Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
CORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim
STRATILSOMSA
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
STRATILSOMSA --- 22:41:45 10.2.2014
BINARY_PARANOIC --- 20:58:18 4.9.2013
PSYCHOPATICK: dobrá, chápu. Tak zde postup, co s tím:

– vypracovat barevné a tvarové varianty, je-li třeba (tj. plnobarevné, černobílé, jednobarevné varianty, to vše v pozitivu a negativu; tvarové se dělají pokud je to např. výrazně podlouhlý nebo vysoký formát – pro použití, kde by takový formát mohl dělat problémy)
– definovat alespoň základní podmínky použití loga (ochranná zóna, povolené zmenšení, …)
– definovat barevnost (alespoň v RGB, CMYK a PANTONE)
– definovat písma (základní, doplňková, příp. i „bezpečně“ webová)
– definovat pravidla pro použití na různých podkladech

Toť k logu. To budeš mít hotový začátek :)

Pak je potřeba definovat vizuální styl (resp. spíše zaznamenat, „navržený“ by měl být zároveň s logotypem), základní merkantilie, tiskoviny a veškeré další aplikace.

To je asi tak základ, co se s logem u slušných grafiků dělává. Bohužel jsi nám ale neřekla, co s ním chceš dělat ty…tak nevím, s čím ti máme radit.

Do počítače ho třeba naskenuj nebo i jen nafoť obyčejným foťákem (klidně mobilem). Jako podklad k překreslení to stačí, stejně bys většinu měla dát jaksi „zpaměti“, bez nutnosti předlohy.
PSYCHOPATICK --- 20:03:39 4.9.2013
BINARY_PARANOIC: strávila jsem na tom dost času, a grafika k dispozici mám, ale chce za to moc peněz...
BINARY_PARANOIC --- 18:42:23 4.9.2013
PSYCHOPATICK: zahodit a poptat grafika :)
PSYCHOPATICK --- 17:15:53 4.9.2013
Ahoj prosím potřebuji poradit, mám nakreslené logo, potřebovala bych poradit co s tím dál, jak to dostat do počítače, popřípadě někoho kdo by to udělal...víc prosím v poště...děkuji
STRATILSOMSA --- 18:29:52 18.8.2013
Slovenska Postova banka, zmenila reklamnu agenturu, co nie je ani tak dolezite, ale v ramci zmeny konceptu komunikacie : ,,Poštová banka spolu s konceptom prichádza aj s novým faceliftom svojho loga, ktoré má byť plastickejšie, modernejšie a lepšie odrážať súčasné trendy v komunikácii, aj ambície Poštovej banky byť modernou bankou pre všetkých.,, ....ani nemuseli

povodne logo
[http://www.eco-strategy.sk/storage/article/loga_banky/postova_logo.JPG]

po facelifte
[http://static.etrend.sk/uploads/tx_media/2013/08/15/pabk_logo_100.png]

a este, tusim uplne prve logo PB
[http://logo-city.org/data_images/5909/8B5/14532.png]
STRATILSOMSA --- 20:09:59 8.7.2013
STRATILSOMSA --- 11:29:53 21.5.2013
http://www.designtagebuch.de/rauch-fruchtsaefte-im-neuen-gewand/ snad pri tom pomarancovom vidim zmenu k lepsiemu inac prestavam tomu rozumiet
STRATILSOMSA --- 11:28:38 21.5.2013
MAARA_CZ --- 23:13:48 20.5.2013
STRATILSOMSA: souhlasím, tohle je hodně špatný krok! ale co, za 10, 15 let se vrátí zase k retru;-)