Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Poznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
XSOFT
Smyslem klubu je v první řadě zábava. Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.

Provoz klubu se skládá ze zadání otázky TUČNÝM písmem a očíslováním otázky - to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.

HARDCORE je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).

Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.

Přeji příjemnou zábavu.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
XSOFT --- 16:03:54 27.5.2009
EOLIS: Da se overit na youtube. Kazdopadne co muzu doplnit za sebe je: Thunderstrike (PC 1995) a pak PIU NXA (AC 2008)
EOLIS --- 15:52:00 27.5.2009
XSOFT: Nemuzu se zbavit dojmu, ze znela v PSSST
DAVESADE --- 14:56:44 6.5.2009
...a to je poctatné konstatování za půl bodu! ;)
LASICE78 --- 14:48:54 6.5.2009
JERRYS: atari hrou bych jí nenazýval když vyšla snad na všechny osmibity, gyruss je od konami a je to původně arcade hra která vyšla 1983, na atari vyšla 1984 btw toccata tam zazněla :)
JERRYS --- 13:55:15 6.5.2009
Toccata zaznela v atari hre Gyrrus.
XSOFT --- 20:42:29 24.4.2009
#56 Jmenuj alespon 2 hry, kde zaznela Toccata
XSOFT --- 9:47:30 26.2.2009
Jako mam pocit ze bys to za hru neoznacil, nicmene mi to celkem pekne (a dost) ovlivnilo zivot .. kdy bych si napsal 5 her, ktere to udelaly tak tam tohle patri (a pak SS, Zelda.. ale to uz jsou hry se vsim vsudy).
DAVESADE --- 8:51:38 26.2.2009
Nooo, to vypadá zajímavě! ;)
XSOFT --- 0:56:49 26.2.2009
ANCHATON --- 0:24:25 26.2.2009
crazy cars III?...tak okolo 1990? 1991