Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
MAGIC THE GATHERING : Pirates & Dinosaurs
MATHES
[https://magic.wizards.com/sites/mtg/files/sYCla2unGd_0.jpg]
Ixalan spoiler - klikni sem

ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

[ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ASYD --- 10:53:50 31.12.2014
BIMBAS: jo
BIMBAS --- 10:48:42 31.12.2014
BEREN: jj taky bych to tak videl
BEREN --- 10:48:04 31.12.2014
BIMBAS: a to je presne ono "deals damage", takze pokud karta nerika "xxx deals 2 damage and you can draw 2 cards" - nejpis rekne "pay 2 lifes, draw 2 cards", tak lifelink nejde pouzit....pokud ale rekne "you draw 2 cards and xxx deals 2 damage to you", pak bych uvazoval, ze lifelink pouzit jde
BIMBAS --- 10:46:05 31.12.2014
tak me tak napada, bytost co strili za tapnutí a ma lifelink střelbou léčí ?
BIMBAS --- 10:43:53 31.12.2014
BEREN: zase errata na wiki rikaji: The ability causes life gain whenever a permanent with lifelink deals any damage, not just combat damage.
BEREN --- 10:41:24 31.12.2014
BIMBAS: myslim, ze lifelink plati u udeleneho poskozeni, ne, kdyz zaplatis zivotama
BIMBAS --- 10:41:13 31.12.2014
z logiky veci nejde sát sám sebe lifelinkem takze asi nic predpokladam
BIMBAS --- 10:39:41 31.12.2014
spíš by mě to zajimalo u kouzel typu dej si za 2 zivoty a lizni 2 karty
??? --- 0:28:20 31.12.2014
NECRO_BUTCHER: lifelink neco umi (tedy pridavat zivoty) jenom u tech kouzel, co delaj damage - je to uplne stejne u jako pernamentu
NECRO_BUTCHER --- 20:27:49 30.12.2014
btw. jak fungujou kouzla s lifelink střelim shockem, dostanu dva.. líznu karty, zcountruju spell, udělám tríček .. nic?