Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Subaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
PALMEX
[https://i.nyx.cz/files/00/00/12/76/1276186_760dfa8c7d5ab60c744d.jpg?name=Cliqaa.jpg]
"in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SPM --- 11:18:07 16.12.2018
???: co si vybavuju, tak sada těch dvou těsnění na H6 stála asi 6 litrů, na čtyřválce to byly stokorunový položky. Celková cena tý operace se odvíjí hlavně od toho, kolik si tvůj servis účtuje za hodinu, protože je to časově hodně náročný. Nicméně u levnějších servisů začínáš za komplet řekněme na 20k, pokud se fakt bude měnit jenom těsnění.

???: Hele co jsem to tak pozoroval, tak mezi 200 - 300k km to přijde vždycky a nezřídka jsem viděl, že se to stalo i v nájezdu něco přes kilo. A předejít těžko říct, největší vliv na to asi má, jak se k tomu člověk chová (nakládání za studena, zahřívání, ...). Ale i tak bych nečekal, že to ty 3 kila přejede bez výměny. Z těch aut co jsem viděl, tak mi přijde, že ty starší 154kW byly výdržnější, u 180kW to většinou přišlo říct, ale zase těch 180kW je o hodně víc, takže to může být jenom náhoda... Každopádně ze všech lidí se starší H6 co jsem viděl, tak znám zatím jedinou, která to nemá měněný. A ta má teď 280k km na tacháči :-D Co se jinak týká včasnýho předejití, tak bych hlavně doporučoval, když už se to stane, to opravit co nejdřív, než to zničí něco dalšího :-)
??? --- 11:02:57 16.12.2018
SPM: co je to "celkem trpi" a jak se tomu da vcas predejit? :]
??? --- 10:59:49 16.12.2018
SPM: co je to pekelne drahy ..? :)
SPM --- 10:50:14 16.12.2018
???: H6 celkem trpí na prasklý těsnění pod hlavou, ve většině případů právě mezi spalovacim prostorem a vodou, takže to tlakuje vodní okruh a zavzdušňuje ho to (nicméně i to, že neni voda v chladiči, může mít furt ještě i jiný příčiny). Takže se pak musí přetěsnit. Asi bych to nenazýval úplně GO motoru, ale je to motor ven, těsnění donedávna byly jenom originál a celkem pekelně drahej proti H4 a celkově to proti řadovýmu motoru je relativně drahá sranda.
??? --- 10:40:33 16.12.2018
SPM: voda pronika do valcu=> nutna GO motoru ?
SPM --- 2:13:51 16.12.2018
AXTHEB: to je přesně ta nejhorší varianta, proč by to nemuselo topit :-) (leč u H6 dost častá...)
??? --- 0:40:11 16.12.2018
AXTHEB: diky. juknu. to je jednoduchy to tomu venuju .. :)
AXTHEB --- 0:29:36 16.12.2018
???: Máš dost vody v chladiči?
??? --- 23:15:46 15.12.2018
???: hmmmm tak ja jim to ohlasim az to budu vracet .. ale je to teda bozi svezeni ... :)
??? --- 21:58:43 15.12.2018
BLULAJTA: To ne, ja Er 55 zatim nikdy netrpel, krome tech 500m, kdy na predku a zadku bylo neco totalne jinyho a rozsvitilo se vsechno viz minule prispevky... Jiny disky chci z jinejch duvodu, je to vsechno nejako taky sepsany niz.