Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
MAGIC THE GATHERING : Pirates & Dinosaurs
MATHES
[https://magic.wizards.com/sites/mtg/files/sYCla2unGd_0.jpg]
Ixalan spoiler - klikni sem

ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

[ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 13:20:13 31.3.2013
RASTASHAMAN: s tim bylo nejaky uchylny kombo...
RASTASHAMAN --- 12:50:57 31.3.2013
???: tak at kolegu jeste trochu zmateme :D http://magiccards.info/10e/en/117.html
??? --- 12:34:03 31.3.2013
KOD3K: jakmile bytost s aktivacni schopnosti za tapnuti ztrati summoning sickness, tak uz je v podstate nemozny "stihnout" ji zabit, nez staci pouzit svoji schopnost (vyjimky existuji - napr. split second).

V pripade, ktery si popsal je i split second k nicemu, protoze abilita uz je na stacku.

A co je na stacku, to se pocita pratele ;)
KOD3K --- 12:30:37 31.3.2013
Takže jsem měl pravdu, jenže týpek mi tvrdil, že reaguje ještě před tím, než jsem to jakože seslal, takže jsem to údajně ani seslat nemohl.

???: Jo, tohle je to co jsem se mu snažil vysvětlit.
KOD3K: V poslední větě jsem to napsal špatně, grim zemře a oponent dostane za dva.
RASTASHAMAN --- 11:31:19 31.3.2013
nebo bych mel napsat " ...pocinaje posledni akci: " ?
RASTASHAMAN --- 11:28:07 31.3.2013
jinymi slovy vsecko co udelas tak,jak se pise na Lavamancerovi, pred : je jen tva vec. pak predas prioritu souperi, jestli bude chtit reagovat. no a stack se vyhodnoti pocinaje posledni abilitou: LB do grima. pote 2 pecky tvym grimem do soupere. ja vim popsal jsem to jak vidlak :D
??? --- 11:15:14 31.3.2013
???: nope. Jako prvni Grim umre a pak to dostane za dva.
??? --- 11:14:27 31.3.2013
KOD3K: abilita na stacku je nezavisla na svem zdroji.
??? --- 11:14:11 31.3.2013
KOD3K: najdi si co je to stack, kdyz uz nechces cist pravidla.
Dostane za dva a grim pak chcipne.
KOD3K --- 11:04:57 31.3.2013
Řekněme, že mám na battlefieldu Grim Lavamancer a Goblin Fireslinger, který na sobě má Defang, a v hrobě Vexing Devil. Oponent na mě útočí a já bloknu jeho příšeru goblinem, který jde do hrobu. Po boji tapnu Grim Lavamancer, land a exiluju 2 karty z hrobu. Oponent se na to snaží reagovat Lightning Boltem s tím, že reaguje ještě předtím než se to stalo a Lavamancer má zemřít bez toho aby použl abilitu. Je pravda, že mi ho odstřelí a nic se nestane, nebo dostane za 2 a pak zemře Grim Lavamancer?

Prosím o vysvětlení, díky.