Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Kettlebell - ultimátní posilovna do ruky
MATESISKO
Kettlebell nebo také girja je tradiční ruská litinová činka vzhledem připomínající dělovou kouli s držadlem. Používá se jako tréninkové nářadí k získání síly, kondice, ke ztrátě tělesného tuku a k posílení všech svalových partií. http://en.wikipedia.org/wiki/Kettlebell http://www.youtube.com/watch?v=Lwme8rkzetg http://www.youtube.com/watch?v=gy5uU7ku-Lo
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PMPM --- 15:22:06 1.12.2010
nechodi :-)
PODFUCK --- 19:30:19 29.11.2010
PMPM: Nechodi do Hanumanu?
PMPM --- 15:36:25 29.11.2010
muj Hung Kyun Gym http://www.lghk.org v Praze a Jihlave uz s nima cvici par let, gym moji pritelky http://www.kb5.cz s kb cvici taktez
PODFUCK --- 18:52:16 28.11.2010
PMPM: At slape. Jedinej gym o kterym vim, ze s venm cvici s KTB je Crossfit Praha http://www.crossfitpraha.com/
MATESISKO --- 14:27:27 22.11.2010
PMPM: pěkně, držím palce :)
PMPM --- 11:55:17 21.11.2010
www.kb5.cz - prvni cesky portal o kettlebells! zatim zkusebni provoz
KRAKI --- 22:29:17 18.9.2010
MATESISKO: taky se pridavam za brno
MATESISKO --- 20:42:31 13.9.2010
PMPM: na to s těmi vinbelly jsem taky přišel... zkusím to prodat na aukru :)

kurz máte připravený pěkně, teda osnovu. kdybyste něco pořádali v Brně, určitě bych se přišel podívat
PMPM --- 15:36:46 13.9.2010
vinbelly jsou imho nic moc, zelezo je zelezo.

kurzy (resp. serie peti kurzu) budou predevsim v Praze (anzto tu mame plny set kb,a budem jich tu mit brzy jeste o hodne vice, aby kazdy ucastnik mel svoji kb na zapujceni a naucil se spravne techniku na nizsich vahach), kazdopadne neni problem nahazet nejaka zeleza do auta a udelat seminar kdekoliv jinde. zadna masovka, zadnejch x desitek lidi na kurzu, chci aby to k necemu bylo, a lidi z kazdeho kurzu (btw. dvoudennich) odchazeli s cistou technikou a jasnou ideou jak s kb dle dane urovne cvicit - podminkou ucasti na kurzu dalsim bude mj. i uplynuti urcite casove periody (samozrejme se predpoklada, ze stravene cvicenim s kbs)

predbezny program - integrovane, ne izolovane cviky; pohybovy pristup k veci, ne svalovy; progresivni system cviku (od zacatecnickeho levelu, pres stredne pokrocile az po nejpokrocilejsi - 3 kurzy jsou cviky s 1 kb, posledni dva se dvema kb); cviky na rozvoj maximalni, vybusne, vytrvalostni sily, hubnuti (plus hypertrofie, ma-li clovek zajem); cviky zahrnujici 5 zakladnich oblasti/pohybovych vzorcu (tah, tlak, spodni tlak, spodni tak, jadro) - ve vsech je samozrejme presah, plus se cvici comba; uni/bilateralni drily; (rehabilitacni) cviky rozvijejici mobilitu/flexibilitu, ruzne typy dychani, VO2 max; ruzne modely periodizace pro ruzne cvicence
MATESISKO --- 9:38:58 13.9.2010
KRAKI: gratuluji :) já jsem se vrátil k 16, protože mám 20 vinbell, čí jak se to jmenuje, která je obrovská a špatně se s tím manipuluje. holt jsem šetřil na špatném místě...

PMPM: těším se.. kde to bude? praha?