Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
INQUISITOR - česká středověká RPG hra
PHOW_SAATCH




In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti

[http://www.inquisitor.cz/img/herni-postavy.jpg]

www.INQUISITOR.cz

[http://www.inquisitor.cz/img/line.png]

V roli středověkého vyšetřovatele vás zavede do pochmurného světa plného hereze, zrady a pekelného nebezpečí. Budete pátrat po pachatelích obludných zločinů, setkáte se s mnoha lstivými protivníky a strhne vás vír mocného spiknutí, které usiluje o rozvrácení všeho, na čem prastará Říše po tisíc let spočívala. Prozkoumejte pochmurný herní svět prostřednictvím jednoho ze tří hlavních charakterů a objevte veškeré jeho taje. Budujte si pověst neohroženého inkvizitora a lovce čarodějnic, plňte desítky vedlejších úkolů a rozvíjejte své schopnosti a dovednosti, se kterými budete čelit stále mocnějším a nebezpečnějším protivníkům.
A hlavně si pamatujte – vše, co učiníte, bude záležet jenom na vás!

...více na nástěnce (Tips & tricks, troubleshootings, links...)

Update 1.03 http://www.inquisitor.cz/download/update-1.10

Fórum - http://www.inquisitor.hostzi.com



Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CYBERWOLF --- 11:45:05 21.5.2010
USHUI: ja nemam problem, jen si dokazu pripustit jine moznosti nez "bezchybne dilo bozskeho genia" a "pekelna zrudnost", coz tobe evidente cini potize.

Jedna vecna kritika je daleko uzitecnejsi, nez tucet jasajicich patolizalu ;)
USHUI --- 0:00:48 21.5.2010
CYBERWOLF:
ano.
obtiznost meni i treba odolnost nepratel.
cheaty sou. staci koumat a treba i vsichni skorohned pochcipaji, sabat s pekelnou magii 20, max pekelnym presvedcenim..
problem mas ty, ne hra.
CYBERWOLF --- 17:34:19 18.5.2010
USHUI: "samozrejme, taky" znamena, ze by bylo mene moznosti a hra byla celkove horsi? To snad ne.

nastaveni obtiznosti neresi mnozstvi nepratel, ani jejich likvidaci - jen rychlost levelovani - neresi problem.

cheaty snad ani nejsou ne? Ale i kdyby stacilo zmacknout k a vsichni pochcipaji jak v princovi, problem to neresi - je to cheat.

jina hra problem resi - ale tak nejak ne tim chtenym zpusobem
USHUI --- 17:26:33 18.5.2010
CYBERWOLF: samozrejme, taky. od toho je treba nastaveni obtiznosti, cheaty, nebo jina hra.] hodne jich resi tyhle individualni naroky hlavne moznosti modu vid.

btw autori - konzoli inquisitor ma, co tomu vlastne brani?
CYBERWOLF --- 14:05:27 17.5.2010
USHUI: tim chces rict, ze pokud by byl pomer mnozstvi nepratel a rychlosti jejich likvidace posunut tak, aby bylo nepratel mene, nebo aby se dali rychleji eliminovat (treba aby clovek nemusel pulku cesty, co uz prosel prchat zpatky, nez je vsechny zakouzli do bezvedomi, kdyz zrovna otevre dvere do vice zaplnene mistnosti nebo tak), ze by moznosti bylo mene, nebo byla hra v cemkoliv horsi?
USHUI --- 12:20:17 17.5.2010
hodne nepratel - za modryho kneze solnej sloup nasledovan hnevem nebes, cervenej sabat..papa) do ty doby treba peceti, taktika, mozek..] moznosti zvysit pruchodnost je hodne, na pomaly kouzleni moudrost, atd apod
par lektvaru sem potreboval pro sebe chvilku ze zacatku a pro partu obcas pred koncem, co sem nestihal ja a nikolas lecit magii...no parta spis prekazi)
smutny si stezovat, radsi hledat moznosti, proste hrat
CYBERWOLF --- 11:15:57 17.5.2010
PHOW_SAATCH: "byli tu taci, kteri chteli mit z INQ hardcore RPG a to se myslim podarilo" - to zas jo
KOZINA --- 10:56:22 17.5.2010
PHOW_SAATCH: což ty dungeony mi ani nevadili, ale spoustě kámošů to přestalo hrát jen kvůli těm dialogum.. spousta se jich skoro opakovala a čist toho tuny bylo únavný, já už sem je potom taky přestal číst..
PHOW_SAATCH --- 10:53:29 17.5.2010
CYBERWOLF: hlavne Diablo je na tom koseni nepratel zalozeny, tam o nic moc jinyho nejde, Inquisitor je zalozenej spis na adventurni slozce... ted s tim uz nic neudelame... ja jsem nejakou dobu pred vydanim navrhoval vyskrtat z velkejch dungeonu par pater a celou hru tim trochu zkratit, aby se hrac moh vic zamerit na pribeh nez shaneni lektvaru, ale bylo uz moc pozde na to, aby to nekdo preeditoval a mohly by vzniknout akorat dalsi chyby... kdyby se udelal vcas masivnejsi betatest, tak to mohlo vypadat ve finale trochu jinak... ale to je jen takovy kdyby... byli tu taci, kteri chteli mit z INQ hardcore RPG a to se myslim podarilo ;))))
CYBERWOLF --- 10:24:45 17.5.2010
Jako obtiznost je jedna vec, ale me spis ubijelo to mnozstvi a delka trvani. Treba v takovem Diablu tech nepratel neni mene, ale daji se podstatne rychleji likvidovat a tak to cloveku ani neprijde (i kdyz to taky casem omrzi).