Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
MAGIC THE GATHERING : Amonkhet
ARCAK
[http://magic.wizards.com/sites/mtg/files/images/hero/DsCpoeMZFO_icon.jpg]
Amonkhet spoiler - klikni tu

ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

[ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MISON --- 14:31:26 30.6.2013
TOMASEQ: diky. nebojim se jich a proto se tady radsi dozeptam, abych se ujistil, ze je chapu spravne.

MATHES: super uz mi to docvaklo ;) masakr !
MATHES --- 11:42:39 30.6.2013
MISON: protoze na stacku je jeste porad jeho ETB abilita, ktera nic neexilnula.
TOMASEQ --- 3:46:50 30.6.2013
MISON: Google a hlavne mtg pravidla jsou tvy kamaradi, neboj se jich.
MISON --- 3:00:02 30.6.2013
MATHES: "3. na stack jde jeho LTB, ktera nevrati do hry nic" jakto ?
MATHES --- 0:37:34 30.6.2013
KUTAS: i s 2x blinkem :)
KUTAS --- 0:26:22 30.6.2013
MATHES: ufff, tak to je na mě takhle v sobotu večer komplikovaný :) Jde to udělat jenom, když ho vykládáš nebo i třeba s 2x blinkem?
NIKOLATESLA --- 23:44:00 29.6.2013
MATHES: Konečně jsem pochopil jak to myslíš. O týhle fintě sem totiž nevěděl. Taky bych řekl že tohle s tím priestem nepůjde jelikož exilnutí i návrat je tam v jedný abilitě.
MATHES --- 23:11:20 29.6.2013
KUTAS: jj.

1. zahrajes fiend huntera, das na stack ETB abilitu - exilnuti bytosti
2. v reakci na to zahrajes restoration angela - blinkes fiend huntera
3. na stack jde jeho LTB, ktera nevrati do hry nic
4. fiend hunter se vrati do hry a ETB exilne druhou bytost
5. vyhodnoti se exilnuti prvni bytosti, ktera uz se nikdy nevrati :)
KUTAS --- 22:59:00 29.6.2013
počkat s Feind Hunterem jde tu exilovanou potvoru nechat mimo hru, když se blinkne?