Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
CORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim
STRATILSOMSA
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ARMADILLO --- 17:21:32 29.6.2010
Výběrové řízení – logo a logomanuál pro Stavba.cz

Zadavatel
Stavba.cz a.s. Praha 1, Na Příkopě 958/25, PSČ 11000, IČ: 24658227
Podmínky výběrového řízení
Zájemci o účast ve výběrovém řízení předloží návrh loga dle stanovených podmínek.
Součástí návrhu loga bude plnobarevná i jedno- či dvoubarevná varianta (černobílá), případně
další varianty – negativní, odstíny šedi,..
Vítězný návrh bude vybrán představenstvem Stavba.cz a.s.
Vítězný návrh loga bude s autorem upřesněn a následně bude realizován logomanuál.
Autorovi vítězného návrhu náleží po kompletní realizaci finanční odměna ve 30.000,- Kč bez DPH.

Časový plán
Návrhy musí být dodány v elektronické podobě do 15.7.2010 na adresu office@stavba.cz
Od 15.7. do 19.7.2010 bude probíhat výběr doručených nabídek, na základě kterého zvolíme vítězný návrh.
Do 30.7.2010 bude s autorem vítězného návrhu realizován logomanuál a předáno logo ve všech
potřebných formátech (.ai, .cdr, .psd..)

Specifikace zadání
Logo by mělo symbolizovat portál o bydlení, stavebnictví, realitách..., více lze získat z popisu projektu. Nebráníme se vytvořením maskota, který by se dal případně animovat a použít při reklamních kampaních.
Logo by mělo být přehledné a čitelné i při použití v malém rozměru.
Logomanuál bude obsahovat zejména všechny možné varianty loga a jejich barevné specifikace.

Využití
Logo bude využíváno pro účely prezentace portálu Stavba.cz
Jedná se například o:
redesign webu
tiskoviny
prezentace na internetu
prezentace ve vizuálních médiích
potisky reklamních předmětů

Další spolupráce
S autorem vítězného loga rádi navážeme delší spolupráci, na základě které by mělo dojít k chystaným změnám jako je redesign webu, vytvořením corporate identity atd.

Přílohy
Popis projektu Stavba.cz - http://www.edisk.cz/stahni/25288/stavba.cz_-_o_projektu.pdf_421.87KB.html

Kontakty

Dagmar Satinova | Office | Stavba.cz a.s.
Na Příkopě 25
110 00  Praha 1
gsm: +(420) 777-179-972
mail: office@stavba.cz


V případě potřeby zjištění detailnějších informací k zadání kontaktujte:

Miroslav Tesarczyk | Obchodní ředitel | Stavba.cz a.s.
Na Příkopě 25
110 00  Praha 1
gsm: +(420) 736-728-430
mail: miroslav.tesarczyk@stavba.cz
BINARY_PARANOIC --- 16:08:27 19.5.2010
CHARVYBURGER: pěkné, čisté, v jednotném vizuálním stylu bude jistě fungovat dobře. Osobně bych sice trochu výhrady ke zvolenému fontu, ale vem to čert. Je vidět, že veřejná soutěz s odbornou komisí je dobrá cesta ke kvalitní značce.


DAN_F:
1. s tím souhlasím
2. co se barev týče, je mnoho firem (a nemyslím tím autoopravnu Pepana Vomáčky) používajících 5 (i více) barev v logotypu a není s tím nejmenší problém. Tedy obava myslím lichá.
3. zde myslím vše právě naopak. Všimni si například, že protánutí spodní linky i osy diagonály kříže (z horního levého do spodního pravého rohu) protíná rohy litery K. Slečna nad kompozicí očividně přemýšlela. Co se užití na hlavičkových papírech týče, nevidím v tom nejmenší problém. Ba právě naopak se s tím myslím bude pracovat parádně. :)

Jinak já v tom vidím takové pěkné maloměstské náměstí s barevnými baráčky okolo. Ale i kdyby ne – logo nemusí vždy nutně přenášet myšlenku. Viz např. japonskou poválečnou školu (Nagai, Kamekura, Jamašita, ...).

JOBLO_: jen tak mimochodem srovnávat logo Kuřimi s logem Knight Frank je asi tak jako srovnávat Baskerville s Didotem. Podobnost je, ale totožnost určitě ne. Ačkoliv obě značky používají stejný princip, u Knight Frank je dominantní čtverec jakožto základní kompoziční rámec, u Kuřimi je to kříž do X.

