Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Subaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
PALMEX
[https://i.nyx.cz/files/00/00/12/76/1276186_760dfa8c7d5ab60c744d.jpg?name=Cliqaa.jpg]
"in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SPM --- 0:26:55 22.10.2018
Tak mě ten můj veterán minulý týden pěkně vypekl :-D V pátek jsem ho přivezl ze servisu, kde se teda řešily v podstatě jenom pravidelné věci a spotřebák, ale málem jsem musel rozbít prasátko :-) (vyměněny oleje úplně ve všem, svíčky, přední brzdy komplet, drážkový řemen, ...) No a hned v pondělí mě nechal na holičkách a musel jsem jet potupně vlézt do metra :-D na sjezdu z dálnice jsem začal mít problém se zastavováním, puštěný plyn a musel jsem furt brzdit. O chvíli dál, kdy ty auta ještě víc zpomalily, jsem zjistil, že mám problém celkem velký - otáčky motoru nešly pod 1500rpm a brzdou jsem evidentně rval auto proti motoru, který to mermomocí chtěl držet. A drželo to ty otáčky do úplného zastavení, pak to spadlo na klasický volnoběh. (Poznámka: H6 při 1500rpm táhne fakt hodně :-D). Ještě do toho automat odmítal řadit a když řadil, tak jako dobytek (což teď zpětně se ukazuje, že v tom asi byl nevinně, ale prostě nevěděl co dělat, když motor odmítal přestat táhnout). Takže jsem s tím odskákal na nejbližší parkoviště, kde šlo zaparkovat a nechal jsem to tam. Ještě jsem otevřel kapotu, kde jsem jako bonus zjistil to, že mi praskla vnitřní manžeta na pravé poloose a všechno zasrala vazelínou (smrdělo a kouřilo se z toho). To mě obzvlášť potěšilo, jelikož při tom servisu jsem si nechyl i vypíglovat motor :-D No, takže jsem skončil na telefonu a nechal jsem to na plaťáku odtáhnout zpátky do servisu :-/ Dneska jsem si to přivezl zpátky, zdá se že snad funkční. Servis šel napřed po konektorech, jestli při tom mytí nenatekla někam voda, ale nic nenašli (chovalo se to díkybohu stejně i u nich, jak se to ohřálo). Následně zkusili vyměnit škrtící klapku a auto začalo fungovat. Ale že prý tohleto za celou dobu ještě neviděli :-D No, mám s tím teď za sebou 150km a zatím dobrý... tak snad to konečně bude teď chvíli fungovat a nepošle mě to zítra zase do MHD :-D
MARDOU --- 10:52:56 16.10.2018
Čau! Kde v Praze byste si nechali měnit čelní sklo (poměr cena-kvalita)? Nebo je to jedno? Díky
??? --- 20:23:21 30.9.2018
Subaru admits to falsifying data directly related to car safety:The Asahi Shimbun
http://www.asahi.com/ajw/articles/AJ201809290033.html
Subaru admits to falsifying data directly related to car safety

(Průser spíš pro korporaci a management, nic moc konkrétního.)
SPM --- 23:20:51 26.9.2018
???: ono tech 2.5ek v tyhle generaci bylo vic typu... obecne vyslovene problem s plynem nemela snad zadna, ale u hromady z nich je potreba na serizeni ventilovych vuli vyndat motor ven z auta, coz to lehce prodrazuje.
??? --- 14:46:47 26.9.2018
JInak když už sem píšu... kdyby náhodou někdo neznal :-]
The 2019 Subaru Ascent Is the Subaru SUV We've All Been Waiting For
https://www.youtube.com/watch?v=G9YcUf-a8ho
??? --- 14:45:46 26.9.2018
Nebylo to tak, že ten 2.5l motor nebyl na LPG právě vhodnej? Zatímco do dvoulitrových foresterů se to montovalo i ve fabrice. Ale možná si to pamatuju blbě.
LEHUOK --- 13:27:40 26.9.2018
SPM: Ha, vidis zapomel jsem ze naftaky maj taky nasosku :)
MARIHAI: Uff, to potes..

EXCITE: Standard coltec z nemeckyho dovozu. No musely se menit vstrikovaci trysky uz jednou a ted vypada ze jsou po cca 4ech letech v haji znova.. oba palivovy filtry pravidelne meneny i revidovana nadrz.. plus cas a cesta do specializovaneho servisu v Praze nebo HK.. nevim nevim :) Mozna mas v tom forestru jiny system nebo s tim je min problemu
SPM --- 12:22:56 26.9.2018
LEHUOK: Násoska na kapotě u týhle generace Legacy / Outbacku má obvykle jeden přesnej důvod - bylo to bořený na předek a vrakáče jsou plný náhradních dílů z naftovejch verzí, kterým už skoro všem padl motor :-)
MARIHAI --- 10:06:12 26.9.2018
LEHUOK:
"Pro všechny POZOR!!!
Toto vozidlo nekupovat, stačí říci jedna věc, v áčkách jsme to prodali za 40tis (ano pracuju tam) proto auto je svařované (celá zadní část + pravý přední roh), automat před smrtí, hučí diferák, propadlá revize LPG, přední světlo každé jiné, na fotkách samozřejmě navoněné, hlavně neni ani 5ti místné papírově"
EXCITE --- 9:24:07 26.9.2018
4PTO: už je pryč.


LEHUOK: Tam je něakjej speciální LPG sytém nebo proč to považuješ za neefektivní? Mám LPG na FORESTERU a jeden větší servis za 3 roky se mi zaplatil za vyjetý 4 nádrže :) 50%( a teď víc) oproti benzínu je prostě znát..