úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
03/2004
12/2003
09/2003
06/2003
03/2003
12/2002
09/2002
06/2002
03/2002
12/2001
HRY
Hlavolamy {online, solvery, atd.}
SPIRALW
| HLAVOLAMY | HRY | SOLVERY |
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
TOM1723
---
22:27:32 31.3.2008
takhle je hlavolamek v puvodni sestave. na papirku je sest hvezd. maximum obtiznosti...
[
http://www1.lf1.cuni.cz/~tnikl/nyx/dratak1a.jpg
]
???
---
14:18:10 31.3.2008
TOM1723
: Jestli je pointa v tom, že se má smyčka navléknout na nejspodnější část drátu (na obrázku), klasifikoval bych obtížnost hlavolamu někde mezi 1-2 hvězdičkami. Navléknutí nemůže trvat déle než 10s.
KOMPAS
---
14:17:32 31.3.2008
TOM1723
: možná by neškodil stručný popis
takhle nevím: vyndává se provázek? kde byl původně? a proč je obtížnost s otazníkem?
TOM1723
---
12:18:31 31.3.2008
nekdo ujetej na drataky.. ? obtiznost * * * * * * ?
[
http://www1.lf1.cuni.cz/~tnikl/nyx/dratak1.jpg
]
SPIRALW
---
17:13:22 27.3.2008
uaaaaaaa tak sem dal
GRIDLOCK
az do konce...
[
http://www1.lf1.cuni.cz/~tnikl/nyx/gridlock.jpg
]
UNREALONE
---
10:07:09 26.3.2008
nevim jestli to sem uplne patri, ale tyhle hry a puzzle jsou docela vypecene - ne nadarmo se stranka jmenuje "irritating games" (iritujici hry), pac nektere vas fakt za chvili nastvou :-)
http://www.zanorg.com/prodperso/jeuxchiants/index_eng.htm
ANNAMARIE
---
14:56:14 25.3.2008
zakerne pexeso -
http://www.plastelina.net/games/game14.html
???
---
14:23:11 25.3.2008
SPIRALW
: Spíše cílená nelogika. Nyní, když má člověk štěstí, nabídne generátor takové čtverce, že z nich člověk může skládat přehledné, a tudíž i rychle zapamatovatelné struktury. Když má smůlu, je donucen sestavovat méně přehlednou strukturu, jejíž ukládání do paměti trvá déle.
SPIRALW
---
14:04:46 25.3.2008
PATEJL_CZ
: co mas na mysli ? jako ze by ve vyberu sviticich ctvercu byla nejaka cilena logika ???
???
---
12:44:23 25.3.2008
SPIRALW
: Zkoušel jsem si Basho Kioku zahrát na rychlost. Podařilo se mi získat 12920 z 12960 možných bodů. Bylo by zajímavé, kdyby existovala ještě nějaká náročnější modifikace této hry. Třeba by mohla být ztížená tím, že by hráč musel po výběru každého nového čtverce ještě kliknout na čtverec, který vybral o tah dříve. Také by bylo dobré, kdyby hra nabízela čtverce nějakým sofistikovanějším způsobem, neboť v případě stávající verze má náhoda velký vliv na komplikovanost postupu (v důsledku rychlost).
<<
<
>
>>