Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Audi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
EMENEMS
[http://www.yogimogi.com/yogimogi/dquiz-2006/audi_logo.jpg]

Pro nadsence a vlastniky krasavcu od nasich zapadnich sousedu :)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BELIEVER --- 16:05:31 3.11.2018
???: Olej mi měnili v tom autorizáku, plus celou mechatroniku (je to nějaká sada) a problém nezmizel... Řešil jsem to ještě s nějakým chlápkem z Brna, který taky říkal, že to bude nějaké čidlo uprostřed převodovky, ale pořád na to neměl čas a nechtělo se mu do toho pouštět, dokud se to neobjeví na diagnostice. Ale jak říkám, neměl jsem na to pak už nervy ani čas to řešit, tak audinka šla.
??? --- 23:15:38 1.11.2018
BELIEVER: A zkousels vymenit olej v prevodce? Na nakym foru sem cetl ze nekdo vymenil nakej senzor a zmizlo to.
??? --- 21:59:20 1.11.2018
BELIEVER: to zni jak slusnej horror :) kazdopadne diky za info, zacnu radsi preventivne resit opravu a jestli nikoho nesezenu kdo by vedel co s tim, tak to taky asi poslu do sveta kdyz se mi to ted objevilo poprve a vse facha :D
BELIEVER --- 17:28:55 1.11.2018
???: Přesně tohle jsem zažil taky, A5 2.0 TFSI 155 kW quattro S-Tronic. U mne to začínalo nenápadně, občas se stalo, že při řazení "D" nebo "R" převodovka lehce cukla, než tam kvalt padl. Pak se jednou za čas začala objevovat tahle hláška (když svítí, řadí to jen liché stupně, takže se s tím moc jet nedá). Pak se to zhoršovalo a ke konci v podstatě do zahřátí převodovky hláška skákala pokaždé. Po vyskočení hlášky jsem musel vypnout a zapnout motor, pak to zas chvíli fungovalo. Diagnostika nic neukázala (mám to daleko do servisu, prý se to možná vymazalo po ujetí 100 km, což mi přijde zvláštní).

Byl jsem s tím v autorizáku v Brně, kde to ale nebyli schopní vyřešit (nejsem expert, ale moc dojem tam na mne neudělali, už bych tam znova nejel).

Měl jsem pak ještě nějaké nabídky to řešit přes různé mechaniky, co se na dvojspojky specializují, ale neměl jsem na to nervy a Audinu jsem poslal do světa i s vadou.
??? --- 16:53:14 31.10.2018
na A5 s stronik se mi pri popojizdeni v kolone a nasledny zarazeni zpatecny vyvolala hlaska "gearbox malfunction you can continue driving". na par vterin a zmizla po vyrazeni. rychlost tam byla a couvalo to. od ty doby nic a auto radi jako dycky dobre. tak sem to dneska s kamosem pichnul na diagnostiku s tim ze me zajima ten error kod, ale zadnej tam nebyl.
stalo se to z vas nekomu a mam to nak resit nebo na to kaslat?
ZDN58 --- 15:24:31 30.10.2018
ANASTAZIA: dik za odpoved :) ta 8L me laka hlavne dostupnosti a udajnou vetsi spolehlivosti tehlech motoru, asi bych dosahnul i na prvni generaci s 2.0 TFSI, ale slysel jsem na to celkem pomluvy ohledne spolehlivosti tech motoru. Jinak se mi to novejsi auto libi vic, se starsim ale bude vetsi budget na servis, coz se mi zda rozumnejsi.
ANASTAZIA --- 14:26:04 30.10.2018
ZDN58: Melo by to bejt vpoho, je to naboostovane 1.8T takze hlavne kontrolovat jestli to maze a nebo preventivne vymenit olejove cerpadlo/vycistit saci kos. Zbytek jak u kazdyho jinyho turba...
ZDN58 --- 11:43:09 30.10.2018
ahoj, premyslim o stary S3 (8L) 165kw haldex, ma nekdo zkusenosti? mel bych to jako daily, najezd cca 15 rocne. Trochu me desi, ze je to uz takovej starej pekac, ale na druhou stranu by na to snad mely bejt v pohode dily.
ZMATENAA --- 17:12:01 20.10.2018
LOJZAK: určitě, když si instaluješ ETKu
LOJZAK --- 19:30:05 19.10.2018
zdar , zjitim nekde podle winka jaky typ prevodovky je v me Audi A3?