Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Kettlebell - ultimátní posilovna do ruky
MATESISKO
Kettlebell nebo také girja je tradiční ruská litinová činka vzhledem připomínající dělovou kouli s držadlem. Používá se jako tréninkové nářadí k získání síly, kondice, ke ztrátě tělesného tuku a k posílení všech svalových partií. http://en.wikipedia.org/wiki/Kettlebell http://www.youtube.com/watch?v=Lwme8rkzetg http://www.youtube.com/watch?v=gy5uU7ku-Lo
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JAROUSH --- 8:07:08 30.6.2014
ZORRO: V horní pozici swingu zkus jakoby lehce ohýbat madlo kettlebell. To by (pokud si to dobře pamatuju) mohlo pomoci na zapakování ramen a zatnutí křídel v horní pozici.
YMP --- 6:18:03 30.6.2014
ZORRO: Je, teda alespon, co se prace tyce :)
ZORRO --- 19:10:45 29.6.2014
Náhodou někdo tady z OStravy není?
ZORRO --- 19:10:32 29.6.2014
TAURUS: po semináři jsem měl týden problém chodit do schodů :-) cítil jsem ďábelsky zadní stranu stehen. Zadek a břicho celkem v pohodě. Akorát teď musím vykoumat (viz níže) jak zatáhnout ramena dozadu a přitom kettle nevyhazovat nahoru rukama :-) zítra zkusím...
ZORRO --- 19:08:45 29.6.2014
LIMONADA: Tohle bude ono, já to na semináři ze začátku tahal nahoru rameny, takže jsem se od té doby snažil mít ramena volná ať to s nima netahám a vyhazju to jen stehny zadkem a břichem, takže mi ramena volně následovala kettlebel dopředu :-)
TAURUS --- 18:51:39 29.6.2014
ZORRO: myslím že bys měl cítit spíš zadek :) Ramena mě ze swingu nebolela nikdy. 5x10 ale není nic destruktivního, zkusil bych v tom pokračovat a pokaždý si pečlive kontrolovat techniku, mj. před každým cvičením si přečíst manuál či jiný materiál a soustředit se plně na precizování jednoho rysu a zároveň se pokusit nezanedbat a nezapomenout ty ostatní.
LIMONADA --- 17:23:50 29.6.2014
ZORRO: a zatahuješ v horní pozici ramena do kloubů (nevzpomenu si přesný výraz), stahuješ křídla - lopatky k sobě? v horní pozici by mělo být vše zaťaté a stažené, nesmí ti ta ramena vylítnout.

měla jsem s rameny problémy z dřívějška, a obouruč swingy nebyly problém třeba oproti kliku. takže imho špatná technika.
ZORRO --- 15:56:18 29.6.2014
Nebo spíš bych se měl zeptat, když jste začínali se swingem nebo pokud přecházíte na větší váhu cítíte přitom i ramena?
ZORRO --- 15:15:08 29.6.2014
Tak jsem se po měsíci od semináře dostal k tomu, že začnu pořádně s kettlebellem cvičit, předtím jsem si vždy v rámci rozcvičky pár cviku zkusil, abych si něja osvojil techniku. Včera jsem jel 5 seirií po +-10 swingů a celkem z toho citím dnes ramena. Jak poznat jestli cvičím špatně a tak mne bolí nebo jestli je to tím, že nejsou zvykle? Mám jet dál obden stejné opakování třeba měsíc a když to přejde, bylo to slabé tělo a když nepřejde dělám to špatně? :-)
ZORRO --- 10:41:43 21.6.2014
Jinak 20.7 je ETK Brno a 27.7 je Praha u Železne koule, KB5 zatím nic :-)