A i kdyby – téměř ke každé (sebekvalitnější) značce se dá najít mnoho podobných či přímo stejných. Vem si, kolik je na světě značek a kolik grafických designéru a jak „omezené“ jsou v totmo směru prostředky grafického designu, zvláště mají-li splňovat předpoklady jako snadnou zapamatovatelnost a co nejširší možné užití. To je asi jako kdyby měly být všechny hudební skladby světa omezeny pouze na melodii o třeba 30 tónech. Mezi těmi„poslouchatelnějšími“ bys jistě našel podobností až hanba.
Pokud se na jedinou podobnost značky Kuřimi přišlo (zatím) jen s australskou realitkou, může autorka spíše hovořit o štěští. :)
GEEK --- 9:13:05 19.5.2010
DAN_F: jj
DAN_F --- 8:55:50 19.5.2010
JOBLO_: Jo, ale ta podobnost s něčím jiným je u těch jednoduchých tvarů docela předpokládatelná. Jinak to náměstí s domy by to možná evokovalo spíš kdyby to bylo o 45° otočený.


GEEK: Explikace docela standart – když podstata toho loga neni jednoznačná a přirozená (nebo když to logo neni samo o sobě dostatečně silný vizuální prvek) vždycky se na to naroubuje co možná nejvíc obecných vysvětlení, aby si autor v první řadě sám před sebou obhájil banalitu toho loga a v druhý řadě aby oblbnul klienta. Svádí to k tomu.
GEEK --- 7:36:13 19.5.2010
kdyz uz ne to logo, tak ta explikace je bomba. to jentak nekdo nevymysli.
JOBLO_ --- 23:04:01 18.5.2010
DAN_F: ze stranek fontu

Logotyp se sestává ze čtyř šipek, které jsou komponovány do tvaru křížku či čtverce s trojúhelníkovými výseky stran. Šipky jdoucí ze středu do čtyř stran poukazují na neustálý rozvoj města a současně naznačují křižovatku a rozcestník odkazující k turismu, dopravnímu napojení a okolní přírodě, která je zastoupená zelenou barvou. Zároveň v sobě tyto šipky obsahují i stylizovaný tvar domů, které vytvářejí v celkovém tvaru zjednodušený obraz náměstí – města – centra.

a jenom tak mimochodem :D
http://www.knightfrank.com.au/en
DAN_F --- 18:33:58 18.5.2010
KAROLINA182: Vzhledem k částce (30 za logo + 70 za manuál) je výsledek právěže celkem odpovídající. Poslat můžeš sem, rádi se podíváme.


ELECTRICFRET: Spíš starej produkt Microsoftu, Office 3.1 třeba :)

Co neni jasný mně je:

1. Typo – nevýrazný a zároveň hrozně těžkopádný a brutální (ví někdo co to je?)

2. Barvy – Pětibarevný logo už je řek bych sakra luxus. Jasně, může se vyřešit CMYKem, ale pak to vypadá jak to vypadá – červená je nějaká narůžovělá sračka, zelená je hnusná a celý to působí tak nějak vybledle, což je většinou deviza CMYKu.

3. Umístění značky vůči logotypu – S timhle pracovat bude hádám docela peklo. Vytváří to podivnou nevyváženou kompozici, ve který se bude blbě zarovnávat na na logotyp, tak na značku (jsem zvědavej na hl. papíry a vizitky)

Zajímala by mě nějaká explikace a jak autorka k tomu výsledku došla. Nemůžu se chytit žádný nosný myšlenky, vidim jen banální značku aplikovatelnou pro cokoliv.


CHARVYBURGER: Tak jako tak je to o kus čistší a vizuálně snesitelnější než to tvoje, ale určitě nic, na co bys měl v budoucnu mířit :)
STRATILSOMSA --- 15:53:01 18.5.2010
su tam tvary ktore sa daju rozbit styri farby s tym sa da pracovat dalej... napad takto samostatne ziadny
KAROLINA182 --- 13:49:30 18.5.2010
Čekala jsem bombu, vzhledem k částce (30 za logo + 70 za manuál). Asi jsem to nakonec měla poslat..