Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Plastika - trojrozměrná tvorba z různých materiálů, různými postupy, diskuse, praxe, vlastní práce, rady a tipy
SUN_VU_KUNG
Tvorba plastiky, jako autorského díla, designu či projektu, modely, trojrozměrné realizace. Odborná diskuse nad technickou stránkou tvorby, materiály, postupy, provedení, nástroje atd. Ukázky vlastních prací, případně tipy na zajímavé plastiky a realizace. Skici, návrhy i nehotové projekty.

Plastikou myslím jakýkoliv trojrozměrný výtvarný objekt, sochu, bustu, masku, abstraktní strukturu, cokoliv, co má působit v prostoru, nebo má nějaký účel - dekorativní, funkční atd. Diskuse by měla přinést prostor pro rozvoj vlastních realizací, jako výměna zkušeností z tvorby a pohledů na plastiku z různých úhlů.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
THOFT --- 13:06:23 29.9.2012
MEJLA77 --- 2:09:20 10.9.2012
SUN_VU_KUNG: tlustší drát, více proudu a už to jedé :)
SUN_VU_KUNG --- 9:53:40 5.9.2012
JVCNC: tak já se na to řezání neptal, to janciceopice ;)
JVCNC --- 2:20:50 5.9.2012
SUN_VU_KUNG: nech si poradit a zustan u lupenkovky pokud to bude jeden kus a jen jednou
SUN_VU_KUNG --- 11:25:15 4.9.2012
MEJLA77: no jo, to je vlastně pravda! Normálně strunou, která se odporem rozžhaví, to by mohlo proříznout i tu desku a při tom zatavit ten řez.. ale ono se to nezdá, ale deska je docela houževnatá, takže to možná půjde pěkně pomalu... a bude to smrdět :)
MEJLA77 --- 2:30:12 4.9.2012
JANCICEOPICE: SUN_VU_KUNG: spíše bych zkusil zvolit odporový drát průměru lupenkové pily... tímhle způsobm se "krájí" polystyrén, nicméně nezkoušel jsem tuto technologii, tak nezaručuji výsledek.
SUN_VU_KUNG --- 12:19:14 1.9.2012
co lupenková pilka? Ale hrany pak budeš muset zabrousit kvůli neostrému řezu.
JANCICEOPICE --- 12:11:37 1.9.2012
dotaz, nemáte tady někdo radu, jak by se dalo kreativně řezat do vynilové desky? jsem schopná ji přestřihnout nůžkama na plech, ale to je tak všechno, ještě z toho zvládnu udělat čtvereček, či to horkovzdušnou pistolí různě zakroutit...ale když chci vystřihnout třeba kolečko nebo nějaký tvar?? jsem bezradná...ještě zkusím normální nůžky a horkou vodu, teoreticky by při 50 stupních měl vynil o dost změknout...ale i tak nevim nevim :-)
HYLGERT --- 14:42:56 1.8.2012
Ok díky moc už jsem si to objednal a vypadá to, že jsou to skoro přesně ty co jsem měl. Jinak jsem se včera v zoufalosti odhodlal k tomu že si přebrousím starej příborák do požadovaného tvaru a po 3,5h to dopadlo nad očekávání dobře.