úplně smysl zatahovat do diskuze o ne/potřebě některých cest autem do města. Navíc teda, kolik z těch 200 lidí si průměrný člověk pamatuje podle obličeje a jaká je reálné riziko jejich napadení v MHD? :)

PHAILO: Nepochybně. Na druhou stranu, mám značné pochybnosti o tom, že většina těch cest autem do města je motivována tebou uvedenými důvody. Jinými slovy, nemyslím si, že převažující většina řidičů (v doslovném významu, tedy >50 %) jezdí po městě kvůli tomu, že sebou vozí citlivé dokumenty, bojí se nemoci, trpí nějakou formou fobie, nebo psychické diagnózy, která jim brání v cestování MHD atd. Existuje statisticky významná skupina lidí, která jezdí po městě z pohodlnosti a jejichž cesty by byly rychlejší / efektivnější prostřednictvím MHD, ale nemyslím si, že řešení leží v tomhle případě ve formě restrikcí.

Mnohem větší problém (a důvod proč jezdit autem) je, že množství lidí, kteří jezdí po městě v autech, je celkem vysoké a ve stávající (pražské) infrastruktuře není za žádných okolností reálné, takové množství lidí nacpat do MHD. Nejsou tu prakticky žádné P+R, metro ve špičce už nemůže jezdit v kratších intervalech a stejně je to celkem tlačenice, u tramvají teoreticky nějaká kapacita navíc je, ale těžko k obsloužení dalších 300–500k lidí a navyšovat autobusový provoz není moc žádoucí. Cesta k omezení individuální dopravy je tak (v tuhle chvíli) hlavně ve zlepšování služeb a infrastruktury na takovou úroveň, aby té skupině lidí, kteří "jezdí zbytečně" přišlo pohodlnější / lepší jet MHD. A zpoplatnit vjezd do nejužšího centra :D
??? --- 20:56:09 27.11.2017
ADAM: Poslanecká imunita neposkytuje žádnou ochranu proti alkoholem naboostované pěsti...
Veřejný činitel v MHD je tak noční můrou všech, kteří jsou zodpovědní za jeho přežití během funkčního období.