Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
AUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
__PEAT
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
WACLOSH --- 15:15:30 20.7.2017
TOFI: Ty beadlocks jsou falesny na tech kolech?
BOBASH --- 22:23:14 19.7.2017
TOFI: No co, už prodávají Kangoo, tak proč by neprodávali Navaru.
??? --- 14:41:00 18.7.2017
!! :D

Biker Babe on a Hayabusa Trolls a Dodge Challenger Hellcat
http://acidcow.com/video/91567-biker_babe_on_a_hayabusa_trolls_a_dodge_challenger_hellcat.html
NGANASAN --- 16:54:45 17.7.2017
[http://autobible.euro.cz/wp-content/uploads/2016/09/zis-101.jpg]
ZIS 101 A Sport byl koncept sovětského sportovního vozu, který v roce 1938 schválil sám Stalin. Pod kapotou byl řadový osmiválec o zdvihovém objemu až 6,1 l. Výkon se podařilo zvýšit až na 141 koní, ale nadějný koncept zarazilo vypuknutí války a orientace továren na zbrojní výrobu.
NGANASAN --- 16:48:55 17.7.2017
[http://autobible.euro.cz/wp-content/uploads/2016/09/zil-112.jpg]
ZIL 112: Na první pohled vypadá jako kopie Ferrari 250. A také to vlastně kopie Ferrari 250 je. Sovětský automobil závodil v letech 1961 až 1969 a oba exempláře, jeden s motorem 6.0 V8 a druhý 7.0 V8, se dochovaly do dnešních dnů. Auto vytvořilo pět národních rychlostních rekordů. Je to první vůz v SSSR, který přišel s kotoučovými brzdami, radiálními pneumatikami a samosvorným diferenciálem.
NGANASAN --- 16:47:14 17.7.2017
[http://autobible.euro.cz/wp-content/uploads/2016/09/skoda-1101-ohc.jpg]
Škoda 1101 OHC: Sportovní automobil Škoda 1101 OHC jen závodil. Jeho jedenáctistovka s upravenou hlavou motoru dávala výkon 68 kW. V letech 1957 až 1960 vyrobila mladoboleslavská automobilka pouze pět exemplářů.
NGANASAN --- 16:43:34 17.7.2017
[http://autobible.euro.cz/wp-content/uploads/2016/09/skoda-110-super-sport.jpg]
Škoda 110 Super Sport: Vůz, který se proslavil ve filmu Upír z Feratu, vzbudil na autosalonu v Bruselu senzaci. Ovšem i přes kladný ohlas se nakonec nedostal dál než do stádia prototypu. V nejsilnějším „závodním“ provedení měl čtyřválcový motor 1,1 l výkon až 77 kW.