Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Hlavolamy {online, solvery, atd.}
SPIRALW
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
TOM1723 --- 22:27:32 31.3.2008
takhle je hlavolamek v puvodni sestave. na papirku je sest hvezd. maximum obtiznosti...
[http://www1.lf1.cuni.cz/~tnikl/nyx/dratak1a.jpg]
??? --- 14:18:10 31.3.2008
TOM1723: Jestli je pointa v tom, že se má smyčka navléknout na nejspodnější část drátu (na obrázku), klasifikoval bych obtížnost hlavolamu někde mezi 1-2 hvězdičkami. Navléknutí nemůže trvat déle než 10s.
KOMPAS --- 14:17:32 31.3.2008
TOM1723: možná by neškodil stručný popis
takhle nevím: vyndává se provázek? kde byl původně? a proč je obtížnost s otazníkem?
TOM1723 --- 12:18:31 31.3.2008
nekdo ujetej na drataky.. ? obtiznost * * * * * * ?
[http://www1.lf1.cuni.cz/~tnikl/nyx/dratak1.jpg]
SPIRALW --- 17:13:22 27.3.2008
uaaaaaaa tak sem dal GRIDLOCK az do konce...
[http://www1.lf1.cuni.cz/~tnikl/nyx/gridlock.jpg]
UNREALONE --- 10:07:09 26.3.2008
nevim jestli to sem uplne patri, ale tyhle hry a puzzle jsou docela vypecene - ne nadarmo se stranka jmenuje "irritating games" (iritujici hry), pac nektere vas fakt za chvili nastvou :-)
http://www.zanorg.com/prodperso/jeuxchiants/index_eng.htm
ANNAMARIE --- 14:56:14 25.3.2008
??? --- 14:23:11 25.3.2008
SPIRALW: Spíše cílená nelogika. Nyní, když má člověk štěstí, nabídne generátor takové čtverce, že z nich člověk může skládat přehledné, a tudíž i rychle zapamatovatelné struktury. Když má smůlu, je donucen sestavovat méně přehlednou strukturu, jejíž ukládání do paměti trvá déle.
SPIRALW --- 14:04:46 25.3.2008
PATEJL_CZ: co mas na mysli ? jako ze by ve vyberu sviticich ctvercu byla nejaka cilena logika ???
??? --- 12:44:23 25.3.2008
SPIRALW: Zkoušel jsem si Basho Kioku zahrát na rychlost. Podařilo se mi získat 12920 z 12960 možných bodů. Bylo by zajímavé, kdyby existovala ještě nějaká náročnější modifikace této hry. Třeba by mohla být ztížená tím, že by hráč musel po výběru každého nového čtverce ještě kliknout na čtverec, který vybral o tah dříve. Také by bylo dobré, kdyby hra nabízela čtverce nějakým sofistikovanějším způsobem, neboť v případě stávající verze má náhoda velký vliv na komplikovanost postupu (v důsledku rychlost).