Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MIK --- 13:48:13 4.8.2003
vidna obmana na moj vkus velmi vydarene, silne, a dokazala som bez pohnutia sediet uz po piatich min koncertu az do konca, co malo za nasledok netuseny prival energie po skonceni koncertu...
minimal moving mikro projekcia skvele doplnala hudbu :)

subj: jeden z tych lepsich zazitkov, co uz o koncerte hafler trio az tak tvrdit nemozem
MAR_Q --- 2:42:31 23.6.2003
zajimalo by me, jak dopad vidna obmana... hudba... videoprojekce... atp... mik?? ;-)))
MIK --- 13:55:11 3.6.2003
zvlastni nedelni vecerni program v Jeleni
!!!!Bigbaby v Praze!!!!
http://bigbaby.klingt.org

rozmernou mobilni svetelnou a zvukovou skulpturu videnske umelecke skupiny
budete mit sanci videt jediny vecer 8.cervna v Praze, vzadu na parkovisti u
louky.

audiovizualni ambientni performance zacina ve 22. hodin od 21. je otevrena
prenosna polni kuchyne.


bigbaby je projekt Klause Filipa, red white, a cynthe schewertsik.

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
engl. despcription:

a baby that stays a baby, because it wants to develop something that we are
wont to forget - to take time.
it was formed during a timehole by red white with special support of ulrich
hirzel at chateau de monthelon, bourgogne, france. brought to life with know
how and help of cynthia schwertsik and klaus filip. bigbaby was first awoken
on the 9.9.1999 at the place of its birth.

\"If you watch the curve of science and everything we know, it shoots up like
a rocket. We\'re on this rocket and we\'re going perfectly vertical into the
stars. But the emotional intelligence of humankind is equally if not more
important than our intellectual intelligence. We\'re just as emotionally
illiterate as we were 5,000 years ago; so emotionally our line is completely
horizontal. The problem is the horizontal and the vertical are getting
farther and farther apart. And as these things grow apart, there\'s going to
be some kind of consequence of that.\" (G.L., wired 2/97)

the different modes of the sculpture:
1: by daylight, or in a lighted space - it is a static object with sound.
2: at night, or in a dark space - it sleeps, glowing, roaming and sounding
from the inside.
3: bigbaby wakes up with the assistance of people, who through their actions
like the altering and adjusting of light, the production of sounds and the
simple human pleasure of movement cast shadow of themselves and other
paraphernalia onto its opaque skin.
babyloops_128k babyloops_48k
the performance:
picture a spaceship, people inside a very limited space, unaware of the
surrounding world beyond - but observable from the outside.

life inside the bigbaby is visible through it\'s surface - to be seen as ever
changing shadows & colours, to be heard in fragments of language, growing &
falling, changing size & dimension.
dimensions:
length: 5,50 m
width: 1,88 m
height: 3,50 m
weight: 1000 kg
skin:
steel
acrylglass (sandblasted)
oak, ash
interior:
ca 50 dimmable 12v lamps, manual- or computer controlled
soundsystem, electronics
12v truck-batteries
motors, air, water, helium
CONTRAS --- 10:04:09 2.6.2003
www.notype.com
ONEIROS --- 5:20:09 16.5.2003
No teda vypadá to moc moc pěkně...
MIK --- 12:03:19 14.5.2003

MIK --- 11:57:45 14.5.2003
název akce: Vidna Obmana
datum akce: 15.5.2003
dny: [Čt]
čas: 19:30
popis: Belgický ambietní skladatel.
Legendární a elektro-akustický projekt Vidna Obmana. Pražským koncert se se uskuteční k vydání druhého CD - Spore v rámci trilogie inspirované Dantovým Infernem. K neopakovatelnému zážitku by měla přispět nejen hudba, ale také speciální zadní projekce a exkluzivní prostředí Salesíánského divadla v Kobylisích. Do prodeje bude dán limitovaný počet 400 ks vstupenek na sezení.

Vidna Obmana se řádí mezi základní současné ambientní projekty. Stojí za ním belgičan Dirk Serries. Od konce 80.tých let pomáhá spoluvytvářet současnou tvář tohoto, ve světě plnohodnotného, v Čechách zatím okrajového hudebního žánru. Zpočátku čistě elektronický sound postupně během 90.tých let minulého století obohacuje o řadu dalších nástrojů. Dnešní sound Vidny Obmany je velmi variabilní. Od čistě meditativní polohy spíše elektronickou (např. Lanscape in Obscurity - Hypnos rec., 1999; Ascension of Shadows - Projekt rec., 1999), přes ambientně etnickou se spoustou fléten, perkusí, ale také slovenskou fujarou (např. Spirit - Highgate rec., 2000; Crossing The Trail - Projekt rec., 1998) až temně ambientní se spoustou recyklovaných zvuků, el. kytar a perkusivních smyček (Tremor, Spore - Relapse rec., 2002-3). Vysloveně specialitou tohoto projektu je takzvaný hudební recycling. Ten spočívá v umělcově ryze autorském přístupu k tvorbě jiných muzikantů, rozložení jejich tvorby na jednotlivé hudební segmenty, jejich mutaci, úpravu a následné složení do nového tvaru (např. řada 3 CD hudby Asmuse Tietchense - Syrenia rec. a Soleilmoon rec., 1992, 1999 a 2002, jiný pohled na varhanní hudbu Willema Tankeho - Multimood rec., 2000 nebo transmutace hudby původně dreamrockového tělesa Dreams in Exile - Hypnos rec., 2002). Jako jeden z mála umělců tohoto žánru je Vidna Obmana schopný plnohodnotně přenést svou hudbu i na koncertní pódia. Vystupuje jak samostatně, tak i s řadou hostů (např. Steve Roach, Serge Devadder, Willem Tanke). Pro vystoupení si vybírá adekvátní prostory (mimo jiné kostely, jeskyně) kde jeho hudba dostává 3 rozměr, umocňuje genus loci místa a naopak.
místo: Salesiánské divadlo - program
Kobyliské nám. 1, Praha 8


http://www.lighthouse.cz/vidnaobmana/
http://www.epitonic.com/artists/vidnaobmanaasmustietchens.html
MIK --- 15:05:59 7.5.2003
MARIHAI --- 18:41:57 10.4.2003
pozde :(

btw. zejtrejsi akropolis by nemusela bejt spatna