Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
college drop-outs (+práce při studiu, samouci, kolikrát jste nedokončili vysokou? jaký je rekord ? jaký to mělo důvod?)
XCHAOS
If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library -Frank Zappa
Matematika k fyzice se má jako masturbace k sexu -Richard Feynman
Myslím že diferenciální rovnice můžou spustit schizofrenii se stejnou pravděpodobností jako kouření marihuany." -Fronema

Tahle diskuze je určena všem, kteří se nepovažují za středoškoláky, ale nejsou ani tak docela vysokoškoláci: tzn. logicky skončili "někde mezi". Loseři všech oborů a prokrastinátoři celého Internetu - spojte se! Kolikrát jste studium (ne)dokončili ? Proč jste studium vysoké školy ukončili ? (nebo byli ukončeni ?) Mrzí vás to ? Snížilo vám to sebevědomí? Chcete ještě někdy zkusit nějakou vysokou školu dokončit ? Stejnou, jinou ? Přemýšlíte, jestli má někdo podobné problémy jako vy? Ve vašem oboru, v jiném...? Jaká vysoká škola připadá v úvahu pro někoho, kdo je levý jak na cizí jazyky, tak i na matematiku, nechce být doktor, a na práva ani ekonomii nemá žaludek? Existuje vůbec nějaká?

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
XCHAOS --- 22:11:30 11.4.2015
...dnes uspěšně bojuju proti matematice i bez použití konopí :-)
Cannabis Smoking Makes Students Less Likely To Pass University Courses - Slashdot
http://science.slashdot.org/...annabis-smoking-makes-students-less-likely-to-pass-university-courses
XCHAOS --- 20:16:34 14.3.2015
hmm, pravděpodobnosti dostudování VŠ by se mohl týkat tento problém: http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem
(viz též http://www.explainxkcd.com/wiki/index.php/1282:_Monty_Hall )
XCHAOS --- 9:34:34 11.2.2015
DAVIDOWITCH: téhle chyby jsem si vědom. nicméně, já bral všechny možné pokusy k danému předmětu jako jediný izolovaný jev (z toho asi vznikla ta nedorozumění). druhé zapsání stejné předmětu se mi jako izolovaný jev jevilo málokdy (paradoxně, zapsání téhož předmětu na jiné škole se jako izolovaný jev už jevilo)
DAVIDOWITCH --- 3:44:06 11.2.2015
XCHAOS: Neukazal.. nemas tam zahrnuty pokusy na opakovani, nepovinnost predmetu a tak...
XCHAOS --- 23:52:25 10.2.2015
???: no hele, několikrát jsem jí i o prolezl :-) problém jsou vždy nějaké další "izolované jevy" :) každopádně, lidi, který první rok z prvních dvaceti zkoušek daj 19, mají pocit, že vlastně ročník dodělali. ale ta pravděpodobnost prolezení zkoušky byla 95% a já jsem prostě jen ukázal, jak na tom s touhle pravděpodobností budou po 5. ročníku, to je celé.

nevím, trik asi bude v tom, že někde během studia se některým studentům podaří posunout tu pravděpodobnost ke 100%. mě se to nepovedlo, no.
??? --- 19:11:57 10.2.2015
XCHAOS: A výhodu debuguovacího printu, který ve výsledném kódu není, nějak nevidím.. To jsi z něj zjistil, že když vynásobíš dvě čísla menší, než jedna, tak dostaneš číslo ještě menší? To je ta pointa? Bez urážky, ale začínám tušít proč jsi z té matiky letěl :)
??? --- 19:08:42 10.2.2015
XCHAOS: Stavět model na pozorování jediného subjektu... velice exaktní ;)
XCHAOS --- 19:00:13 10.2.2015
???: mno, já si do té smyčky dal debugovací print, takže bez něj to tu pointu úplně nemělo.

byl to hrubý odhad. zkoušek,ze kterých jsem já sám finálně propadl, bylo určitě míň, než 1 z 20ti. každopádně jsem teoretickou možnost dostudování vysoké chtěl podrobit exaktní analýze :-)
??? --- 18:55:58 10.2.2015
XCHAOS: A teda pointu ten původní příspěvek má? Nebi jsi nám fakt jen chtěl ukázat, že ptyhon umí cykly? :) Já ti jen můžu říct, i s jedním drop-outem a jedním návratem (zatím trvajícím), že 0.95 je nesmysl (pokud je vůbec model použitelný i s jinou hodnotou parametru), nejen dle sebe, ale i dle mého okolí. Na čem jsi to číslo vůbec založil?
XCHAOS --- 18:53:16 10.2.2015
???: no jo, když máš funkci x^y, tak to pak jo.. :-)